Saab 900ep
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Man prieks, ka notiek viedokļu apmaiņa. :)
Varu tikai teikt, ka principā tēma ir par to, lai auto vienkāršotu- lai mazāk par ko satraukties.
Tādēļ arī AC tika noravēts.
Varu tikai teikt, ka principā tēma ir par to, lai auto vienkāršotu- lai mazāk par ko satraukties.
Tādēļ arī AC tika noravēts.
Re:Saab 900ep
Jā, jā, protams, ir mazāk detaļu un svara uz auto, tas tiesa. Tomēr, es šādu soli laikam nebūtu spēris, ja vien tas AC nebūtu nelabojami salauzts (piem., kompresors, kas maksā milzu naudu). Ja negribās, lai sistēma slogo motoru, nelietojam AC vai vispār noņemam siksnu. Radiators priekšā, protams, paliek.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 900ep - celjshs uz dienvidiem - praatojums
Sveix AL,
Priecee Tava iecere - lai dziivo jauniibas spars :) !!
Par rezerves dalju klaasta liidznjemshanu - kaa Tev skjiet - kurjsh no scenaarijiem vareetu buut ticamaaks:
a) nomirii virkne ar komponentiem kuri 20g. darbojushies apmierinoshi un "zin kaa straadaat"?
b) uzticami kalpos tie mezgli kuri beidzamo meeneshu laikaa tikushi "paarlasiiti" (refurbished)?
Pret a) darbojas klimata mainja - visi apskrapsteejushie kontakti ir ar risku izkalst (oxideeties) - pasliktinas vadiitspeeja gan virzienos kur nevajag, gan tur kur vajag - "N" briinumi diemzjeel iespeejami. Tomeer a/m lielaako muuzja dalju ekspluateets siltajaa Itaalijaa - varbuut var liidzeeties ar "ala WD40", kjeksi/bakstiikli un rokasgraamatu?
Sihroniju, jeb virkneejoshaas neveiksmes, shajaa gadiijumaa noteikti kompensee ciinjasspars un apnjeemiiba :)
Lai veicas,
i
Priecee Tava iecere - lai dziivo jauniibas spars :) !!
Par rezerves dalju klaasta liidznjemshanu - kaa Tev skjiet - kurjsh no scenaarijiem vareetu buut ticamaaks:
a) nomirii virkne ar komponentiem kuri 20g. darbojushies apmierinoshi un "zin kaa straadaat"?
b) uzticami kalpos tie mezgli kuri beidzamo meeneshu laikaa tikushi "paarlasiiti" (refurbished)?
Pret a) darbojas klimata mainja - visi apskrapsteejushie kontakti ir ar risku izkalst (oxideeties) - pasliktinas vadiitspeeja gan virzienos kur nevajag, gan tur kur vajag - "N" briinumi diemzjeel iespeejami. Tomeer a/m lielaako muuzja dalju ekspluateets siltajaa Itaalijaa - varbuut var liidzeeties ar "ala WD40", kjeksi/bakstiikli un rokasgraamatu?
Sihroniju, jeb virkneejoshaas neveiksmes, shajaa gadiijumaa noteikti kompensee ciinjasspars un apnjeemiiba :)
Lai veicas,
i
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Motors tāpat nāca ārā. Noņēma pa ceļam..
Pasākums darbojās un kaut kādus freona pārpalikumus pūta.
Pasākums darbojās un kaut kādus freona pārpalikumus pūta.
Re:Saab 900ep
Ziedoni, jā, A/C radiators pa priekšu, bet A/C arī papildus ventilators nāk, un ieslēdzot A/C tas griezīsies, kas nozīmē, ka dzēsīs arī dzesēšanas šķidruma radiatoru..
Es arī, kā KurBads, labāk mēģinātu savest kārtībā to A/C, vēl jo vairāk, ja jādodas uz Turciju.
Es arī, kā KurBads, labāk mēģinātu savest kārtībā to A/C, vēl jo vairāk, ja jādodas uz Turciju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 900ep
Es jebkurā gadījumā esmu ar AL, jo - ja manējam būtu bijis AC, es arī viņu būtu ravējis nost, lai dotu vietu savam sirdsmīļajam kūlerim :woohoo:KoreFun wrote:Ziedoni, jā, A/C radiators pa priekšu, bet A/C arī papildus ventilators nāk, un ieslēdzot A/C tas griezīsies, kas nozīmē, ka dzēsīs arī dzesēšanas šķidruma radiatoru..
Es arī, kā KurBads, labāk mēģinātu savest kārtībā to A/C, vēl jo vairāk, ja jādodas uz Turciju.
900aero clubsport #8
Re:Saab 900ep
Tā jau ir cita lieta :evil:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 900ep
nu principā jau laikam ir iespējams savietot arī A/C + FMIC.
Bet, protams, katram savas prioritātes. Es noteikti aiz laba prāta un pie tam ejošu A/C nekad nebūtu ņēmis nost (ja tas ir ikdienas un nevis kaut kāds tikai skriešanas auto). Gan jau AL kaut kad atminēsies ka uz auto bija A/C un cik labi būtu to tagad iedarbināt. A/C tomēr ir patikami, lai arī, protams, var iztikt, ja viņa nav.
Bet, protams, katram savas prioritātes. Es noteikti aiz laba prāta un pie tam ejošu A/C nekad nebūtu ņēmis nost (ja tas ir ikdienas un nevis kaut kāds tikai skriešanas auto). Gan jau AL kaut kad atminēsies ka uz auto bija A/C un cik labi būtu to tagad iedarbināt. A/C tomēr ir patikami, lai arī, protams, var iztikt, ja viņa nav.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Haroš par to AC..
Jašonedēļ nedabūšu dobro no projekta naudas būs jādomā par atbalstītāju vākšanu pasākumam.
Ceļa izmaksaspavelk uz 450 Eur. Ir idejas, kā pārbraucienu uz Turciju pārvērst pārdodamā publicitātes aktā, lai šo summu savāktu?
Jašonedēļ nedabūšu dobro no projekta naudas būs jādomā par atbalstītāju vākšanu pasākumam.
Ceļa izmaksaspavelk uz 450 Eur. Ir idejas, kā pārbraucienu uz Turciju pārvērst pārdodamā publicitātes aktā, lai šo summu savāktu?
Re:Saab 900ep
uzsit ātri kaut kādu ceļojuma bloga projektu un mēģini to "pārdot" kādam mēdijam ... nu tip viņi Tev uzsauc bendžu, bet Tu piegādā ceļojuma dienasgrāmatu/aprakstu. Galu galā, maršruts nav no populārākajiem latviesu celotāju vidū, bet pilnīgi noteikti interesants un piedzīvojumiem bagāts.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Nu savā prātā domāju tā:
Produkti no šī brauciena- 6 sēriju sadzīviska filma
(tipa var lietot kaut kādus atbalstītāja produktus un iepīttos sadzīviskās etīdēs)
Web vietne/ blogs
Twitter vietne
Facebook vietne
Kautkāds skaits publikāciju online medijos
Tur arī brauciena apraksts, tur arī publicitāte.
Sacirst to summu tādos sagremojamos 50 LVL gabalos.
Vēl: kurš degvielas uzņēmums darbojas visā Eiropā?
Produkti no šī brauciena- 6 sēriju sadzīviska filma
(tipa var lietot kaut kādus atbalstītāja produktus un iepīttos sadzīviskās etīdēs)
Web vietne/ blogs
Twitter vietne
Facebook vietne
Kautkāds skaits publikāciju online medijos
Tur arī brauciena apraksts, tur arī publicitāte.
Sacirst to summu tādos sagremojamos 50 LVL gabalos.
Vēl: kurš degvielas uzņēmums darbojas visā Eiropā?
Re:Saab 900ep
visā eiropā nedarbojas, manuprāt, neviens degvielas tirgotājs. Pamēģini Lukoil - viņi pirms pāris gadiem ienāca Beļģijā pārņemot vienu vietējo tīklu, iespējams, ka ir izpletušies arī tajā Eiropas malā, pa kuru plāno braukt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Mļe,
Rezultāti no risērča par auto ievešanu Turcijā muitu utt. :
a. varam braukt 6 mēnešus ar EU reģistrētu auto (pēc tam jāve ārā vai jānoraksta)
b. pēc sešiem mēnešiem (vai arī uz reiz) jāpārraksta uz turku numuriem (importa mašīnām kā Krievijā- tūkstošos mērāms cipars)
Vēl gaidam e-pastus no Turcijas auto direkcijas un muitas, bet nekas iepriecinošs.
Rezultāti no risērča par auto ievešanu Turcijā muitu utt. :
a. varam braukt 6 mēnešus ar EU reģistrētu auto (pēc tam jāve ārā vai jānoraksta)
b. pēc sešiem mēnešiem (vai arī uz reiz) jāpārraksta uz turku numuriem (importa mašīnām kā Krievijā- tūkstošos mērāms cipars)
Vēl gaidam e-pastus no Turcijas auto direkcijas un muitas, bet nekas iepriecinošs.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 900ep
a. nevar apiet izbraucot ārā no Turcijas un atkal iebraucot iekšā?alnislacis wrote:Mļe,
Rezultāti no risērča par auto ievešanu Turcijā muitu utt. :
a. varam braukt 6 mēnešus ar EU reģistrētu auto (pēc tam jāve ārā vai jānoraksta)
b. pēc sešiem mēnešiem (vai arī uz reiz) jāpārraksta uz turku numuriem (importa mašīnām kā Krievijā- tūkstošos mērāms cipars)
Vēl gaidam e-pastus no Turcijas auto direkcijas un muitas, bet nekas iepriecinošs.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Ar vienu un to pašu auto- nevar.
http://www.gumruk.gov.tr/ENG/traveler/R ... fault.aspx
T.i. nepieciešams pierādīt, ka esi 6 mēnešus dzīvojis ārpus TURK. Tā pēc izbraukšanas un iebraukšanas no jauna turpinās atlikušais laiks no sešiem mēnešiem. Zinu, ka agrāk tā varēja, bet tagad nācis klāt punkts par to, ka seši mēneši jābūt ārā.
Vēl gaidu e-pastu, bet nu diezgan ne kā izskatās.
http://www.gumruk.gov.tr/ENG/traveler/R ... fault.aspx
T.i. nepieciešams pierādīt, ka esi 6 mēnešus dzīvojis ārpus TURK. Tā pēc izbraukšanas un iebraukšanas no jauna turpinās atlikušais laiks no sešiem mēnešiem. Zinu, ka agrāk tā varēja, bet tagad nācis klāt punkts par to, ka seši mēneši jābūt ārā.
Vēl gaidu e-pastu, bet nu diezgan ne kā izskatās.