Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

bildē redzamais nav sajūgs ...
bet tev šis vācinjs jānoņem, tad jāizskrūvē plastmasas 4-staru eļļas sviedējs un prātīgi jāizvelk vārpsta ar šlicēm, kas savieno sajūga disku ar primary zobratiem.
Pēc tam varēsi atskrūvēt darba cilidru un to nomainīt to vai vismaz gumijas.
Protams, pirms tam vajadzēs ieķīlēt sajūga kurvja "pirkstus", t.i., piespiest un pabāzt apakšā ~ 2-3 mm stieples gredzenu.

Lai veicas!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

mjaa:unsure: Eļļu nav jānolej kārbai?

Ā un vēl, kad izspiedu sajūgu un tad strauji atlaižu, tad tajā vietā dzirdams diezgan skaļš šņāciens.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:mjaa:unsure: Eļļu nav jānolej kārbai?

Ā un vēl, kad izspiedu sajūgu un tad strauji atlaižu, tad tajā vietā dzirdams diezgan skaļš šņāciens.
ar kārbas eļļu nav pilnīgi nekāda sakara. to neaiztiec. noņem plasmasas vākus virs sajūga un tad skatīes tālāk. Varbūt pat, ka tikai eļļas caurule/šļauciņa ir pušu, tad pat darba ciindrs nebūs jāņem nost.
Ja tomēr tas ir cilidrs, kas palaidis eļļu, tad dari kā teicu ... izspied sajūgu (ja iespējams) un aiz tiem "pirkstiem" pa vienam iebīdi no stieples izveidotu gredzenu, lai tie atbrīvotu izpiedējgultni ...
tad noņem primay vāciņu, kas bildēs, izņem vārpstu un tad arī pašu darba cilindru. Iespējams, ka gumijas cilindrā pateikušas "čau".

Sajūgs c900 ir dādā vietā, ka to vari nomainīt pagalmā zem skaidras debess ar dažiem vajadzīgiem instrumentiem :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Paldies par info:) Tas ir ļoti labi, ka var nomainīt pagalmā, jo mašīna arī stāv pagalmā:) pirmdien-otrdien mēģināšu taisīt, atrakstīšu pēc tam kas un kā. Vēlreiz paldies:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Paldies par info:) Tas ir ļoti labi, ka var nomainīt pagalmā, jo mašīna arī stāv pagalmā:) pirmdien-otrdien mēģināšu taisīt, atrakstīšu pēc tam kas un kā. Vēlreiz paldies:)
Domāju, ka nebūs tik vienkārši!
1-kārt tas gredzens ir 4mm. (var uztaisīt no metināšanas elektroda)
2-kārt . Viņš ir jādabū iekšā! Tātad nepieciešams IZSPIESTS sajūgs!
3-kārt. ja būs pie vainas izspiedējcilindrs, tad, lai nomainītu, šķiet bij jāizņem arī radiators!
Bet viss tiešām ir paveicams bez jebkādas remontteritorijas
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Arnijs wrote:3-kārt. ja būs pie vainas izspiedējcilindrs, tad, lai nomainītu, šķiet bij jāizņem arī radiators!
99 jaa, viennoziimiigi, bet vai tieshaam arii 900? :huh:
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

Arnijs wrote:
KoreFun wrote:Paldies par info:) Tas ir ļoti labi, ka var nomainīt pagalmā, jo mašīna arī stāv pagalmā:) pirmdien-otrdien mēģināšu taisīt, atrakstīšu pēc tam kas un kā. Vēlreiz paldies:)
Domāju, ka nebūs tik vienkārši!
1-kārt tas gredzens ir 4mm. (var uztaisīt no metināšanas elektroda)
2-kārt . Viņš ir jādabū iekšā! Tātad nepieciešams IZSPIESTS sajūgs!
3-kārt. ja būs pie vainas izspiedējcilindrs, tad, lai nomainītu, šķiet bij jāizņem arī radiators!
Bet viss tiešām ir paveicams bez jebkādas remontteritorijas
1. varbūt arī 4 mm ... 3 arii derēs.
2. izpiests sajūgs ir labākais, pastāv arī speciāls SAAB tūlis. Bet, vienkārši, ņem pa vienam "pirkstam", iespied pa vienam uz iekšu un tajā brīdī to stieples gredzenu ārī pa vienam bīdi iekšā. Esmu tā darījis, vienpersoniski, izdevās nevainojami.
3. radiators nav jāņem ārā, bet jābūt uzmanīgam, lai vārpsta nenāk ārā ar joni un neizsit caurumu radiatorā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
JZi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Fri May 02, 2008 7:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by JZi »

kaadam maajaas gadiijumaa nav atrodama lieka prieksheejaa reste hromeeta :)
89 gads
JZi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Fri May 02, 2008 7:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by JZi »

veelviens jautaajiens...
ja ir 89. gads tad kuru gadu kreesli der maneejam? nu doma ir par kreeslu mainju :)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

JZI, ko tad Tu beigās nopirki? Kurbada pirmo sābu?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
JZi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Fri May 02, 2008 7:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by JZi »

nu jaa bingo uzmineeji :) ir ljoti labi un esmu apmierinaats, lai arii nav aero :) bet gan jau ar laiku arii liidz tam izaugshu :woohoo:
tikai sho to gribaas nedaudz pietaisiit :huh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

JZi wrote:veelviens jautaajiens...
ja ir 89. gads tad kuru gadu kreesli der maneejam? nu doma ir par kreeslu mainju :)
tie ir tipa "vecie" stiprinājumi ... man liekas, ka kaut kāds 90/91 gads bija maiņas gads.
Katrā ziņā manam `93 ir jaunie stiprinājumi, bet `88 cambrim ir šie "vecie".
Nezinu, kurā brīdī 9000 kādus sēdekļus lika.
Man jau likās, ka tie sēdekļi viņam ļoti lavi piestāv ...
9000 sēdekļi jāizslēdz, jo aizmugurējais, cik zinu, 900 ir platāks un citas stiprinājumu konstrukcijas ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
JZi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Fri May 02, 2008 7:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by JZi »

KurBads wrote:
JZi wrote:veelviens jautaajiens...
ja ir 89. gads tad kuru gadu kreesli der maneejam? nu doma ir par kreeslu mainju :)
tie ir tipa "vecie" stiprinājumi ... man liekas, ka kaut kāds 90/91 gads bija maiņas gads.
Katrā ziņā manam `93 ir jaunie stiprinājumi, bet `88 cambrim ir šie "vecie".
Nezinu, kurā brīdī 9000 kādus sēdekļus lika.
Man jau likās, ka tie sēdekļi viņam ļoti lavi piestāv ...
9000 sēdekļi jāizslēdz, jo aizmugurējais, cik zinu, 900 ir platāks un citas stiprinājumu konstrukcijas ...
nee nu tur tev taisniiba tie kreesli piestaav, bet man ir doma ja netiishaam es vareetu dabuut kautkur taadus kreeslus kaa tev ir otraa saabaa nu gaishi bruunaa aada. tad vareetu nomainiit jo vinji manupraat arii ljoti labi izskatiitos :cheer:
nu bet es domaaju ka buus pagruuti taadus dabuut :blink:

paliek atklaats jautaajums par prieksheejo resti, vai gadiijumaa kaadam nav hromeeta prieksheejaa reste? :blink:
Locked