Nu tad! Par ko vēl pārdzīvo? Pats atbildēji uz savu jautājumu!risky18 wrote:Kur es ar to 5 liksos? Retu reizi 4. iemetu pa pilsetu :Delmo wrote:risky18, tu principā pamēģini pilsētā biežāk lietot 5to ātrumu!
SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Tad kāpēc brīnies par patēriņu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Ha! Jautājums ir aizvērts, jo tevis sniegtais apraksts norāda uz problēmas cēloni - "Patikamak ir pieverst uzmanibu iespezot pedali grida, jo skola nevienam pagaidam tik lielas benzina kapsetas nav."risky18 wrote:Doma jau nav slikta, bet taaka starbrizi ir gari nevar noseedeet miera :DD Patikamak ir pieverst uzmanibu iespezot pedali grida, jo skola nevienam pagaidam tik lielas benzina kapsetas nav :D Bet ta jau feini sencis taka negribeja parakstities uz to ka nemu tadu kas rij ap 10L. Gribeja vel pierunat lai nemu mazo 1.6 motorinu. Bet tagad ir smagas auzas... :Dviesturs wrote:Nu var jau staaveet uz vietas un izkurinaat visu baaku - klausoties muzonu pie skolas:laugh: Kad Es tiku pie pirmaa auto taa arii bija:laugh:
P.S. Jautajums paliek atklaats, ko lai lietas laba dara, lai ta nerij?
Gribi būt zīmulis, maksā! Varu droši pateikt, ka vaina nav mašīnā.
Vari pajautāt ar ko tas viss parasti beidzas. Uz manas sirdsapziņas ir 900 kārba šo pašu iemeslu pēc. Ziedonim 16v 2.0 motors :) Citi te arī droši vien atcerēsies kas tik vien nav sabojāts, lai pazīmuļotos :D
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Oponēšu!mixeris wrote: Gribi būt zīmulis, maksā! Varu droši pateikt, ka vaina nav mašīnā.
Tā kā man arī ir 2.0T, tad es paziņoju, ka vaina kā reiz ir mašīnā! Ar šitiem visiem arhaiskajiem 4 cilindru rindiniekiem kam vēl piekabināts burts T, normāli pabraukt nav iespējams!
Par braukšanu pilsētā ar 5 ātrumu var aizmirst, 4 - ar zobusāpēm un vēju no muguras. Reāli lietojams pilsētā ir 2&3 ātrums.
Ko var gribēt no dekompresēta motora, kurš dzīvības pazīmes sāk izrādīt sākot ar 3000 RPM? Ziemā vispār posts un neraža - vai nu dedzini sajūgu, vai smīdini publiku ierokoties sniegā pie pirmās izdevības. ;)
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Kādu benzīnu tu lej?
95 vai 98?
95 vai 98?
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Da var pabraukt, gan mierīgi, gan strauji ja vajag, gan ar piekto pilsētā, pāatrināties gan nevar, bet sasniedzot attiecīgo ātrumu garākā gabalā štepselēju piekto un ripinos. Patēriņš ir normāls priekš 185zs jo: cilvēkam ir pirma mašīna, attiecīgi arī spiež visu laiku pedāli. Es arī varu braukt pa pilsētu ar 15-16litriem, tikai nezinu cik vēl sodos aizies:D Man pirmo laiku arī zemāk par 13 nebija. Tagad ap 11 kkā visulaiku. Gan jau iemācīsies braukt tad arī patēriņš samazināsies:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Kad ņēmu sudrabīgo no ūzera Keikei, viņš arī teica, ka tam 2.3T tomātam vidēji ir 18 litri. Negribējās ticēt, lai gan kompis tieši tik arī rādīja (nebija ilgi resetots). Taču viņam ikdienas maršruti bija daži kilometri šurpu turpu pa pilsētu, reizēm kāds korķis. Tad ko var gribēt? Man arī dīzeļbembis tagad vēsākam laikam iestājoties uz štrāses pirmos kilometrus rāda, ka rij visus desmit litrus arī pie mierīgas braukšanas. Tas ir pirmos trīs kilometrus aptuveni. Pēc tam noresetojot un turpinot braukt tādā pašā tempā, kompis jau rāda piecus, piecus ar pusi litrus. Un lai kā es minu un veicu apdzīšanas, līdz Rīgai aizbraucot nekad nav virs seši litri. Savukārt, ja braukātu tikai pa pilsētu un mazus gabalus.. tad es nemaz nebrīnītos, ka tur būtu divreiz vairāk par vidējo - respektīvi kādi 12 litri. Un pat nedomātu meklēt vainu pašā mašīnā. Atgriežoties pie tā 2.3T tomāta - pārņēmu savā īpašumā, sāku braukāt, mans vidējais patēriņš ikdienišķajā maršrutā Ādaži-Rīga-Ādaži nokrita uz kādiem 11-12 litriem. Ņemot vērā to, ka motors nebija svaigākais, ārā mīnusi, attiecīgi kamēr iesilst rij daaafiga, patīk slidināties un mest sniegu pa gaisu plus vēl tomāts - tad tāds patēriņš likās sasodīti labs. Pie identiskiem apstākļiem Aero ar garo kārbu ziemā turējās pie 10, reizēm tuvāk 11 litriem. Un tas man šķiet, ir normāli, ka ziemā tas litrs pusotrs pienāk klāt. Vasarā stabili ap deviņiem litriem. Šobrīd ir tā, ka, ja tikai no rīta uz darbu un vakarā mājās un pa Rīgu baigi nevizinos, tad kompis rāda 8.2-8.5 litrus. Protams, garākais gabals sanāk šoseja, bet nu no Rīgā iekšā un vakarā ārā jau arī jātiek, motoram jāiesilst. Ak jā, un atceros, kad Aero paņēmu, man iepriekšējais saimnieks stāstīja, ka viņam ir 9.3 litri vidējais. Neticēju, lai arī kompis ilgi nebija resetots un tur tiešām tie 9.3 litri stāvēja uz displeja un nebūt necēlās, tiklīdz es piesēdos pie stūres. Bet tad es pirmo reizi noresetoju.. un sāku šausmināties. Jo jā - bija 15-16 litri. :) Tolaik vēl Ķengaragā dzīvoju un braukāju uz darbu centrā, vakaros kaut kur pabraukājos apkārt, pazīmuļojos un ar bembjiem paskrējos. :) Tad nu arī rezultāts. Ar laiku pilsētas patēriņš nokrita līdz 11, max 12, lai arī likās, ka būtiski mans braukšanas stils nav mainījies.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Atbilde ir tieši tajā, ka tiek brauktas ļoti īsas distances ar aukstu motoru un kā zināms (kaut kur forumā bija iepostēta tabuliņa no manuāļa ar patēriņu pie noteiktām starta temperatūrām) auksts motors var rīt no 10 līdz pat 50% vairāk (atkarībā no āra temperatūras) nekā tad, kad tas sasniedz optimālo darba temperatūru ;)
Tādēļ minētie 15-16L/100km pie 4km nobraukuma pa pilsētu vienā virzienā nav nekas neparasts ;)
Viens no risinājumiem būtu dzinēja bloka sildītājs :cheer:
Tādēļ minētie 15-16L/100km pie 4km nobraukuma pa pilsētu vienā virzienā nav nekas neparasts ;)
Viens no risinājumiem būtu dzinēja bloka sildītājs :cheer:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Es ari teiktu, ka paterins ir normals prieks isiem parbraucieniem ar aukstu motoru un zimesanos pa vidu :laugh:
Ar savu ex 99.g. 9-3SE 2.0HOT, 205Zs manuali, pa pilsetu bija 10.1 litrs, labakais videjais 7.1 litrs, tiesa tad loti vajadzeja piedomat ka braucu, bet nedomajot bija 9.2 litri :)
Ta ka ja piedomasi pie brauksanas stila, noteikti varesi samazinat paterinu.
Ar savu ex 99.g. 9-3SE 2.0HOT, 205Zs manuali, pa pilsetu bija 10.1 litrs, labakais videjais 7.1 litrs, tiesa tad loti vajadzeja piedomat ka braucu, bet nedomajot bija 9.2 litri :)
Ta ka ja piedomasi pie brauksanas stila, noteikti varesi samazinat paterinu.
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Desmitniekā! :D Ziemā 900S bez turbīnas ir komfortablāks, IMHO. Un mans T7 5. robā pilsētā lien tikai uz tiltiem. Arī - tikai tad, ja plūsma stresā bēg prom no centra.Nīgrais wrote:Oponēšu!mixeris wrote: Gribi būt zīmulis, maksā! Varu droši pateikt, ka vaina nav mašīnā.
Tā kā man arī ir 2.0T, tad es paziņoju, ka vaina kā reiz ir mašīnā! Ar šitiem visiem arhaiskajiem 4 cilindru rindiniekiem kam vēl piekabināts burts T, normāli pabraukt nav iespējams!
Par braukšanu pilsētā ar 5 ātrumu var aizmirst, 4 - ar zobusāpēm un vēju no muguras. Reāli lietojams pilsētā ir 2&3 ātrums.
Ko var gribēt no dekompresēta motora, kurš dzīvības pazīmes sāk izrādīt sākot ar 3000 RPM? Ziemā vispār posts un neraža - vai nu dedzini sajūgu, vai smīdini publiku ierokoties sniegā pie pirmās izdevības. ;)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
feinaa ziema 20L caw :D
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Pārlasi šito topiku pēc gadiem 5-iem;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
+1 :laugh:KoreFun wrote:Pārlasi šito topiku pēc gadiem 5-iem;)
Re:SAAB 900 2.0 Turbo 96.g degvielas patēriņš
Un ko tas dos? :D Tevs paardijas vsp bij 23 :DKoreFun wrote:Pārlasi šito topiku pēc gadiem 5-iem;)