Janciigais wrote:Ja nu kādam ir interese par šo, tad noskaidroju no bijušās īpašnieces, ka patlaban motoram ir defekts, kura remonts var maksāt dārgi un iespējams arī defekts ātrumkārbā ;)
Gan jau standarta problema - aprautas pamata sales.
Tas nebus lets prieks.
Nu tā, nevaru saprast, vai tā ir normāla parādība vai kaut kas, par ko būtu jāsatraucas.
Nu jau kādu laiciņu no rīta piedarbinot un pagāzējot no izpūtēja nāk diezgan ievērojams apjoms baltu dūmu (baltu, ne zilu). Kādu laiciņu pabraucot pāriet. Pēc degošas eļļas neož, turklāt eļļas līmeņa krišanās arī nav novērojama. Esmu čekojis jau n-tās reizes.
Kas tas var būt, vnk. kondesāts, vai kkāds mitrums pašā dzinējā, kas pēc brīža izdeg? Vai arī ir tik daudz variantu, ka tīklā nav pat vērts apspriest?
Parādība sākās tad, kad palika aukstāks. Nezinu vai sagadīšanās, vai likumsakarība.
envoy wrote:Nu tā, nevaru saprast, vai tā ir normāla parādība vai kaut kas, par ko būtu jāsatraucas.
Nu jau kādu laiciņu no rīta piedarbinot un pagāzējot no izpūtēja nāk diezgan ievērojams apjoms baltu dūmu (baltu, ne zilu). Kādu laiciņu pabraucot pāriet. Pēc degošas eļļas neož, turklāt eļļas līmeņa krišanās arī nav novērojama. Esmu čekojis jau n-tās reizes.
Kas tas var būt, vnk. kondesāts, vai kkāds mitrums pašā dzinējā, kas pēc brīža izdeg? Vai arī ir tik daudz variantu, ka tīklā nav pat vērts apspriest?
Parādība sākās tad, kad palika aukstāks. Nezinu vai sagadīšanās, vai likumsakarība.
Balti dūmi - nav īpaši liels iemesls uztraukumam. Ja būs zili, tad gan. Manā gadījumā, noteikti ietekmē arī izplūdes sistēmas (izpūtēja) tehniskais stāvoklis.
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
envoy wrote:Nu tā, nevaru saprast, vai tā ir normāla parādība vai kaut kas, par ko būtu jāsatraucas.
Nu jau kādu laiciņu no rīta piedarbinot un pagāzējot no izpūtēja nāk diezgan ievērojams apjoms baltu dūmu (baltu, ne zilu). Kādu laiciņu pabraucot pāriet. Pēc degošas eļļas neož, turklāt eļļas līmeņa krišanās arī nav novērojama. Esmu čekojis jau n-tās reizes.
Kas tas var būt, vnk. kondesāts, vai kkāds mitrums pašā dzinējā, kas pēc brīža izdeg? Vai arī ir tik daudz variantu, ka tīklā nav pat vērts apspriest?
Parādība sākās tad, kad palika aukstāks. Nezinu vai sagadīšanās, vai likumsakarība.
Kondensāts auspufaa, kas pēc iedarbināšanas iztvaiko un vēlak nav novērojams līdz nākamai stāvēšanai...;)
envoy wrote:Nu tā, nevaru saprast, vai tā ir normāla parādība vai kaut kas, par ko būtu jāsatraucas.
Nu jau kādu laiciņu no rīta piedarbinot un pagāzējot no izpūtēja nāk diezgan ievērojams apjoms baltu dūmu (baltu, ne zilu). Kādu laiciņu pabraucot pāriet. Pēc degošas eļļas neož, turklāt eļļas līmeņa krišanās arī nav novērojama. Esmu čekojis jau n-tās reizes.
Kas tas var būt, vnk. kondesāts, vai kkāds mitrums pašā dzinējā, kas pēc brīža izdeg? Vai arī ir tik daudz variantu, ka tīklā nav pat vērts apspriest?
Parādība sākās tad, kad palika aukstāks. Nezinu vai sagadīšanās, vai likumsakarība.
Balti dūmi - nav īpaši liels iemesls uztraukumam. Ja būs zili, tad gan. Manā gadījumā, noteikti ietekmē arī izplūdes sistēmas (izpūtēja) tehniskais stāvoklis.
ak jā, aizmirsu piebilst, ka ir benzīns, nevis tīselis.
par izpūtēju arī ir zināmas aizdomas, ka kkā ir saistīts. Moš kkāds sakars ar katalizatoru? lai gan izpūtējs ir samērā nesen nomainīts uz lietotu, bet krietni labāku par iepriekšējo.
man baltie mutuļi nak ļoti ilgi ... kamēr lielākajai daļai citu mašīnu uz ielas, tos neredzu. Ceru, ka tas arī ir tikai kondensāts un katram auto atšķiras balto dūmu daudzums, intensitāte un ilgums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads wrote:man baltie mutuļi nak ļoti ilgi ... kamēr lielākajai daļai citu mašīnu uz ielas, tos neredzu. Ceru, ka tas arī ir tikai kondensāts un katram auto atšķiras balto dūmu daudzums, intensitāte un ilgums.
nu tas gan, bij man reiz pilnīgi jauns dienesta Škodiljaks, tas arī reizēm dūmoja tā ka kauns metās :D
envoy wrote:
ak jā, aizmirsu piebilst, ka ir benzīns, nevis tīselis.
nu zili dūmi jau var būt ne tikai tīselīšiem.. ;)
nu kad es izbraucu ap kvartālu ar melno c900 (kurš tika nostāvējis nekustināts vairākus gadus - un varbūt arī turbai problēma), tad visa, izkāpjot ārā, uz ielas īsti elpot nav ko. Un dūmi nevis tādi kodīgi kā benzīna dūmi, bet pretīga smaka, ko nevar turēt (laika eļļa sadeg) ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
A par ko satraukums, jo aukstāks laiks jo vairāk balto mutuļu! Vienreiz gan man izšāva tādus zili pelēkus ar baigo smakuci, bet tas bija vienu reizi pirms 2 gadiem, tad gan nobijos.Bet nekas tamlīdzīgs vairs nav atkārtojies. Toreiz ārā bija kaut kas ap -15.
Pēc tā gadījuma ielēju bākā ķīmiju kondensāta piesaistei un līdzīgi pigori ar zilipelēkajiem dūmiem nav atkārtojušies.
Šodien atkal nokrita vakuuma caurulīte, dēļ kuras sāka slāpt mašīna un pazuda bremzes. Vienīgais pluss ka šoreiz tas nebija uz Vanšu tilta, bet gan šosejas un gabaliņu pēc apdzīšanas. Mīnus, ka pie liela ātruma un distance līdz priekšā esošajai Škodai maza, jo izrādās niknā Škoda kas velk pa priekšu 135-140km/h, neceļ tik ātri kā SAABs, bet cerēju ka nepazudīs stūres pastiprinātājs, kas arī, paldies nezin kam, nepazuda.
Jautājums, droši vien Arnijam, jo viņš zinās kura ir tā caurulīte, vai tas ir normāli, ka viņa atkal nokrita (varbūt var vainot Liepājas šoseju, kas līdz Saldum un atpakaļ nebija gluži līdzens vairākos posmos, bet diezvai) un vai tiešām viņu nevar nekādi nostiprināt, kaut arī original viņa nekādi nestiprinās, vien tik cik iemaicās un viss?:dry:
Acīmredzot tas stiprinājums kāreiz vairs to trubu nenotur. Jauns bij nepilni 6Ls Vikingos
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629