Dažādi jautājumi par 900


User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Mr Pink Eyes wrote:hm, ieķīlējās drošibas josta, nevar vairs izvilkt ārā no tā bunduļa. Tas ir kaut kas raksturīgs mūsus autiņiem? Ko darīt?
pie šī paša gribēju pajautāt vai nav kāds remontkomplekts/risinājums tam, ka siksnas knapi velkas iekšā?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Mr Pink Eyes wrote:hm, ieķīlējās drošibas josta, nevar vairs izvilkt ārā no tā bunduļa. Tas ir kaut kas raksturīgs mūsus autiņiem? Ko darīt?
Domāju, ka jājauc laukā lai ko saprastu. Tikai no sākuma to dari neskrūvējot nost no korpusa.
Esmu šo operāciju darījis 9-3, bet ne 99.
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nīgrais »

Ar maigumu, draugs, ar maigumu lietai tai jāpieiet. :)
Un noliec mašiņu taisni, slīpumā nekas nesanāks.
:laugh:
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Nīgrais wrote:Ar maigumu, draugs, ar maigumu lietai tai jāpieiet. :)
Un noliec mašiņu taisni, slīpumā nekas nesanāks.
:laugh:
Tieši tā, viņai jābūt tieši līmenī. Bet jaukt ārā es neieteiktu, tas nav tik vienkāršs mehānisms. Ar pakratīšanu, padauzīšanu un eļļošanu vajadzētu sanākt viņu iekustināt
900aero clubsport #8
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Mjā problēma piezagās pavisam no negaidīta mezgla :( Nevaru piesprādzēties, kā vadītājs :(
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Es arī ielūkojos iekšā tam mehānismam, iekš 9-3. Ļoti smalks mehānisms. Ja iesprūda, tad izkustināt var, ja kkas nolūza, tad, visdrīzāk, jāmeklē donoru.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote: visdrīzāk, jāmeklē donoru.
Tas, godīgi sakot, būtu vienkāršākais, ātrākais un ērtākais varinats šajā situācijā, jo, cik zinu 900og drošības jostas nav problemātiskais mezgls, kā rezultātā viņas nav deficīts ;)
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Man pat ir visas jostas noņemtas nost :)
Tik jāatrod kur noliktas :)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Šodien tika nodots pakaļējais tilts uz atjaunošanu līdz ar to ir jāpasūta bukses. Palīdziet lūdzu ar nosaukumiem.

Image

Cik pats saprotu, tad

3,4 cross Bar Bushings, bet kas pārējās tādas?
p.s. būtu labi ja varētu salikt to visu kā no powerflex kataloga, proti:

PFR66-410 Rear Wishbone Front Mounting Bush
PFR66-415 Rear Beam To Wishbone Bush
PFR66-416 Rear Axle Side To Side Location Axle Bush
PFR66-417 Rear Axle Side To Side Location Body Bush
PFR66-418 Rear Axle To Chassis Bush Front
PFR66-419 Rear Axle To Chassis Bush Rear
PFR66-421 Rear Anti Roll Bar Outer Bush

Paldies

edit: tīri intereses pēc - tā detaļa wishbone , kas ir blakus 12 un 11 buksei jau orģināli nāca cinkota?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Tev ar steigu vajag SAAB EPC..

Šas sarakstīšu..

Pagaidām: http://www.powerflex.co.uk/products/900 ... 428/1.html
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

ātri un pavirši skatoties, manuprāt ir šādi.
pameklē kaut kur i-netā ir shēmas, vismaz priekšējo esmu redzējis.

Un vispār, Bentley manuālis noteikti palīdzētu.

defektivais wrote:Šodien tika nodots pakaļējais tilts uz atjaunošanu līdz ar to ir jāpasūta bukses. Palīdziet lūdzu ar nosaukumiem.

Image

Cik pats saprotu, tad

3,4 cross Bar Bushings, bet kas pārējās tādas?
p.s. būtu labi ja varētu salikt to visu kā no powerflex kataloga, proti:

PFR66-410 Rear Wishbone Front Mounting Bush - 11, 12
PFR66-415 Rear Beam To Wishbone Bush - 1, 2
PFR66-416 Rear Axle Side To Side Location Axle Bush - 3/4
PFR66-417 Rear Axle Side To Side Location Body Bush - 4/3
PFR66-418 Rear Axle To Chassis Bush Front - 5, 6, 7, 8
PFR66-419 Rear Axle To Chassis Bush Rear - 5, 6, 7, 8
PFR66-421 Rear Anti Roll Bar Outer Bush - 9, 10

Paldies
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

PFR66-410 Rear Wishbone Front Mounting Bush - 11, 12
PFR66-415 Rear Beam To Wishbone Bush - 1, 2
PFR66-416 Rear Axle Side To Side Location Axle Bush - 3 (nu ja šķērstienis Tev stāv tā pat kā uz mašīnas, nevis otrādāk)
PFR66-417 Rear Axle Side To Side Location Body Bush - 4
PFR66-418 Rear Axle To Chassis Bush Front - 5,7
PFR66-419 Rear Axle To Chassis Bush Rear - 6,8
PFR66-421 Rear Anti Roll Bar Outer Bush - 9, 10

Viss būs no powerflex?

Un neaizmirsti uztaisīt triku ar detaļām, kurās ir bukses 11, 12 un 5-8 :)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

alnislacis wrote:PFR66-410 Rear Wishbone Front Mounting Bush - 11, 12
PFR66-415 Rear Beam To Wishbone Bush - 1, 2
PFR66-416 Rear Axle Side To Side Location Axle Bush - 3 (nu ja šķērstienis Tev stāv tā pat kā uz mašīnas, nevis otrādāk)
PFR66-417 Rear Axle Side To Side Location Body Bush - 4
PFR66-418 Rear Axle To Chassis Bush Front - 5,7
PFR66-419 Rear Axle To Chassis Bush Rear - 6,8
PFR66-421 Rear Anti Roll Bar Outer Bush - 9, 10

Viss būs no powerflex?

Un neaizmirsti uztaisīt triku ar detaļām, kurās ir bukses 11, 12 un 5-8 :)
pagaidām ir tirgus izpēte, hm kas tas par triku? Piekare ir velviena mana analfabētisma joma :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Kā arī velviens jautājums par aizmugurējie gultņiem (veca, bez abs sistēma), cik saprotu, tad labākais kas vispār ražo ir SKF?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ziedoniz vairāk pastāstīs par triku.

šķiet, ka tas aizmugure sgultnis nāk ar visu stupicu.
Partsforsaabs neatradu Tavam gadam.. http://www.speedparts.se/ it kā ir.

Bet par šitām daļām droši vien ir vērts kontaktēt ar zinošiem cilvēkiem no Vestienas ielas un Mārupes
Locked