Vienmēr.. :)Mr Pink Eyes wrote:Esmu baigais kings :lol:
Dažādi jautājumi par 900
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ir doma uzbūvēt ātrumkārbas tērauda diferenciāļa vāku (oriģināli tas ir no alumīnija), lai samazinātu kārbas korpusa vērpi un palielinātu tās izturību un ilgmūžību. Tad nu jautājums ir tāds - vai vēl kādam interesē tāda lieta, lai es zinu vai tiek taisīts viens vai arī es pabrīdinu cilvēku, lai atvēzējas uz kādu lielāku partiju. Par cenām es varētu precizēt šonedēļ, kad iedošu lieku kārbu uz kuras tad arī cept augšā pirmo konceptu.
Doma ir par 6 vai 7 mm tēraudu.
Doma ir par 6 vai 7 mm tēraudu.
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tātad - vai tiešām tas nevienu, izņemot Reini, neinteresē?ziedoniz wrote:Ir doma uzbūvēt ātrumkārbas tērauda diferenciāļa vāku (oriģināli tas ir no alumīnija), lai samazinātu kārbas korpusa vērpi un palielinātu tās izturību un ilgmūžību. Tad nu jautājums ir tāds - vai vēl kādam interesē tāda lieta, lai es zinu vai tiek taisīts viens vai arī es pabrīdinu cilvēku, lai atvēzējas uz kādu lielāku partiju. Par cenām es varētu precizēt šonedēļ, kad iedošu lieku kārbu uz kuras tad arī cept augšā pirmo konceptu.
Doma ir par 6 vai 7 mm tēraudu.
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
ziedoniz wrote:Tātad - vai tiešām tas nevienu, izņemot Reini, neinteresē?ziedoniz wrote:Ir doma uzbūvēt ātrumkārbas tērauda diferenciāļa vāku (oriģināli tas ir no alumīnija), lai samazinātu kārbas korpusa vērpi un palielinātu tās izturību un ilgmūžību. Tad nu jautājums ir tāds - vai vēl kādam interesē tāda lieta, lai es zinu vai tiek taisīts viens vai arī es pabrīdinu cilvēku, lai atvēzējas uz kādu lielāku partiju. Par cenām es varētu precizēt šonedēļ, kad iedošu lieku kārbu uz kuras tad arī cept augšā pirmo konceptu.
Doma ir par 6 vai 7 mm tēraudu.
Mani interesē, vienīgi jautājums kādā kvalitātē tas tiek izgatavots un kāda cena?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... mihid.html
Šitādus ne uz viena 900og vēl neesmu redzējis, ne dzīvē, ne bildēs.
Viņi aizsedz tikai vidus, var uz parastajiem bleķiem viņus tā vienkārši uzspraust vai ir kaut kādi speciālie bleķi?
Ansim uz ziemu kā reiz derētu, vecos belķus nopūst melnus un šitos uzspraust pa vidu. :laugh:
Šitādus ne uz viena 900og vēl neesmu redzējis, ne dzīvē, ne bildēs.
Viņi aizsedz tikai vidus, var uz parastajiem bleķiem viņus tā vienkārši uzspraust vai ir kaut kādi speciālie bleķi?
Ansim uz ziemu kā reiz derētu, vecos belķus nopūst melnus un šitos uzspraust pa vidu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Uz taviem bleķiem kā reiz vajadzētu derēt - šitie nāca bleķiem ar apaļajiem caurumiem uz vecajām bremzēm ;)Nils wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... mihid.html
Šitādus ne uz viena 900og vēl neesmu redzējis, ne dzīvē, ne bildēs.
Viņi aizsedz tikai vidus, var uz parastajiem bleķiem viņus tā vienkārši uzspraust vai ir kaut kādi speciālie bleķi?
Ansim uz ziemu kā reiz derētu, vecos belķus nopūst melnus un šitos uzspraust pa vidu. :laugh:
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tātad - atvainojos par tik ilgu neatbildēšanu. Es ļoti ceru, ka šo ceturtdien man pirmie divi paraugi būs uz rokas. Principā biezums būs identisks oriģinālajai detaļai, kā arī tas, ka šie vāciņi tiks izfrēzēti no vienlaidus tērauda, lai palielinātu stiprību, nevis metināti, kā to parasti dara citur pasaulē.defektivais wrote:
Mani interesē, vienīgi jautājums kādā kvalitātē tas tiek izgatavots un kāda cena?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja atmiņa neviļ, tad tad 99 izmaiņu difam nebija.
Tātad arī es varētu būt ieinteresēts, bet atkarīgs no cenas.
Tātad arī es varētu būt ieinteresēts, bet atkarīgs no cenas.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Par atsperēm, šķiet, ka Ansim viņas ir palikušas pamīkstas, trīs cilvēki aizmugurē, vēl kaut kads svars bagažniekā un no aizmugures parādās liekas skaņas.
Kā ir ar manas donorkupejas atsperēm, pakaļējās der?
Sēdināt es negribu, man vienkārši vajag stingrākas. :laugh:
Lai gan ar stingrāku piekari šitais autiņš vadītos daudz foršāk par modificētu 9k aero!
Kā ir ar manas donorkupejas atsperēm, pakaļējās der?
Sēdināt es negribu, man vienkārši vajag stingrākas. :laugh:
Lai gan ar stingrāku piekari šitais autiņš vadītos daudz foršāk par modificētu 9k aero!
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900
Normāla parādība 20+ vecam OG 900 :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Šitādas parādības ir jāārstē. :)KoreFun wrote:Normāla parādība 20+ vecam OG 900 :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900
Labāk nekrāmē viņu pilnu!:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Sveix Nil,
Sliktaak nebuus - kraamee droshi. Vieniigi pastaav iespeeja, ka arii taas buus paseedushaas. Neizmeegjinaasi - neuzzinaasi.
Ja kupeja veel nav pagalam izkraameeta, tad var nomeeriit abiem un saliidzinaat :)
Mihails arii nesen tika pie jaunaam, jo braucot pa plavu maitaaja kurmjiem alas. Drusku jau paceelaas, bet galvenais postiitaajs izraadijaas nelaagi iegroziits klusinaataajs :)
Ansim, vismaz bija, visai arhaiskas paaugsta profila riepas. Vasaraa kaitina, bet ziemaa pa sniegiem dikti paliidz :)
Lai veicas,
i
Sliktaak nebuus - kraamee droshi. Vieniigi pastaav iespeeja, ka arii taas buus paseedushaas. Neizmeegjinaasi - neuzzinaasi.
Ja kupeja veel nav pagalam izkraameeta, tad var nomeeriit abiem un saliidzinaat :)
Mihails arii nesen tika pie jaunaam, jo braucot pa plavu maitaaja kurmjiem alas. Drusku jau paceelaas, bet galvenais postiitaajs izraadijaas nelaagi iegroziits klusinaataajs :)
Ansim, vismaz bija, visai arhaiskas paaugsta profila riepas. Vasaraa kaitina, bet ziemaa pa sniegiem dikti paliidz :)
Lai veicas,
i
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Stulbs jautājums, protams, ka der. Tas taču ir 900og :P Vēl jo vairāk, ka abiem ir vecās bremzes. Tur visa piekare ir identiska. Un tā kā man ir aizdoma, ka krāsu kodu tu savu m''zu tur neatradīsi, tad viss notiek tikai "metodom naučnogo tjika" :DNils wrote:Par atsperēm, šķiet, ka Ansim viņas ir palikušas pamīkstas, trīs cilvēki aizmugurē, vēl kaut kads svars bagažniekā un no aizmugures parādās liekas skaņas.
Kā ir ar manas donorkupejas atsperēm, pakaļējās der?
Sēdināt es negribu, man vienkārši vajag stingrākas. :laugh:
Lai gan ar stingrāku piekari šitais autiņš vadītos daudz foršāk par modificētu 9k aero!
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kur vēl bez Haynes manuāļa varētu meklēt 900 OG vadu shēmu? Nevis principiālo, bet to, kā vadi saliekas kuzovā. Ir pāris neskaidrības ar dažu releju stiprinājumu vietām. Kkā piemirsies, kur un kā viņi stiprinājās...
SAAB un SUBARU