SAAB 900 iegāde


Post Reply
trollis69
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 131
Joined: Wed May 28, 2008 3:29 pm
Location: Riga Latvia

Re:SAAB 900 iegāde

Post by trollis69 »

..iepriekš man bij 900s 94g.,kādus gadus trīs. Patikās jau ļoti, smuks, sportisks un komfortabls auto bet bet bet..
..pirms iegādājos autiņu jau labu laiciņu tas bij vagojis Latvijas ceļus un neceļus. Pērkot iztestēju, izmaidzīju, izspaidīju viss likās ok., pat vizuālais uz ballēm deviņām.
Un tad sākās.. -protams visas eļļas un filtri, -bremzes
tad ārpus plānotajiem remontiem :
-gofra, -šarnīrs, -izpūtējs, -aizdedzes atslēgas slēdzene, -ABS, -Airbag, -kruīza kontrole, -kondicionieris, -dzensiksna + rullītis, -sveces, -benzīna sūknis,
-tad meitene ar Opeli nonesa bamperu ar visiem migliniekiem, -remonts servisā, pēc kura -cits bampers, -citi miglinieki, viens jauns lukturis, -nav vairs lukturu tīrītāji + apskalotāji,
-trīs gadu laikā divi sajūgi ne manas vainas pēc, - +vēlviens neliels trieciens pa priekšējo bamperu kura rezultātā pēc divām dienām nobira pusass un pats no sevis saplaisāja aizmugurējais stikls, -sāka arī parādīties visur rūsa, -un gan jau kaut ko arī piemirsu bet investīcijās ~1000tis katru gadu. Ir aizdomas ka tas 900tais bij no slīkoņiem vai arī nolādēts. :angry:
-veiksmīgi pārdevu citam saabmīlim kuram bij 9000šais. (Lai viņam veiksme stāv blakus) :blush:
7x padomā pirms ņem 900to 94g. Labāk biku dārgāku, jaunāku un tad jau 9-5 un vēlams dikti nebrauktu LV.

Ar pēdējo 9-5 man, tpu -tpu -tpu, pagaidām ir noveicies. Nācis no Šveices,nedaudz iepriekš pārtapis par -Trolli- -ticis pie Hirsch Performance amortiņiem, CarLine izplūdes sistēmas, lielajām bremzēm, 17" diskiem, jauna dubultādas salona, black gold paneļa apdares un 230 zirdziņiem. Gada laikā tikai apkopes, divas lampiņas un raksturīgās problēmas -lukturu tīrītāju motoriņi un sid. Vienuvārdu sakot lielisks auto ;)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:SAAB 900 iegāde

Post by ZingZeng »

Ja skaties uz 900 (94-98), tad varbut tomer apsver domu skatities uz 9-3 (98-02).
Pec butibas 9-3 ir tas pats 900 tikai ar noverstiem konstruktiviem defektiem.
Pasam bija 99.g. 9-3 ar 2.0HOT, man loti patika un problemu nebija absoluti nekadu, es gan ar to braucu 2004.g. un tad ta bija tiri jauna masina. Tagad protams sie auto ir novecojusi, tadel noteikti lien ara tadi defekti, kas 5 gadigam auto parasti nav.
Vienkarsi gribu teikt, ka 9-3 ir krietni labaks par 900, bet cenu atskiriba ir nieciga un so starpibu varesi noest ar remontiem, jo 900 bus prasigaks uz apkopi neka 9-3.

Ja svarigs ir degvielas paterins, tad neieteiktu nemt automatu, ekonomiskakie bus 2.0t, T, HOT.
Man ar 2.0HOT pilseta bija ap 10l/100, arpuse ap 6, videjaos ne zemaks par 7.1, bet parasti pie 8, tiesa tad ari satiksme bija nedaudz mazaka neka tagad.

Informacijai palasi lietotaju atsauksmes no visas pasaules seit www.carsurvey.org
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:SAAB 900 iegāde

Post by saule »

Trollim69 laikam tiešām kautkāds nelāgs iegadījies....

Pats jau divus gadus braukāju ar 94. gada 900, motors 2.0T. Nekādu probzu. Priekšā nomainīt sailenbloki, aizmugurē bremžu diski ar klučie un lokiem. Tikko nomainīju izpūtēju visā garumā un izgriezu katalizatoru. Ā, ģeneratoram oglītes bija nobiruša, tās ar nomainīju. Viss, pērējais riepas, eļļas un logu šķdrums. Pečkas radiators sācis sulot, tas jānomaina, bet tas ir identisks ar 9-3 og, sameklēšu lietotu no kāda 2002. gada un lieta darīta.

Patēriņš man vismaz ir ap 9 litri. Braukāju maršrutā Jelgava-Rīga-Jelgava. Rīgā tilti no rīta un vakarā, kā arī pārējie korķi. Pa šoseju lēnām kurinot var dabūt 7 litri, bet es tā nevaru pabraukt. Nebracu ātri, apm. +20 km/h, bet patīk strauji uzsākt un pie apdzīšanas arī uz tukša ceļa iespiest pedāli. :) Braucās auto dinamiski un komfotabli.

Vienvārdsakot man patīk. :)
SAAB un SUBARU
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:SAAB 900 iegāde

Post by 737_pilot »

Piekrītu Saulei par dinamiku un degvielas patēriņu.
Saule: Kādu bunduli uzliki? Un sailentbloki kur un pa cik paši maksāja?
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:SAAB 900 iegāde

Post by saule »

Kaut kur jau rakstīju, ka bunduli un visu pārējo trubu pilnā garumā uzliku no BOSAL un piedevām izgriezu katalizatoru. Labi skan, it sevišķi ja griž pāri par 3000 apgr/min.

Sailentblokus neatceros pa cik un kādus pirku, bet dārgāki kā pa Ls 10 gabalā nebija točna. Ta viņi tak ir jebkurā autobodē un maksā sākot no kādi Ls 5 līdz ...
SAAB un SUBARU
Sipaks
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Sat Jan 19, 2008 9:00 am

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Sipaks »

Ar 900NG 94. gads 2.0 bez T un t. nobraucu 2us gadus ( 55 000 ). Normāli. Veicam regulāras apkopes un braucam.  Remonti: Pr. Sviru lodbalsti ( pavāja vieta, katru pusi 2x mainīju, mainās visa svira ) Mēģināju restaurēt – NETUR, NEDARIET TĀ. Tagad Scan-Tech Sweeden Auto grosa svira ap 35Ls. Vēl mainīju: Termostats 8Ls ( GM ražojums, neoriginālie bija dārgāki ), Pusass abi blīvslēgi un pusass gultnis ar kronšteinu ( laicīgi nepamanīju, aprāva gultnis sevi savā sēžas vietā ) un dzesēšanas radiātors. Ar radiātoru nolohojos, bija labs, tikai mehāniķis salauza.
No dilstošā gala: Celiņsiksna ar spriegotājiem, Visi bremžu kluči + profilaksei aizm. bremžu diski ( tādas mantas lētas, jo ražo GM un ir daudziem Opeļiem ). Tagad itkā velk uz sajūga maiņu.

Auto patīk joprojām, lielos ātrumos stabils ( ar riepām 205/55R16). Vidējais pa Rīgu 9l, pa šoseju 7 un ja grib zem. Uz 180-190km/h 15.5l. Ideāls auto ziemā, -29C silts un patīkams.
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Bārda »

Mana kundze arī brauc ar SAAB 900'96 2.3 atmosfērisko motoru - velk ļoti labi, degvielas patēriņš kā jau visiem SAABiem vidēji 9-10L/100km. Mainījis esmu priekšējo pusasi - padārgi! Vispār ritošā ir vienkārša un izturīga! Pagaidām viss iet labi, nevar sūdzēties.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Arnijs »

Ieteiktu jau tomēr skatīties 9-3 virzienā... Ir bijuši visādi. 900 ar 2.3 un pašlaik vēl 2.0T. Bet 9-3 ir pilnīgi citas sajūtas ar sajūga pedāli, kārbas kulisi un vēl daudziem sīkumiem. Šķiet, bija ar 200 uzlabojumu 900tajam, pirms tapa 9-3. 2.0 motronic ir nemotors! ABSOLŪTS! Katra apdzīšana ir piedzīvojums! Ja ir jāapdzen fūre, rēķinies, ka vajadzēs 1 km brīvu distanci. Pie kam paārtinājums ir konsekvents, vai stiep redlainā ar 3šo, vai normāli ar 4to, vai vnk turpini ar 5to. Lieliski varētu piemērot SEAT saukli "auto emotions". Kurā virzienā - paši sapratīsiet! :D Ekonomiskākais manuprāt ir 2.3 150Zs un nav tik īpaši arī apdalīts ar jaudas trūkumu. 2.0t ir OK! 2.0T pavisam OK!
2.0 Aero - lieliski. 2.3T ekselenti!!!, (te gan ir gan 900, gan 9-3 varianti) Piekares bezmaz vai identiskas. Neturbo versijām, kā obligātu apgreida pasākumu ieteiktu KONI. Aero piekare "drīkst" palikt tāda pati! (ir tikai nedaudz mīkstāka, attiecīgi - komfortablāka par KONI) Dārgākās detaļas piekarē būs priekšējo lodbalstu sviras un aizm. gultņi. Sviras jāliek OE! Scantech tur~ 1 gadu. (pie vidējas ekspluatācijas) Restaurēt var, bet jāzin - kur! Uz 900tā man ir restaurētie (jau gadu pa iauto režīmiem lauzti) un ir OK! Ja ģimenei, tad noteikti 5durvju versiju. Ja 2iem, tad Kupeja. Aizmugure ar vietas plašumu ir bik apdalīta, toties bagāžnieks ir itin plašs.
Verdikts - normāls auto ar parasti itin labu aprīkojumu. Vēlams trāpīt uz nenobrauktu exemplāru..:)))))
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
iRAFAR
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Thu May 22, 2008 8:58 am
Location: Âgenskalns

Re:SAAB 900 iegāde

Post by iRAFAR »

Arnijs wrote:Ieteiktu jau tomēr skatīties 9-3 virzienā... Ir bijuši visādi. 900 ar 2.3 un pašlaik vēl 2.0T. Bet 9-3 ir pilnīgi citas sajūtas ar sajūga pedāli, kārbas kulisi un vēl daudziem sīkumiem. Šķiet, bija ar 200 uzlabojumu 900tajam, pirms tapa 9-3. 2.0 motronic ir nemotors! ABSOLŪTS! Katra apdzīšana ir piedzīvojums! Ja ir jāapdzen fūre, rēķinies, ka vajadzēs 1 km brīvu distanci. Pie kam paārtinājums ir konsekvents, vai stiep redlainā ar 3šo, vai normāli ar 4to, vai vnk turpini ar 5to. Lieliski varētu piemērot SEAT saukli "auto emotions". Kurā virzienā - paši sapratīsiet! :D Ekonomiskākais manuprāt ir 2.3 150Zs un nav tik īpaši arī apdalīts ar jaudas trūkumu. 2.0t ir OK! 2.0T pavisam OK!
2.0 Aero - lieliski. 2.3T ekselenti!!!, (te gan ir gan 900, gan 9-3 varianti) Piekares bezmaz vai identiskas. Neturbo versijām, kā obligātu apgreida pasākumu ieteiktu KONI. Aero piekare "drīkst" palikt tāda pati! (ir tikai nedaudz mīkstāka, attiecīgi - komfortablāka par KONI) Dārgākās detaļas piekarē būs priekšējo lodbalstu sviras un aizm. gultņi. Sviras jāliek OE! Scantech tur~ 1 gadu. (pie vidējas ekspluatācijas) Restaurēt var, bet jāzin - kur! Uz 900tā man ir restaurētie (jau gadu pa iauto režīmiem lauzti) un ir OK! Ja ģimenei, tad noteikti 5durvju versiju. Ja 2iem, tad Kupeja. Aizmugure ar vietas plašumu ir bik apdalīta, toties bagāžnieks ir itin plašs.
Verdikts - normāls auto ar parasti itin labu aprīkojumu. Vēlams trāpīt uz nenobrauktu exemplāru..:)))))
Par 9-3 virzienu piekrītu...
Par 2.0... varētu būt nemotors salīdzinot ar SAAB turbo motoriem, bet nav tik traki, ka apdzīt nevarētu... Viss atkarīgs, pie kā ir pierasts...
KONI vajag... It īpaši to jūt, kad brauc pa granti...
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Bārda »

9-3 noteikti ir labāks par 900, bet ja gadās nenobraukts 900, tad cena noteikti priecēs vairāk par labu 9-3!
Protams 9-3 ir modernāki dzinēji un arī ekonomiskāki.
Kā jau minēju 900 2,3 dzinējs ar 150 Zs ir pat vairāk kā oki! Dinamika laba un arī ieskrienās gandrīz tik pat labi kā 2,3t 9-5, tikai pirmais rāviens nav tik jestrs, bet vēlāk uz apdzīšanu ar 5 ātrumu lido kā lidmašīna!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:SAAB 900 iegāde

Post by mrpinkeyes »

Kaut kā nav sanācis braukt ar SAAB 2,3t. Bet, ko es zinu noteikti, ka 900NG 2,3i ir daudz gausāks par 900 og 2,0t (LPT) vai 9-5 2,0t. Un vispār tā braukšana ar 900 NG likās tāda nu ne pārāk. Pagriezienos burtiski bija "jālauž" iekšā, nejutās tā saite starp vadītāju un auto. 900 NG vienīgajam no pēdējās 30gades sābiem ir troses sajūgs! Nesaprotu, kapēc tik elegantam auto nav hidraulika. :S

Vienīgi tas mīts ko kultivē dažādi mēdiji, ka tas ir ļoti problemātisks un lūznīgs auto, tiešām laikam ir tikai mīts. Cik man pazīstamiem cilvēkiem ir bijuši 900 NG (pat pirmie izlaiduma gadi) tie visi uzturēšanā bijuši likvīdi. 9-5 pieņemu ir daudz problemātiskāks.

p.s. Iespējams labi nopakots 900 NG 2,0T 96/97.g. ir tomēr labāka izvēle par pliku 9-3 2,0i 98./99.g., lai gan 9-3 OG man patīk daudz labāk :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Post Reply