SAAB 99 krutums


Nezinite 9000
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 848
Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am

Re:SAAB 99 krutums

Post by Nezinite 9000 »

ZingZeng wrote:
Nezinite 9000 wrote:nu tā - TheGirl dzeltenais ir sastiprināts un RŪC! :):)
Paldies WALCC par kontaktiem! :)
Opaaa, skaidu iedosi nonemt ? ;)
Mieru, tikai mieru! :)
lēnām un rindas kārtībā .... tas, ka rūc vēl NEKO NENOZIMĒ! :)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB 99 krutums

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:
Kas tās ir par tādām baterijām? Man vienkārši uz ziemu aķis jāmaina un ir doma pie reizes viņu ielikt aizmugurē.
Aizmugurē novietots ir dzeses radiators. Neviens normāls cilvēks neliktu IC aizmugurē, ja vien nevēlētos turbīnas spool up pacelt par kādiem 2k-3k rpm. Jo IC būvē ar maksimāli īsām un lēzenām trubām starp turbu un droseli.

-> defektīvais

Pārcelt uz aizmuguri ir laba doma. Tikai kur tu vēlies viņu likt - noizolētā kastē bagāžas nodalījumā vai zem tā? Ja kastē bagāžniekā, tad vari atstāt jau savu esošo, bet ja zem grīdas, tad sākas problēmas. Lielākā ir dabūt horizontālu virsmu tur - vai nu griezt un metināt dziļāku grīdas segmentu vai uztaisīt paliktni, kā dēļ būs nepieciešamāks zemāks aķis. BET - to visu var atrisināt ļoti vienkārši - želejas akumulatori, piemēram, optima redtop. To var kaut vai salonā otrādāk pie griestiem pieskrūvēt, ja ir vēlme :D
Bet reālākais ir viņu likt guļus zem bagāžnieka grīdas. Jā, to var darīt, jo tā ir želejas baterija un nekas tur netecēs ārā.

Tikai es tavā vietā tad padomātu par centrālo elektroslēdzi motortelpā vai salonā, lai katru reizi, kad darbojies dziļāk pa mašīnu nav jāskrien uz bagāžnieku mēģināt noņemt klemme ;)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:SAAB 99 krutums

Post by alnislacis »

Veram vaļā saabcentral, saablink, saabnet- meklējam attiecīgi battery relocation c900 sadaļā. Atrodam projektus. Izvēlamies risinājumu.

Pats bateriju pārlikšu gaisa kastes vietā (vismaz for now).
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 99 krutums

Post by KoreFun »

alnislacis wrote: Pats bateriju pārlikšu gaisa kastes vietā (vismaz for now).
Būs pareizais Downpipe`s?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:SAAB 99 krutums

Post by alnislacis »

Jā, tāds kā no rūpnīcas paredzēts.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:SAAB 99 krutums

Post by ZingZeng »

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:SAAB 99 krutums

Post by lawyer »

Tāda tikai tīri teorētiska interese - ar ko var aizstāt 99-tā H motoru, lai uzlabotu tā auto dinamiku?:huh:

Par T16 jau ar Ziedoni izrunājām - tas ir baigais čakaris :S

Bet, piemēram, parastais 2.0 16V? Vai arī tam nav jēgas? :huh: Tomēr 25zs vairāk un tas arī esot ekonomiskāks nekā tas standarta karburatornieks...? :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:SAAB 99 krutums

Post by maris »

Da ielikt jau var jebko , kaut vai gāzturbīnu :P Tikai priekš kam un kas par to visu maksās ???
99. ir lielisks tāds kāds viņš ir :) , sevišķi šajos laika apstākļos :P Man škiet ka tas skaistums ir apstāklī , ka auto kura sarežģītība ir gazika līmenī un uzturēšanas izmaksas ir tuvu nullei var sniegt tik daudz braukšanas prieka :) :) :) Jo šis auto vēl ir projektēts laikos kad mašinai viss bija jāmāk pašai, nevis kā tagad , kad katru projektēšanas kļūdu var izglābt ar kādu elektronisku palīgierīci B) Tādēļ , ja gribās papildus jaudu , vienkāršāk ir paspēlēties ar to pašu dzinēju ( karburators , 2 karburatori , sadales vārpsta utt ), vai arī skatīties uz vecāku auto ar B motoru , jo tam ir pieejama gan iešprice , gan Turbo , gan stūres pastiprinātājs utt
Māris
p.S> protams , tas ir tikai mans viedoklis , bet šobrīd ikdienā braucu ar parastu 99. un nejūtos apdalīts :)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:SAAB 99 krutums

Post by defektivais »

Māri, vakar steigā, garām braucot, man likās, ka uz tava 99 tagad stāv šie diski : Image
Ja jā vai viņiem vel kāds mūsdienās riepas ar piedāvā?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:SAAB 99 krutums

Post by maris »

Es saprotu uz ko Tu tēme :) Nē 99. ir līdzīgi diski bet uz 15'.
Man uz 900CD stāv tie 14.5" diski :) Man ir vēl 2 riepas uz diskiem rezervē :P , bet par jaunu iegādes iespējām neko konkrēti nezinu :( :( :(
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:SAAB 99 krutums

Post by lawyer »

Protams, ar parasto 2.0, ņemot vērā tā auto masu, vajadzētu būt OK - tas noteikti nav mazāk dinamisks par manu esošo TiD :)

Es tikai domāju par teorētiskām attīstības iespējām un variantiem, ja sagribās ko vairāk no tāda spēkrata ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:SAAB 99 krutums

Post by gustavs »

lawyer wrote:Protams, ar parasto 2.0, ņemot vērā tā auto masu, vajadzētu būt OK - tas noteikti nav mazāk dinamisks par manu esošo TiD :)

Es tikai domāju par teorētiskām attīstības iespējām un variantiem, ja sagribās ko vairāk no tāda spēkrata ;)
Par cik pats esmu pārņemts ar šo domu, pilnigi piekrītu Marim un saku,ka Weber is way to go ;) !
Piedienās klasikai,kalnu serpentīni un augsta NA motora dziesma B)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 99 krutums

Post by KoreFun »

Lawyer, ar 2.0 8v H motoru ir tīri pietiekami priekš normālas ikdienas pārvietošanas. Var braukt ekonomiski (ja motors ir noregulēts) un var arī tīri normāli paātrināties, ja rodas vajadzība kkur ielīst pilsētas plūsmā. (Komentēju, jo lietoju šo motoru vairāk nekā gadu ar vidējo nobraukumu pilsētā ap 100 km dienā)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB 99 krutums

Post by Nauris_t16 »

2.0 vai 2.1 16v ielikšanas čakars neatšķiras no T16, tikai T16 sanāk bik dārgāk, ja gribas visu to pareizi izdarīt. Vienkāršākais būtu 2.1 ar augstu RPM sadalenēm + 2 karburatori (weber vai dellorto). Bet ne tuvu ne lētākais. :) Labākais, ko izdarīt - vai nu baudīt stock 8v vai nu likt T16 ar T5. Viss pārējais ir lieka laika tērēšana un reāli tikai starpposms :)
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:SAAB 99 krutums

Post by lawyer »

Skaidris :)

Un ko Ziedoniz pats darīs ar savu 99GL? :huh: Atstās to kā stock 2.0? :evil:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply