SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
-
- Jauniņais
- Posts: 7
- Joined: Tue May 25, 2010 3:09 pm
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
njaaa, pat skumji palika par tādām beigām....
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Pie pēdējās bildes man arī asara nobira :(
bildē ir Yukki auto motora pārsega gabaliņš - ceļā uz Ziedu ralliju 2009 gada maijā
bildē ir Yukki auto motora pārsega gabaliņš - ceļā uz Ziedu ralliju 2009 gada maijā
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Man tā patīk, ka cilvēki sarosās! :woohoo: Arī no manis +1 par tekstu, perfekts variants visvisādām ar standartauto saistītām izklaidēm, ko tas, manuprāt, ir pierādījis ar saviem apbalvojumiem :side:
900aero clubsport #8
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Nu, ko, pēc lasītāju iebildēm, ka šeit ir "īstā projektu sadaļa", te būs turpinājums, ko katrs var saukt kā vēlas:
"SAABa reinkarnēšana"
vai
"Lai nebūtu tik smagi noraust asaras par pēdējo bildi"
vai
"Izgudrojam radio pa jaunam"
vai
"Junk Brothers latvian edition"
(Junk Brothers:(TV raidījums), kas mani iedvesmoja).
Paldies KoreFun un Nīgrajam, kas mani konsultēja lietās, no kurām man bija maz sajēgas.
Starprezultātā ir sanākušas 2 sadzīvē noderīgas lietiņas:
-atpūtas krēsls, tajā var sēdēt, lasīt, sauļoties, baudīt aukstu T, gulēt utt. Krēsls ir puslīdz funkcionāls - atgāžas, braukā sliedēs, pārvietojams uz ritenīšiem, ir skārda turētājs dažādā izmēra T un citiem atspirdzinošiem dzērieniem, ziemā var pieslēgt dibena un muguras apsildi:laugh:
-Boombox, kam pagriežot atslēgu, skan mūzika (radio, CD, mp3, var pieslēgt ārēju audio nesēju), slēdzis ieslēdz gabarītus/pagriezienus + lielās lampas. Skan ciešami, bet ne ideāli, iespējams ka galvenokārt vainīga kenwood galva, jo manuprāt kenvudiem kopš dzimšanas nav pietiekamu basu un augsto frekvenču, kā šīs pašas klases pioniera izstrādājumiem. Difuzoru caurumi ir, bet laikam jāpiebāž kanālu kastes ar vati..? Skaļruņu arī laikam ir par daudz, bet atvienojot 2 pīkstuļus, labāk nepalika.
Dažādu paaudžu Pioneer skaļruņu vāciņu izstāde:cheer::
Turpinājumā vajag palīdzību: pārtaisīt barošanu no auto akumulatora uz 220V, vēlams ar strāvas nodrošināšanu (akumulēšanu) radio/mūzikas settingu saglabāšanai (lai nepazūd, ja izrauj kontaktdakšu). Nomērītā jauda: lampas ~2A (jo visur 5W spuldzes), + mūzika ~3A (max). Datora baroklis ar ventilatoru nešķiet pareizs risinājums, pamēģinot galva izslēdzās jau pie salīdzinoši maza skaļuma + tas datora ventilators...
Iespējams nākotnē taps: gaismas mūzikas ritmos, papildinieki:laugh:, rokturi kastes nešanai, riteņi vai kājas atbalstam un kastes slīpuma nodrošināšanai (pašreiz skaļruņi skan vertikāli uz augšu).
P.s.paskatījos tos junk brāļus pa TV, secināju, ka viņiem arī tā pati problēma, kas bija man - vecas lietas reinkarnēšana jaunā tomēr ir saistīta ar zināmām investīcijām, kas sākotnēji šķita minimālas: dēļi, skrūves, stiprinājumi, krāsa utml.~20 Ls, Kenwood (KDCW6527) lietota galva 30 Ls (bija jāpērk, jo mana vecā nodega pie projekta realizācijas:D), jauni Pioneer skaļruņi 17cm (TS-G1712I) 21 Ls (jo aizvēsturiskie SAABa skaļruņi skanēja vēl draņķīgāk), nevajadzīgi DIN štekeri 8 Ls (nopirku citam maģim, kas kamēr nonāca līdz manīm, paspēja nokrist no 3m:laugh: ), Barošana 25 Ls, kopā salasās >Ls 100.
"SAABa reinkarnēšana"
vai
"Lai nebūtu tik smagi noraust asaras par pēdējo bildi"
vai
"Izgudrojam radio pa jaunam"
vai
"Junk Brothers latvian edition"
(Junk Brothers:(TV raidījums), kas mani iedvesmoja).
Paldies KoreFun un Nīgrajam, kas mani konsultēja lietās, no kurām man bija maz sajēgas.
Starprezultātā ir sanākušas 2 sadzīvē noderīgas lietiņas:
-atpūtas krēsls, tajā var sēdēt, lasīt, sauļoties, baudīt aukstu T, gulēt utt. Krēsls ir puslīdz funkcionāls - atgāžas, braukā sliedēs, pārvietojams uz ritenīšiem, ir skārda turētājs dažādā izmēra T un citiem atspirdzinošiem dzērieniem, ziemā var pieslēgt dibena un muguras apsildi:laugh:
-Boombox, kam pagriežot atslēgu, skan mūzika (radio, CD, mp3, var pieslēgt ārēju audio nesēju), slēdzis ieslēdz gabarītus/pagriezienus + lielās lampas. Skan ciešami, bet ne ideāli, iespējams ka galvenokārt vainīga kenwood galva, jo manuprāt kenvudiem kopš dzimšanas nav pietiekamu basu un augsto frekvenču, kā šīs pašas klases pioniera izstrādājumiem. Difuzoru caurumi ir, bet laikam jāpiebāž kanālu kastes ar vati..? Skaļruņu arī laikam ir par daudz, bet atvienojot 2 pīkstuļus, labāk nepalika.
Dažādu paaudžu Pioneer skaļruņu vāciņu izstāde:cheer::
Turpinājumā vajag palīdzību: pārtaisīt barošanu no auto akumulatora uz 220V, vēlams ar strāvas nodrošināšanu (akumulēšanu) radio/mūzikas settingu saglabāšanai (lai nepazūd, ja izrauj kontaktdakšu). Nomērītā jauda: lampas ~2A (jo visur 5W spuldzes), + mūzika ~3A (max). Datora baroklis ar ventilatoru nešķiet pareizs risinājums, pamēģinot galva izslēdzās jau pie salīdzinoši maza skaļuma + tas datora ventilators...
Iespējams nākotnē taps: gaismas mūzikas ritmos, papildinieki:laugh:, rokturi kastes nešanai, riteņi vai kājas atbalstam un kastes slīpuma nodrošināšanai (pašreiz skaļruņi skan vertikāli uz augšu).
P.s.paskatījos tos junk brāļus pa TV, secināju, ka viņiem arī tā pati problēma, kas bija man - vecas lietas reinkarnēšana jaunā tomēr ir saistīta ar zināmām investīcijām, kas sākotnēji šķita minimālas: dēļi, skrūves, stiprinājumi, krāsa utml.~20 Ls, Kenwood (KDCW6527) lietota galva 30 Ls (bija jāpērk, jo mana vecā nodega pie projekta realizācijas:D), jauni Pioneer skaļruņi 17cm (TS-G1712I) 21 Ls (jo aizvēsturiskie SAABa skaļruņi skanēja vēl draņķīgāk), nevajadzīgi DIN štekeri 8 Ls (nopirku citam maģim, kas kamēr nonāca līdz manīm, paspēja nokrist no 3m:laugh: ), Barošana 25 Ls, kopā salasās >Ls 100.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Perfekti!!!!:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Riktīgi labs, es jau gaidīju, kad beidzot būs apskatei! :laugh:
+1 no manis! :)
+1 no manis! :)
Saab 900 Turbo '81
- SerNEC
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 35
- Joined: Thu May 29, 2008 2:01 am
- Location: Wolverhampton, United Kingdoms
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Baigi simptisks!!!
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Super! Cepums par ideju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
A kāda jauda barošanas blokam? Un kāda tipa bloks? Tas, kurš ieslēdzās ar tumbleru, vai tāds, kuram lielajā štekerī jāsavieno divi kontakti, lai ieslēdzās? Un kas ir rakstīts nakļenē uz tā bar. bloka? Cik A uz 12V? Un tiešām testa laikā maģis barojās ar 12V, varbūt sajaucāt vadus un paņēmāt cita sprieguma izvadu?Yukki wrote:Nomērītā jauda: lampas ~2A (jo visur 5W spuldzes), + mūzika ~3A (max). Datora baroklis ar ventilatoru nešķiet pareizs risinājums, pamēģinot galva izslēdzās jau pie salīdzinoši maza skaļuma + tas datora ventilators...
Ar ko mērījāt patērējamo strāvu maģim? Kkā pa maz 3A, lai maģis izslēdzās.. Kaut gan.. Hmm, a pamēģiniet atstāt tikai vienu tumbu pāri, es tā nojautu, ka būs skaļāk. Izskatās ka ir līdzīga problēma, kā ar manu vecu Alpinu..
P.S. Starp citu man ir daži jaudīgi transformatori, varētu pamēģināt piemeklēt piemērotu, lai sataisīt taisngriezi pašam, vienīgi laiku kkā jāizbrīvē nedaudz. Priekš atmiņai varētu izmantot kkādu akumulatoru, jāizmēra kādu strāvu tērē atmiņa.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
korefun,barosanas bloki man ir 2gab,vienam ir sledzis,otram nav,bet vienalga pirms sledzis sak darboties,ir jasavieno zalais un melnais vadi lielaja stekeri. Abiem blokiem 16A uz +12V rakstits, max 350W (laikam ja izmanto ari 5V izejas). + njemu no dzeltena vada,- no melna, no viena no stekeriem,kam ir 4 vadi (dzelt,sark, 2x melni). Varbut janem no liela stekera dzelt vads? Vai varbut visi dzeltenie jasavac kopa un tad tikai bus 16A,jo uz katru dzelteno nak tikai dala no solita max? Varbut sabazt kopa 2 barosanas blokus? Un vispar varbut tie bloki dod to visu ara,tikai,ja kompja softs to pasaka.A varbut nepietiek ar 12V,vajag 14V?
Bet vispar,ja godigi,gribas citu risinajumu,bez ta kompja ventilatora:) Latgalite piedavaja ari 14V cik tur tie A tipa laptopa baros bloku,es labprat tadu pameginatu,bet kur aiznemties.
Nu taisngriezi,es tochna nesalodesu,to es nesaprotu,man tad gatavu risinajumu ar transformatoru un visiem pribambasiem vajag:)
Meriju ar testeri,kam max ir 10A. Galu gala magim 10A drosinatajs stav,kadu kiloA mes te sagaidam,vai es atkal nesaprotu?
Hmm,vel jau pielauju,ka 2 paralelie pikstuli nelauj magim atdot jaudu, tas izsledzas,jo pretestiba mazinas,ta var but?
Finālā (2010.vasara) palika tā:
piepirkts 220V->14V 20A handmadebyLatgalitesspečoks barošanas bloks. Barošana dublējas - ir barošanas bloks un neliels akumulatoriņš ar diodi + vadā, lai tas netiktu lādēts un nenosviltu.
Acīmredzama kļūda bija likt maģi tajā pašā plaknē, ko kustina skaļruņi,- lai arī tā ir pieskrūvēta, tā tomēr nedaudz lēkā un līdz ar to arī CD lēkā līdzi:silly:, līdz ar to nekāds bumbasņiks ar mega decimbeliem nesanāk. Neko lielu apskaņot nevar, bet dārzā ir ok:)
Bet vispar,ja godigi,gribas citu risinajumu,bez ta kompja ventilatora:) Latgalite piedavaja ari 14V cik tur tie A tipa laptopa baros bloku,es labprat tadu pameginatu,bet kur aiznemties.
Nu taisngriezi,es tochna nesalodesu,to es nesaprotu,man tad gatavu risinajumu ar transformatoru un visiem pribambasiem vajag:)
Meriju ar testeri,kam max ir 10A. Galu gala magim 10A drosinatajs stav,kadu kiloA mes te sagaidam,vai es atkal nesaprotu?
Hmm,vel jau pielauju,ka 2 paralelie pikstuli nelauj magim atdot jaudu, tas izsledzas,jo pretestiba mazinas,ta var but?
Finālā (2010.vasara) palika tā:
piepirkts 220V->14V 20A handmadebyLatgalitesspečoks barošanas bloks. Barošana dublējas - ir barošanas bloks un neliels akumulatoriņš ar diodi + vadā, lai tas netiktu lādēts un nenosviltu.
Acīmredzama kļūda bija likt maģi tajā pašā plaknē, ko kustina skaļruņi,- lai arī tā ir pieskrūvēta, tā tomēr nedaudz lēkā un līdz ar to arī CD lēkā līdzi:silly:, līdz ar to nekāds bumbasņiks ar mega decimbeliem nesanāk. Neko lielu apskaņot nevar, bet dārzā ir ok:)
Re:SAAB 9000 Davos pseido-sport edition Starts&Finišs
Pamēģini atstāt tikai 2-as tumbas.
Visus dzeltenus (tas tiešām ir 12V) krāt kopā nevajag, jo viņi tāpat ir viens izvads, tikai uz vairākiem vadiem. Divus blokus kopā likt ir bīstami dzīvībai;) Man ir priekšnojauta, ka lieta nav barošanā, kaut gan, ja bloks ir vecs, tad tie mēdz nedot ārā apsolīto spriegumu (strāvu). A skaitu nosaka pats bar. bloks, nevis softs.
Taisngriezi es varētu salodēt, bet tas ir laika jautājums.
Visus dzeltenus (tas tiešām ir 12V) krāt kopā nevajag, jo viņi tāpat ir viens izvads, tikai uz vairākiem vadiem. Divus blokus kopā likt ir bīstami dzīvībai;) Man ir priekšnojauta, ka lieta nav barošanā, kaut gan, ja bloks ir vecs, tad tie mēdz nedot ārā apsolīto spriegumu (strāvu). A skaitu nosaka pats bar. bloks, nevis softs.
Taisngriezi es varētu salodēt, bet tas ir laika jautājums.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible