Saab 900ep

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Man prieks, ka notiek viedokļu apmaiņa. :)


Varu tikai teikt, ka principā tēma ir par to, lai auto vienkāršotu- lai mazāk par ko satraukties.

Tādēļ arī AC tika noravēts.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

Jā, jā, protams, ir mazāk detaļu un svara uz auto, tas tiesa. Tomēr, es šādu soli laikam nebūtu spēris, ja vien tas AC nebūtu nelabojami salauzts (piem., kompresors, kas maksā milzu naudu). Ja negribās, lai sistēma slogo motoru, nelietojam AC vai vispār noņemam siksnu. Radiators priekšā, protams, paliek.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Saab 900ep - celjshs uz dienvidiem - praatojums

Post by ifka »

Sveix AL,

Priecee Tava iecere - lai dziivo jauniibas spars :) !!
Par rezerves dalju klaasta liidznjemshanu - kaa Tev skjiet - kurjsh no scenaarijiem vareetu buut ticamaaks:

a) nomirii virkne ar komponentiem kuri 20g. darbojushies apmierinoshi un "zin kaa straadaat"?

b) uzticami kalpos tie mezgli kuri beidzamo meeneshu laikaa tikushi "paarlasiiti" (refurbished)?

Pret a) darbojas klimata mainja - visi apskrapsteejushie kontakti ir ar risku izkalst (oxideeties) - pasliktinas vadiitspeeja gan virzienos kur nevajag, gan tur kur vajag - "N" briinumi diemzjeel iespeejami. Tomeer a/m lielaako muuzja dalju ekspluateets siltajaa Itaalijaa - varbuut var liidzeeties ar "ala WD40", kjeksi/bakstiikli un rokasgraamatu?

Sihroniju, jeb virkneejoshaas neveiksmes, shajaa gadiijumaa noteikti kompensee ciinjasspars un apnjeemiiba :)

Lai veicas,
i
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Motors tāpat nāca ārā. Noņēma pa ceļam..

Pasākums darbojās un kaut kādus freona pārpalikumus pūta.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Ziedoni, jā, A/C radiators pa priekšu, bet A/C arī papildus ventilators nāk, un ieslēdzot A/C tas griezīsies, kas nozīmē, ka dzēsīs arī dzesēšanas šķidruma radiatoru..

Es arī, kā KurBads, labāk mēģinātu savest kārtībā to A/C, vēl jo vairāk, ja jādodas uz Turciju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900ep

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Ziedoni, jā, A/C radiators pa priekšu, bet A/C arī papildus ventilators nāk, un ieslēdzot A/C tas griezīsies, kas nozīmē, ka dzēsīs arī dzesēšanas šķidruma radiatoru..

Es arī, kā KurBads, labāk mēģinātu savest kārtībā to A/C, vēl jo vairāk, ja jādodas uz Turciju.
Es jebkurā gadījumā esmu ar AL, jo - ja manējam būtu bijis AC, es arī viņu būtu ravējis nost, lai dotu vietu savam sirdsmīļajam kūlerim :woohoo:
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Tā jau ir cita lieta :evil:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

nu principā jau laikam ir iespējams savietot arī A/C + FMIC.
Bet, protams, katram savas prioritātes. Es noteikti aiz laba prāta un pie tam ejošu A/C nekad nebūtu ņēmis nost (ja tas ir ikdienas un nevis kaut kāds tikai skriešanas auto). Gan jau AL kaut kad atminēsies ka uz auto bija A/C un cik labi būtu to tagad iedarbināt. A/C tomēr ir patikami, lai arī, protams, var iztikt, ja viņa nav.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Haroš par to AC..

Jašonedēļ nedabūšu dobro no projekta naudas būs jādomā par atbalstītāju vākšanu pasākumam.

Ceļa izmaksaspavelk uz 450 Eur. Ir idejas, kā pārbraucienu uz Turciju pārvērst pārdodamā publicitātes aktā, lai šo summu savāktu?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

uzsit ātri kaut kādu ceļojuma bloga projektu un mēģini to "pārdot" kādam mēdijam ... nu tip viņi Tev uzsauc bendžu, bet Tu piegādā ceļojuma dienasgrāmatu/aprakstu. Galu galā, maršruts nav no populārākajiem latviesu celotāju vidū, bet pilnīgi noteikti interesants un piedzīvojumiem bagāts.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Nu savā prātā domāju tā:

Produkti no šī brauciena- 6 sēriju sadzīviska filma
(tipa var lietot kaut kādus atbalstītāja produktus un iepīttos sadzīviskās etīdēs)
Web vietne/ blogs
Twitter vietne
Facebook vietne
Kautkāds skaits publikāciju online medijos


Tur arī brauciena apraksts, tur arī publicitāte.

Sacirst to summu tādos sagremojamos 50 LVL gabalos.
Vēl: kurš degvielas uzņēmums darbojas visā Eiropā?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

visā eiropā nedarbojas, manuprāt, neviens degvielas tirgotājs. Pamēģini Lukoil - viņi pirms pāris gadiem ienāca Beļģijā pārņemot vienu vietējo tīklu, iespējams, ka ir izpletušies arī tajā Eiropas malā, pa kuru plāno braukt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Mļe,

Rezultāti no risērča par auto ievešanu Turcijā muitu utt. :
a. varam braukt 6 mēnešus ar EU reģistrētu auto (pēc tam jāve ārā vai jānoraksta)
b. pēc sešiem mēnešiem (vai arī uz reiz) jāpārraksta uz turku numuriem (importa mašīnām kā Krievijā- tūkstošos mērāms cipars)

Vēl gaidam e-pastus no Turcijas auto direkcijas un muitas, bet nekas iepriecinošs.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Saab 900ep

Post by defektivais »

alnislacis wrote:Mļe,

Rezultāti no risērča par auto ievešanu Turcijā muitu utt. :
a. varam braukt 6 mēnešus ar EU reģistrētu auto (pēc tam jāve ārā vai jānoraksta)
b. pēc sešiem mēnešiem (vai arī uz reiz) jāpārraksta uz turku numuriem (importa mašīnām kā Krievijā- tūkstošos mērāms cipars)

Vēl gaidam e-pastus no Turcijas auto direkcijas un muitas, bet nekas iepriecinošs.
a. nevar apiet izbraucot ārā no Turcijas un atkal iebraucot iekšā?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Ar vienu un to pašu auto- nevar.

http://www.gumruk.gov.tr/ENG/traveler/R ... fault.aspx

T.i. nepieciešams pierādīt, ka esi 6 mēnešus dzīvojis ārpus TURK. Tā pēc izbraukšanas un iebraukšanas no jauna turpinās atlikušais laiks no sešiem mēnešiem. Zinu, ka agrāk tā varēja, bet tagad nācis klāt punkts par to, ka seši mēneši jābūt ārā.

Vēl gaidu e-pastu, bet nu diezgan ne kā izskatās.
Post Reply