Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Ja nemaldos, tad ir gan rūpnīcas.
Protams, ļoti minimālā skaitā, tāpat ka 9000 ar V8 dvēseli.
Protams, ļoti minimālā skaitā, tāpat ka 9000 ar V8 dvēseli.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Fuj. Daudz sābiskāk būtu izskatījies,ja viņi par pamatu būtu ņēmuši cse.
Bet tāpat, arī hečbekā vietas netrūkst.
Bet tāpat, arī hečbekā vietas netrūkst.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Vietas it kā hečbekā netrūkst.. kamēr tev stārķis neatnes bērnus. :) Rati iekš 9k bagāžnieka ielien ļoti labi, bet rati + subs ne pārāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
šim vagonam, vismaz bildē spoguļi nav uzzīmēti, kā dzīvē tie ir visiem 9000ajiem- nokarājušies kā zaķa ausis :)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Prioritātes, draugs...!edijs wrote:Vietas it kā hečbekā netrūkst.. kamēr tev stārķis neatnes bērnus. :) Rati iekš 9k bagāžnieka ielien ļoti labi, bet rati + subs ne pārāk.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
:laugh:Gustavs wrote:Prioritātes, draugs...!edijs wrote:Vietas it kā hečbekā netrūkst.. kamēr tev stārķis neatnes bērnus. :) Rati iekš 9k bagāžnieka ielien ļoti labi, bet rati + subs ne pārāk.
Ikarusā iet gan rati, gan subis, gan sievasmāte ar visiem radiem pa mātes līniju :P
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
ko nu čīksti! pārvietojos ar c900 cabrio ar bērniem, bērnu sēdeklīti un ratiem.edijs wrote:Vietas it kā hečbekā netrūkst.. kamēr tev stārķis neatnes bērnus. :) Rati iekš 9k bagāžnieka ielien ļoti labi, bet rati + subs ne pārāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Bet Tev nav subis! :PKurBads wrote:ko nu čīksti! pārvietojos ar c900 cabrio ar bērniem, bērnu sēdeklīti un ratiem.edijs wrote:Vietas it kā hečbekā netrūkst.. kamēr tev stārķis neatnes bērnus. :) Rati iekš 9k bagāžnieka ielien ļoti labi, bet rati + subs ne pārāk.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
un nebūs ar.lawyer wrote:Bet Tev nav subis! :PKurBads wrote:ko nu čīksti! pārvietojos ar c900 cabrio ar bērniem, bērnu sēdeklīti un ratiem.edijs wrote:Vietas it kā hečbekā netrūkst.. kamēr tev stārķis neatnes bērnus. :) Rati iekš 9k bagāžnieka ielien ļoti labi, bet rati + subs ne pārāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Un labi ka nav! Nesaprotu, kādēļ bojāt grabažnieka funkcionālitāti ar kaut kādu sanaglotu kasti pa vidu!
Korefun izpildījumā vēl ir ok, bet ne jau bagažnieka vidū, tā ka nav kur slēpes ielikt!:laugh:
Korefun izpildījumā vēl ir ok, bet ne jau bagažnieka vidū, tā ka nav kur slēpes ielikt!:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Manā gadījumā to var pastumt nost (tas turas uz āķīšiem/lipekļiem) un tad ielikt slēpes, bet divus pārus distanču slēpju var ielikt pat nepārvietojot subi :P
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tad subis vairs nebūs vajadzīgs :DNīgrais wrote:...gan sievasmāte ar visiem radiem pa mātes līniju :P
Starp citu slēpes var arī pa pr. logu uz ārpusi izvlikt, ja bagāžniekā stāv VAJADZĪGA MANTA:silly:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nebūtu ģimenē divi auto, tad es arī vāktu no grabažnieka to subi ārā, lai var ratus ielikt. :) Bet ar saabu ģimeniskos izbraukumos braucam reti, tā ka būtībā man problēmu ar subja aizņemto vietu nav. Taču tāpat reizēm gadās, ka gribu kaut ko lielāku kaut kur aiztransportēt un tad jā - subim blakus vairākus datorus un monitorus neiekrausi, jāņem subis ārā. Esmu štukojis par variantu ieliks subi bagāžnieka plauktā, tā kā open air skaļruni. Man pie tam tajā sudrabīgajā donorā ir tas vāks ar visu suba skaļruni (ne to sliktāko), varētu likt iekš savējā un miers. Bet patestējos.. un man kaut kā nepatīk, kā tas bagāžnieka plaukts sāk drebēt, ka pagriež maķenīt skaļāk. Un arī skaņa nav tā. Ja tā vidējā skaļumā klausās, tad ir ļoti ok. Nu tā, ka subīts tikai piedod nedaudz basus, nevis rībina logus ārā. Tad ir ok. Bet tiklīdz sagribi kādu vecu rock gabalu tā līdz ručkai iegriezt, tad ir čau - tas plaukts lēkā, skaņa ir dibenīga un tad sāc novērtēt tā muciņveidīgā suba nepieciešamību.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tas variants arī nav īpaši labs no bagāžnieka ietilpības viedokļa, jo kraujot iekšā pasmagas lietas pastāv iespēja aizķert skaļruņa apakšu.
Kāds skaļrunis?:P
Kāds skaļrunis?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Kaut kāds Pionieris. :) Un jā, esmu par to domājis, ka, atstājot skaļruni plauktā, pirmkārt, var aizķert no apakšas, otrkārt neko nevar arī uz plaukta krāmēt. Protams, var jau teikt, ka uz plaukta augšā tāpat nav prātīgi neko krāmēt, jo straujas bremzēšanas rezultātā tas viss lido uz priekšu, bet kaut kādas puķes jau reizēm tur gribās nolikt, nevis mīcīt bagāžniekā. Tā ka atstāšu vien muciņu bagāžniekā un tajās retajās reizēs, kad braukšu pie dabas krūts ar Saabu, muciņu izņemšu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361