Lampu tīrītājji
Re:Lampu tīrītājji
Selektors? kas tas par zveru ira, kur atrodas?
Re:Lampu tīrītājji
Motorīša reduktorā
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Lampu tīrītājji
Tatad janem nost motoriti? pareizi? ar elektroniku tas nevar but saistits? jo 2. un 3. atrumi strada!
Re:Lampu tīrītājji
Par 1mo ātrumu nezināšu, bet tas, ka slotiņas neatgriežas sākumstāvoklī, visticamāk ir selektora vaina.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Lampu tīrītājji
http://rapidshare.com/files/125016616/wiperi.rar
Te pa ātro apzīmēju shēmu.
Princips: Ja slotas ir nolaistas (NORM stāvoklis), galaslēdzis saslēgts uz mīnusu.
Ja slotas ir ārā no NORM stāvokļa, galaslēdzis saslēgts uz plusu.
Tātad - pie jebkurām darbībām, ja galaslēdzis darbojas, pluss uz motoru tiek padots līdz nostrādā galaslēdzis.
Domājams, ka Arnijam taisnība - nestrādā galaslēdzis vai kā nu jūs tur viņu nosaucāt, vai arī kautkur ķēdē pazudis šis pluss.
1. Slēdzis off, slotas nolaistas, motora gala slēdzis uz mīnusu.
2. Slēdzis off, slotas gaisā, motora gala slēdzis uz plusa, pluss uz motoru līdz slotas nolaižas un galaslēdzis atvieno plusu un nostājas uz mīnusu.
3. Slēdzis off, slotas gaisā, motora gala slēdzis nestrādā, motoram pluss vairs nepienāk.
Te pa ātro apzīmēju shēmu.
Princips: Ja slotas ir nolaistas (NORM stāvoklis), galaslēdzis saslēgts uz mīnusu.
Ja slotas ir ārā no NORM stāvokļa, galaslēdzis saslēgts uz plusu.
Tātad - pie jebkurām darbībām, ja galaslēdzis darbojas, pluss uz motoru tiek padots līdz nostrādā galaslēdzis.
Domājams, ka Arnijam taisnība - nestrādā galaslēdzis vai kā nu jūs tur viņu nosaucāt, vai arī kautkur ķēdē pazudis šis pluss.
1. Slēdzis off, slotas nolaistas, motora gala slēdzis uz mīnusu.
2. Slēdzis off, slotas gaisā, motora gala slēdzis uz plusa, pluss uz motoru līdz slotas nolaižas un galaslēdzis atvieno plusu un nostājas uz mīnusu.
3. Slēdzis off, slotas gaisā, motora gala slēdzis nestrādā, motoram pluss vairs nepienāk.
Re:Lampu tīrītājji
man te ari saka nikoties viena slotina, iestregusi uz pulktens 1 :)
ietka pirs liela parbtauciena vakar vis bija ok. Bet labi gribeju noskalot sali nacas paliet udeni virsu, tad saku varbut ka tas pie vainas... bet kaut ka neliekas palasot so postu. Varbut kas mainijies saja jautajuma so gadu laika :) ? varbut kads ko labu uzinajis?
p.s. tas mehanisms atskira par saab modeliem? t.i 9-3,9-5,9000 un 900? un vai ir atskiriba labam no kreisa?
ietka pirs liela parbtauciena vakar vis bija ok. Bet labi gribeju noskalot sali nacas paliet udeni virsu, tad saku varbut ka tas pie vainas... bet kaut ka neliekas palasot so postu. Varbut kas mainijies saja jautajuma so gadu laika :) ? varbut kads ko labu uzinajis?
p.s. tas mehanisms atskira par saab modeliem? t.i 9-3,9-5,9000 un 900? un vai ir atskiriba labam no kreisa?
Re:Lampu tīrītājji
Labais no kreisā atšķiras. 9-3 un 9-5 varētu būt identiski. 9000 atšķiras ar pāris detaļām, bet var pielāgot.Flesh wrote: p.s. tas mehanisms atskira par saab modeliem? t.i 9-3,9-5,9000 un 900? un vai ir atskiriba labam no kreisa?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Lampu tīrītājji
Nu jau gadu braucu ar atslēgtām lampu slotām. Baigi forši, neko neskrāpē, nav jābaidās, ka nosvils, ja piesalušas. Abas stāv vienā līmenī, nevis kā dažiem labiem viena augšā cita lejā!
Re:Lampu tīrītājji
Nebija miers pusdienlaika vel pameginaju... ir ta kad vins nosprust, bet mazliet ar roku piepalidzot sis aiziet atpakal. Piekritu izskatas kad ja vinas piedzen pilnas ar dubliem var redzet kad ir tadas mazas nesmukas svicinas lukturi :(
Re:Lampu tīrītāji
Lai paliek vēstures annālēm: SAAB lampu tiritaja motors:
Biju vienā motorītī termorezistora (kāds beidzot iedos tā PTC raksturlielumus?:blink: ) ielicis metāla šaibu, kā rezultātā vislaik sita ārā lampu augstuma drošinātāju 10A, kas pie reizes atbild arī par lampu tīrītāja motoru un aizmugures loga smidzinātāja motoru:dry:. Izmetu ārā veco motorīti, ieliku citu lietotu un lietotu termo plāksnīti un pagaidām viss atsāka strādāt, lai gan bažīgu dara fakts, ka slotiņa veic tikai 1-2 "slaucījienus" (:gals_drošvien_drīz:).
Tā kā arī otras puses lampas slotiņa nestrādāja - stājās brīvi iedomātās pozīcijās, nācās labot arī to. Pamēģināju 2 manā rīcībā esošus motorus un nesapratu - kā tos pārbauda? Pieliekot pa taisno pie akumulatora, tie griežas, taisnību labad gan jāteic, ka brīžiem redzamas dzirksteles iekšā...
Paņēmu un apskatījos vērīgāk lampu tīrītājus, ko noņēmu no 89.gada SAAB 9000, -ibio rio- Bosh šo sūda mehānismu ražo jau n-pacmit gadus identisku un vēl nav iemācījies! Diez kāds ir range roveram? No 9-5 atšķīrās 3 lietas,- labā/kreisā puse SAAB 9K OG ir otrādi, jo slota stājas 180 grādus pretējā virzienā, motora stiprinājums pie auto un, protams štekeris (bet vadi marķēti vienādi). Stiprinājums, protams, no motora nost civilizēti nav dabūnams, sarūsējis gan 89.gada, gan 2001.gada,-nācās fleksēt nost skrūves, pēc tam tās ar plaķenēm izskrūvēt un pieskrūvēt 9-5 stiprinājumu, un nogriezt un pielodēt 9-5 vadu štekeri. Rezultātā man tagad uz 9-5 labajā pusē lampu tīra 89.gada SAAB 9000 kreisās puses luktura tīrītājs! Interesanti, ka tas veic kādus 4-5 ciklus, kamēr "dzimtais" 9-5 tīrītājs otrā pusē "slinko" un vienā reizē lampu tīra tikai 1-2 reizes.
Līdz nākošajai šī dumā agregāta jaukšanai!:silly:
Drūmā ziema, kad dēļ slinkuma nācās braukāt ar netīrītām lampām un uznākušais siltais laiks beidzot lika saņemties un pieķerties visu SAAB, VOLVO un vēl kādu tur auto biežajai problēmai - lampu tiritaju piedarbināšanai.Yukki wrote:Ha, apbrīnojami, spriežot pēc bildēm Volvo ir IDENTISKS lampu tīrītāja motorīts, recepte arī tā pati -Yukki wrote:.zaz wrote: ?
1.termo drošinātājs (PTC thermistor - plāksnīte),
2.motorītis,
3.diode (?).
Ar bildēm detalizēti šite. Zināmu latvisku prieku rada apstāklis, ka SAAB tā izjaukšanai vajag ~5 min, bet Volvo jāņem nost bamperis :evil:
Dīvaini, iespējams sakritība, bet pēc metāla šaibas iespraušanas, man tagad nestrādā neviens no lampu tīrītājiem, būs jājauc atkal!
Biju vienā motorītī termorezistora (kāds beidzot iedos tā PTC raksturlielumus?:blink: ) ielicis metāla šaibu, kā rezultātā vislaik sita ārā lampu augstuma drošinātāju 10A, kas pie reizes atbild arī par lampu tīrītāja motoru un aizmugures loga smidzinātāja motoru:dry:. Izmetu ārā veco motorīti, ieliku citu lietotu un lietotu termo plāksnīti un pagaidām viss atsāka strādāt, lai gan bažīgu dara fakts, ka slotiņa veic tikai 1-2 "slaucījienus" (:gals_drošvien_drīz:).
Tā kā arī otras puses lampas slotiņa nestrādāja - stājās brīvi iedomātās pozīcijās, nācās labot arī to. Pamēģināju 2 manā rīcībā esošus motorus un nesapratu - kā tos pārbauda? Pieliekot pa taisno pie akumulatora, tie griežas, taisnību labad gan jāteic, ka brīžiem redzamas dzirksteles iekšā...
Paņēmu un apskatījos vērīgāk lampu tīrītājus, ko noņēmu no 89.gada SAAB 9000, -ibio rio- Bosh šo sūda mehānismu ražo jau n-pacmit gadus identisku un vēl nav iemācījies! Diez kāds ir range roveram? No 9-5 atšķīrās 3 lietas,- labā/kreisā puse SAAB 9K OG ir otrādi, jo slota stājas 180 grādus pretējā virzienā, motora stiprinājums pie auto un, protams štekeris (bet vadi marķēti vienādi). Stiprinājums, protams, no motora nost civilizēti nav dabūnams, sarūsējis gan 89.gada, gan 2001.gada,-nācās fleksēt nost skrūves, pēc tam tās ar plaķenēm izskrūvēt un pieskrūvēt 9-5 stiprinājumu, un nogriezt un pielodēt 9-5 vadu štekeri. Rezultātā man tagad uz 9-5 labajā pusē lampu tīra 89.gada SAAB 9000 kreisās puses luktura tīrītājs! Interesanti, ka tas veic kādus 4-5 ciklus, kamēr "dzimtais" 9-5 tīrītājs otrā pusē "slinko" un vienā reizē lampu tīra tikai 1-2 reizes.
Līdz nākošajai šī dumā agregāta jaukšanai!:silly:
Re:Lampu tīrītājji
Vai kāds nodarbojas ar lampu tīritaju remontu,pie kā varētu aizvest lai saved kartībā,pašam kaut kā nesanāk.
9-3 ‘12 B207E
Re:Lampu tīrītājji
Ir divi ejosi no 9k, ja ir interese PM. ;)Edy29 wrote:Vai kāds nodarbojas ar lampu tīritaju remontu,pie kā varētu aizvest lai saved kartībā,pašam kaut kā nesanāk.
Saab 900 Turbo '81
Re:Lampu tīrītājji
paldies bet man ir 9-3,biju domājis savest kārtībā esošo,jo viens no tīrītajiem strādā,bet otrs vislaik ķeras.
9-3 ‘12 B207E
Re:Lampu tīrītājji
Ņem no Nila tīrītajus un pārliec iekšas sev. Nu kā variants:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Lampu tīrītājji
Nu jautajums,cik esi gatavs ieguldit par stadajosiem tiritajiem?Edy29 wrote:Vai kāds nodarbojas ar lampu tīritaju remontu,pie kā varētu aizvest lai saved kartībā,pašam kaut kā nesanāk.