jap, tieshi shaadu domu rindinu savaa galvaa biju izgaajis un nonaacu pie secinaajuma, ka jaaliek kaaadi "nesaab" diski, lielaaki diametraa, bet...ziedoniz wrote:Ar flančiem var, bet tad sanāks baigais offsets, to pat airflow arkām nenoslēpsi :D
Reāli ir jānomaina priekšējie suporti un diski (ja nemaldos, tad stupicas arī), principā viss pakaļējais tilts, jāpārmetina rocene no jaunās bremžu sistēmas un jāpārvelk troses. Un tad, sūdīgi paveikta darba dēļ, jāmēģina TA iestāstīt, ka "es tādu jau nopirku" un "iepriekš taču viss bija kārtībā" :D:D:D
Nē, nē, vērts to ir darīt, Svietsts savam iepriekšējam 900 to paveica. Bet - ja tev netraucē milzu lētu lieto disku izvēle no japāņu mašīnām, padiluma dēļ klaboši priekšējie suporti atpakaļgaitā un fakts, ka nevar krāmēt līkumā ar ručņiku (nē, nu darīt to var, efekts varētu būt grandiozs, itsevišķi tāpēc, ka reti kam viņš ir vienāds vecajām bremzēm), tad neredzu jēgu to darīt. Jo es tomēr labāk izmantotu izdevību un pa tiem ~150ls, ko izmaksās normāls 16"aero komplekts vai teiksim ~250ls, kā man ar lietotām riepām nostājās melnais restaurētais komplekts, paņemtu normālus 17niekus, jo izvēle ir salīdzinājumā ar jaunajām bremzēm.
paskatiijos dazas bildes un saaku shaubiities par to, vai neorginaalu likt:blink: .
Skaidrs, ka tagad esmu atpaklaj pi esaakotneejaas domas - likt lielaakus, bet neorginaalus, diemzeel..:unsure: