defektivais wrote:Dzen tak uz Ķekavu. Kas tev vel vajadzīgs lai skati izietu?
Pāris gumijas piekarei, sametināt grīdu, nu, un spārni, vot ar tiem spārniem nez kā ies.
Es netaisos pagaidām tik ļoti iespringt uz pilnīgu atjaunošanu kā jūs, bet iziet skati un mazliet uzfrišināt, lai var braukt, gan gribas.
Iedosi tos Ķekavas kontaktus? Varbūt kaut kad pieskriešu aprunāties un, lai uzmet aci, cik ļauni ir.
skaties pm.
Tā kā esi nomainījis pakalpojumu sniedzējus?
Vai Krustkalni tagad ir "New Ķekava"? Un tagadtur grasās parādīties jau trešais 900og melns?
Nils wrote:
Pāris gumijas piekarei, sametināt grīdu, nu, un spārni, vot ar tiem spārniem nez kā ies.
Es netaisos pagaidām tik ļoti iespringt uz pilnīgu atjaunošanu kā jūs, bet iziet skati un mazliet uzfrišināt, lai var braukt, gan gribas.
Iedosi tos Ķekavas kontaktus? Varbūt kaut kad pieskriešu aprunāties un, lai uzmet aci, cik ļauni ir.
skaties pm.
Tā kā esi nomainījis pakalpojumu sniedzējus?
Vai Krustkalni tagad ir "New Ķekava"? Un tagadtur grasās parādīties jau trešais 900og melns?
Pie dienas priekiem, Ansim ir lapa uz mēnesi, šodien cēli pēc moikas apmeklējuma braucām apskatē!
Ar redzēto un dzirdēto esmu apmierināts, ņemot vērā to, ka darījis viņam pagaidām neesmu praktiski neko, pie kam tas ar visu to, ka pāris gadus stāvējis. Džeks gan apskatē teica, ka par hadeni, lai nepriecājos, mēnesi pabraukāšot un viss izlīdīs ārā, tikai viņš nezina to, ka es jau mēnesi esmu pabraukājis i pa Kūdras jūdzi, i pa graņķeni. :evil:
Arī rūsas nav nemaz tik daudz, piecas vietas viņam nepatika, no tām smagākā ir pakaļējie spārni apakšā pie durvīm, kur metinātājs dabūs paņemties, pārējais - pa caurumam priekšā un pakaļā, grīdai, ar zieķi pa sliekšņiem un būs bumbās.
Tehniski piesējās tikai pie stāvbremzes, kura bija apaļa kā nulle un nepatika priekš.amartizātoru bukses. Tas arī tehniski viss. :woohoo:
Es, protams uz pakaļas!
Lampas noregulētas perfekti, par plaisām lukturos arī nepiekasījās.
Nu, ir vēl čupiņa ar "1", bet tie tādi standarta sīkumi vecām mašīnām, visādi maznozīmīgie [caurulīšu korozijas, eļļas noplūde, rūsa, deformācija pr.spārnam u.c. sīkumi]
Visa piekare pārsteidzoši laba, es paklanos 900 priekšā par izturību, ko kā izskatījās pat CSDD inspektors manāmi apskauda. Sporta pēc viņš vienu "1" ielika par vienu buksi, bet es tur brīvkustību tā arī neieraudzīju, nu, lai jau.
Jāmetina un pārējais jau paliek sīkumi. B)
Tā, man vēljoprojām mētājās labs 9k elektriks salons, tāpēc apsveru domu par krāmēšanu Ansī.
Visi potenciālie pircēji met mani pāri un atstāt sapūšanai garāžā netaisos.
Saprotu, ka standarta stiprinājumi neder, kaut kas būs jāpārmetina? To pie vienas metināšanas varbūt varētu izdarīt, bet ko teiks skatē?
Nākoša lieta, kas uztrauc, kā būs ar vadību, var kaut kā pa taisno viņiem pievilkt elektrību, lai drasē pa sliedēm un silda dibenu vai nāksies kaut kur baigi čakarēties?
Vispār pastāv dīls, esmu gatavs iemainīt viņus kādam pret tumši pelēkiem, jo abšifkas man ir tumšpelēkas, var būt pat mehāniski kustināmi, galvenais tikpat labā stāvoklī. :)
Stāvoklis: http://foto2.inbox.lv/tj1987/95-9k-200h ... C01559.jpg
Jebšu vēljoprojām pieejami pa vienu barona faņķiku!
Tu zini, kādi man sudrabīgajā ir beņķi? Pelēki ir. Baigi tumši nav. Nevarētu teikt, ka arī baigi gaiši. Bet var pielaikot. Un nebūs ar elektrību jāčakarējās. Vai arī pārliksi no manējiem ādu uz savējiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Tieši tā, ja nespīd kolhoza mehāniķa vaļeras ar elektrodu metinātā sēdekļu pāreja vai brutāli izgrieztie un pārmetinātie stiprinājumi, tad viss būs ok. Tas, kas tev ir jādara - jānogriež visi pr. beņķu stiprinājumi no 91.gada+ 900ā un vēl jāsameklē tā paša laika perioda viduskonsole, jo tā arī ir šaurāka.
Nu man negribētos šitā čakarēties, ja runa nebūtu par 9k aero ķebļiem :)
Nils wrote:Tiek atvērta jauna lappuse veca 900i grāmatā...
VIN: YS3AB55J1H3017079
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 017079
Control symbol: Passed
SRS: none
p.s. šis netiks izjaukts... :)
Šis auto bildēs izskatās labi,bet kad redz viņu klātienē viņš ir Super! +1
Vispirms - sorrijs par naivumu - ja staavbremze ir 0 (nulle), tad kur inspektors to mekleeja?
Ansim staavbremze ir uz priexeejiem ritenjiem - burviiga ieriiciiba - iereednji uz to iekriit tikpat biezji kaa uz VIN numuru bagaazjas nodaliijumaa :)
Man bija prieks paziit Ansi laikaa no 1996 liidz 2001 gadam. Viss saakaas ar vajadziibu atrast automobiili kurjsh nav interesants ielu garnadzjiem. ATRADAAM :)
Ansis uzradaas kaa Knakts autobuss. Negaidiiti - bijushajaa Karlo motors salonaa pie Alfas - tur kur tagad Kjiinas nekamnederdrankjiibas zem klajas debess tirgojas. Varbuut bijaam lemti.
Salons nodziivots un 3 robs nesleedzas - tas viss tikai pie 145000 km. -"Santa simplicitas", lai dziivo Vaaczemes turki un manipulaacijas ar ODO :)
Veelaak izraadijaas, ka Graals nudien nav greznots ar daargakmenjiem - Ansis sevi atklaaja pamazaam. Un arii mees vinjam atbildeejaam ar nesteidziigu un aizvien pieaugoshu sirsniibu.
Soli pa solim, bez peeksnjaam atklaasmeem, apjeedzaam, ka auto nav tikai ruuciens un jauda, bet arii tas netveramais, ko veel shodien nevaru aatros vaardos ieteerpt.
Joprojaam skumstu peec Ansha. Ja izdodas - saudzee vinju Nil...
Sveiks, Ivar. :)
Par roceni tev taisnība, protams, ka viņi nezināja, ka viņa ir uz priekšējiem riteņiem, tāpat kā to, ka VIN ir bagažniekā. :laugh:
Par roceni es viņam klusām pačukstēju, tad viņš kaut ko ieminējās par Citroenu un es tikai piebalsoju, ka arī ar Citroenu, kuram rocene ir uz priekšējiem riteņiem es esmu pie viņa bijis? :laugh:
Interesanti, visi mani auto ar kuriem pats esmu bijis TA ir ar roceni uz priekšējiem riteņiem? Varbūt man nemaz nav lemts ar itāli tur braukt? :laugh:
Ā, arī par VIN interesanti, šis no sākuma meklēja zem haubes man neko nejautājot, tad pajautāja, teicu, ka jābūt pie loga un bagažniekā, jo manam donoram ir uz loga [amerikānis]
Protams uz loga neko neatradām. :P
Un par emocionālo pusi, mēs jau esam ļoti sadraudzējušies un saprotamies labi, es viņam apsolīju, ka vismaz gadu mēs noteikti braši nobrauksim. :)
Un kādu dienu mēs droši varam sarunāt ciemošanos pie Mihaila. ;)
Nils wrote:Vai normāla parādība aukstam motoram ir arī tas, ka viņš rijās ciet?
Jā, tev taču ir mehāniskā šprice, normāla parādība ir, kad K-Jetronic'am kaut kas nešancē kā vajag :D
TA ar atgāzēm viss bija normāli? Es jau vairs neatceros, bet moš iemet tos ciparus šeit, varbūt kādam ir kas sakāms.