vai verts celt?
Re:vai verts celt?
Tas jau nav nekas traks - ka tik nesākat ar visu Maxima/RIMI uzrakstu (SPORT, 4x4 utt.) un aksesuāru ("alu pedāļi", "ādas stūres pārvalks") klāsta uzlikšanu savam auto ;)
Bet ir tādi redzēti :side: :blink: :silly: :S
Bet ir tādi redzēti :side: :blink: :silly: :S
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:vai verts celt?
Par Tolmeta cenu + vēl kādu alus kasti;) esmu ar mieru Tevi atbrīvot no minētā subjekta :laugh:fancy wrote:Minētajā subjektā tika tomēr ieguldīts piķis, atremontēts, bet rezultātā sanāca biezpiens bloka apakšā...;)
Par cik ziema ir gara, tad radās jautājums, no kā var iekrāmēt tajā bundžā motoru? vai tomēr labāk nodot tolmetā?
9-5
- bizenajs
- Saab Kluba biedrs
- Posts: 573
- Joined: Tue Sep 04, 2007 4:45 am
- Location: Rīga, Cesvaine
- Contact:
Re:vai verts celt?
es atkal to stūri noravēju nost. varbūt tādēļ man viš neiet?:angry:ZingZeng wrote:Ka nu kuram. Es personigi saku ar Momo sturi :)
Kur ir tā mēraukla, ar ko tu sveri tautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Re:vai verts celt?
Ja tu butu zinajis kas bija tas vieta pirms tam, tad nebutu ta rikojies :P
Re:vai verts celt?
ļoti labi, tātad no 900ng un 9-3og. Ir vēl kāds, no kā der?lawyer wrote:fancy wrote:Minētajā subjektā tika tomēr ieguldīts piķis, atremontēts, bet rezultātā sanāca biezpiens bloka apakšā...;)
Par cik ziema ir gara, tad radās jautājums, no kā var iekrāmēt tajā bundžā motoru? vai tomēr labāk nodot tolmetā?
Vajadzētu tak šrotā atrast kādu motoru no 900NG vai 9-3og :huh:
Re:vai verts celt?
Vai tad nepietiek ? :blink:
Re:vai verts celt?
Tātad no 9-5 neder...ZingZeng wrote:Vai tad nepietiek ? :blink:
kas notiek ar visiem blokiem, kad liktu motoru, teiksmi, no 9-3 2,3t motoru? Vadības bloks protams jāmaina, kas notiek ar imobilaizeru?
Re:vai verts celt?
Te tev bus jagaida atbilde no zinosakiem puikam :dry:
Re:vai verts celt?
900NG gan nebija 2.3t motora - tikai atmosfēriskais 2.3...fancy wrote:Tātad no 9-5 neder...ZingZeng wrote:Vai tad nepietiek ? :blink:
kas notiek ar visiem blokiem, kad liktu motoru, teiksmi, no 9-3 2,3t motoru? Vadības bloks protams jāmaina, kas notiek ar imobilaizeru?
Edit: Tā kā Tev bija 2.5 atmosfēriskais, tad vislabāk derēs 2.3 atmosfēriskais... Ja grib turbo, tad papildus laikam bija jāpārceļ arī elektrība un vēl tur kas... zinošāki cilvēki gan jau papildinās/palabos...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:vai verts celt?
Cik mans saptāts saprot, nav vērts neturbo likt turbo, vieglāk, lētāk ir nopirkt jau turbo un Saab tā noteikti nav problēma.
Cita lieta, ja esi fanāts un visu dari pats, sētā stāv donors un ir apņemšanās. Pie kam 900ng nav nekas tāds, kas mani varētu stimulēt uz tādām idejām.
Cita lieta, ja esi fanāts un visu dari pats, sētā stāv donors un ir apņemšanās. Pie kam 900ng nav nekas tāds, kas mani varētu stimulēt uz tādām idejām.
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:vai verts celt?
Nu kamôn - nu ir auzas!
2,5 atmo ir V6! Un 2,3 atmo ir R4! Loģiski, ka tāpat jāpārceļ elektrība. Un tad jau vairs nav starpības kādu motoru liec, es liktu 2,3T no 9k (motora kods B234), tikai tad ir jāatrod turba no 900ng/9-3og/9-5 (par 9-3ss nezinu), jo 9k turbas ieplūde ir uz otru pusi.
Ipašniek, ja vēlies lētākās izmaksas un mazāko čakarēšanos, meklē lietotu 2,5 V6. Viss pārējais jau būs pamatīgs projekts ar donorauto iesaistīšanu vienkāršības labad.
2,5 atmo ir V6! Un 2,3 atmo ir R4! Loģiski, ka tāpat jāpārceļ elektrība. Un tad jau vairs nav starpības kādu motoru liec, es liktu 2,3T no 9k (motora kods B234), tikai tad ir jāatrod turba no 900ng/9-3og/9-5 (par 9-3ss nezinu), jo 9k turbas ieplūde ir uz otru pusi.
Ipašniek, ja vēlies lētākās izmaksas un mazāko čakarēšanos, meklē lietotu 2,5 V6. Viss pārējais jau būs pamatīgs projekts ar donorauto iesaistīšanu vienkāršības labad.
900aero clubsport #8
Re:vai verts celt?
Tas jau nenozime,ka turbinai ir pretejs pušanas virziens:laugh: :laugh: :laugh:
Izpludes kolektora flancis ir vienads,taka turbu vari likt uz kuru pusi gribi,ja tik vieta atlauj...Protams tas prasis papildus santehniķu darbus ar ellosanas un dzeses trubinam,bet ja rokas aug no pareizas vietas,tad viss tas ir darams...
Bet ka Ziedoniz teica,tad jau labak ir temet uz 2.3T motoru no 9k modela.
Izpludes kolektora flancis ir vienads,taka turbu vari likt uz kuru pusi gribi,ja tik vieta atlauj...Protams tas prasis papildus santehniķu darbus ar ellosanas un dzeses trubinam,bet ja rokas aug no pareizas vietas,tad viss tas ir darams...
Bet ka Ziedoniz teica,tad jau labak ir temet uz 2.3T motoru no 9k modela.
Re:vai verts celt?
Vēl jau var iespringt uz Griffina V6
Tas būtu krietni vienkāršāk par R4 uzstādīšanu tajā bundžā. Bet motors (ne viņa stiprinājumi un, iespējams, karteris) derēs arī no Calibra un A-Vectra. Šķiet, ka arī Omegām kkas nāca no V6
Tas būtu krietni vienkāršāk par R4 uzstādīšanu tajā bundžā. Bet motors (ne viņa stiprinājumi un, iespējams, karteris) derēs arī no Calibra un A-Vectra. Šķiet, ka arī Omegām kkas nāca no V6
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:vai verts celt?
Kāpēc 2.3T tieši no 9000-šā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:vai verts celt?
Unkadu variantu Tu piedava?KoreFun wrote:Kāpēc 2.3T tieši no 9000-šā?