SAAB no Zviedrijas


User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by defektivais »

v.v wrote::) jā principā viss pieminētais :) un būsim realisti tās lietas birst un ja nav pašam laika ar to ņemties, un nonāc ar problēmu servisā iznākums ir skarbs!
nu ar to tāds vecs dampis liekās interesants, ka tur principā nekā nav 4 riteņi, motors un stūre??!
Nu nav tik traki ar tiem 86 aero, pirms diviem gadiem no igaunijas atvedu tādu un kopējās izmaksas līdz legālai tikšanai uz ceļa bija ap 2500 Ls. No ekstrām nav AC un apsildāmie spoguļi (par šo gan nezinu vai bija tajā gadā pieejami) No ķibelēm - ir nojukuši elektriskie spoguļi un nestrādā sēdekļu apsilde. Bet nu šīs divas problēmas ir risināmas 20 Ls robežās.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
v.v
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 18
Joined: Thu Sep 30, 2010 3:33 pm

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by v.v »

nu tas laikam ir tas pats ko es ar Igaunijā skatījos! Melns ar tumsi sarkanu ādas salonu! Pārdevējam garāzā vēl sonnet's stāvēja.
v.v
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 18
Joined: Thu Sep 30, 2010 3:33 pm

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by v.v »

alnislacis wrote:ok, dafai tagad tā kokreti v.v pasakam, ko darīt.

PERC 96!

IEDOD ZIEDONIM 2.500 LVL UN SAŅEM IKDIENAS 96 ar percpardošanas apkalpošanu.

:D :D :D
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by mrpinkeyes »

Ja tas būs Tavs pirmais klasiskais saabs tad silti iesaku pirkt tādu, kas ir labā kondīcijā neviss prasa milzīgas investīcijas. Labāk samaksāt vairāk un braukt (lai gan tāpat visadi uzlabojumi būs nepieciešami) nekā samaksāt mazāk un pēc tam censties atdzīvināt mironi. Mums te ir pāris kadru, kas no 0 mēģinājuši celt pussabrukušus auto, dažiem tas pēc megapūlēm ir izdevies, daži to procesu ir atmetuši.

Te var minēt gan turbopīles 900to, gan saules izjaukto kabri gan zz&AN2 sonetu gan 95to utt.

Lai Tev veicās ;)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by defektivais »

v.v wrote:nu tas laikam ir tas pats ko es ar Igaunijā skatījos! Melns ar tumsi sarkanu ādas salonu! Pārdevējam garāzā vēl sonnet's stāvēja.
Nu jā, tas ir tas pats. Es biju domājis, ka tu kaut kad nesen esi skatījies.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
v.v
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 18
Joined: Thu Sep 30, 2010 3:33 pm

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by v.v »

jā starpcitu "dlja teh kto apazdaļi" kā izskatās Ziedoņa SAAB 96 pa 2500ls varbūt ir kaut, kur kluba lapā bildes?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by Nauris_t16 »

v.v wrote:jā starpcitu "dlja teh kto apazdaļi" kā izskatās Ziedoņa SAAB 96 pa 2500ls varbūt ir kaut, kur kluba lapā bildes?
Nosūtīju tev pm :)
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by KoreFun »

Manuprāt ar el. šprici kā reiz ir mazāk rūpes, neka ar karbūzi, vai meh. šprici.

Ja gribās "lai 4 riteņi, stūre un motors", tad 8v 900i.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Manuprāt ar el. šprici kā reiz ir mazāk rūpes, neka ar karbūzi, vai meh. šprici.

Ja gribās "lai 4 riteņi, stūre un motors", tad 8v 900i.
Redzi karbūzi to vienreiz pārjauc, sabūvē un brauc laimīgs. Aktīvi braucot ~ reizi gadā nu ļoti varbūt, ka kaut kas ir jāpieregulē.

Elektriskā šprice toties - itkā viss ir ideāli, uzticama un iet arī labi BET - ja kaut kas nobrūk, tu nekad nebūsi 100% pārliecināts, kas ir nobrucis un, kad sapratīsi - jābūt gatavam plaši atvērt maku. Itkā tu ar to nebūtu saskāries :)

Jā, labi, es zinu, ka visiem ir bail no šiem karburatoriem, bet pēc kādu 5 uzbūvēšanas, esmu sapratis, ka viņi ir elementāri :D
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB no Zviedrijas

Post by KoreFun »

Nē, neesmu, el. šproce ir visvienkāršais, kas var būt:D, galvenais neaizmirst visus štekerus saspraust pa vietām:D Nu un jā, lai sadalene ir kārtībā, kura ir arī K-Jetronic`am;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply