lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Tā... kādēļ es uzcepu šo projekta topiku:
1.Ziedoniz kaut kur te ieminējās, ka būtu forši projektu sadaļā redzēt daudz vairāk foruma lietotāju saabus - ne tikai būvniecības projektu eksemplārus ar vieglām nekustamā īpašuma pazīmēm :D
2.Racionālu apsvērumu rezultātā es esmu šobrīd nolēmis, ka braukšu ar to arī pēc tam, kad būšu izmaksājis ņemto kredītu (beigu termiņš 2011.gada oktobris), jo esmu par to kārtīgi rūpējies un turpināšu rūpēties - līdz galam (cerams, vairākus, daudzus gadus) :)
Esmu pedantisks perfekcionists-maksimālists - tādēļ, lai man šis auto joprojām patiktu, man tajā tuvākajā laikā būs jāiegulda vērā ņemami līdzekļi un darbs, kādēļ tā pārdošana pēc tā pusotra gada vairs nešķiet diez ko rožaina perspektīva :dry:
Ir izdevīgi autoparkā turēt dīzeli, jo tas ekonomiski ir ļoti izdevīgs, un tam nepiemīt modernajiem dīzeļiem raksturīgās probzas - tam nav ne common rail, ne kvēpu filtra, ne megakatalizatora u.c. ūbersarežģītas fīčas, kurām es pat neatceros nosaukumus :D
Iegādājos to 2006.gada 13.oktobrī (neesmu māņticīgs:P ), kad tas bija 5 gadus vecs ar domu nobraukt ar to piecus gadus (kā redzams, plāni mainījās). Odometra rādījums bija 103k km - pēc auto vispārējā stāvokļa un tā vecuma spriežot, varēja arī būt patiesais nobraukums:huh: Pārdevējs bija Eiropas auto (www.euroauto.com)
Tehniskie dati: Opel ražojuma 2.2L R4 dīzelis ar HOT, 2 vārsti uz cilindru, 125 zs, 240Nm, 0-100 km/h 10.0 sek., pašmasa 1460kg, 5MT :)
Aprīkojums: protams, visas elektropiedziņas (izņemot sēdekļus, lūkas nav), ādas salons grafīta krāsā, ACC, CC, ABS, koka (imitācija?) apdare instrumentu panelim, lietie diski oriģinālie 6.5x16, stereo, lai gan ar CD, pilnīgi nekāds bija - priekšējās durvīs pat nebija skaļruņu un vadu, nebija arī sēdekļu apsildes (auto vests no BE). Pēc 1992.gada Mazda 323F GT tas likās kā kosmosa kuģis :woohoo: (ak, es naivais)
Cena - no 8950 EUR nokaulēju līdz 8450 EUR :) Protams, biju toreizējā E&S auto un saņēmu garu sarakstu ar lietām, kas "bija jāmaina vai jāremontē" :D Nopietnākais bija tas, ka turbīna suloja, pārējais - daži nedegoši pikseļi SID, rokas bremze nedarbojas vienmērīgi, bremžu uzlikas aizmugurē, salauzta panna zem motora - nekas sevišķs...
1.Ziedoniz kaut kur te ieminējās, ka būtu forši projektu sadaļā redzēt daudz vairāk foruma lietotāju saabus - ne tikai būvniecības projektu eksemplārus ar vieglām nekustamā īpašuma pazīmēm :D
2.Racionālu apsvērumu rezultātā es esmu šobrīd nolēmis, ka braukšu ar to arī pēc tam, kad būšu izmaksājis ņemto kredītu (beigu termiņš 2011.gada oktobris), jo esmu par to kārtīgi rūpējies un turpināšu rūpēties - līdz galam (cerams, vairākus, daudzus gadus) :)
Esmu pedantisks perfekcionists-maksimālists - tādēļ, lai man šis auto joprojām patiktu, man tajā tuvākajā laikā būs jāiegulda vērā ņemami līdzekļi un darbs, kādēļ tā pārdošana pēc tā pusotra gada vairs nešķiet diez ko rožaina perspektīva :dry:
Ir izdevīgi autoparkā turēt dīzeli, jo tas ekonomiski ir ļoti izdevīgs, un tam nepiemīt modernajiem dīzeļiem raksturīgās probzas - tam nav ne common rail, ne kvēpu filtra, ne megakatalizatora u.c. ūbersarežģītas fīčas, kurām es pat neatceros nosaukumus :D
Iegādājos to 2006.gada 13.oktobrī (neesmu māņticīgs:P ), kad tas bija 5 gadus vecs ar domu nobraukt ar to piecus gadus (kā redzams, plāni mainījās). Odometra rādījums bija 103k km - pēc auto vispārējā stāvokļa un tā vecuma spriežot, varēja arī būt patiesais nobraukums:huh: Pārdevējs bija Eiropas auto (www.euroauto.com)
Tehniskie dati: Opel ražojuma 2.2L R4 dīzelis ar HOT, 2 vārsti uz cilindru, 125 zs, 240Nm, 0-100 km/h 10.0 sek., pašmasa 1460kg, 5MT :)
Aprīkojums: protams, visas elektropiedziņas (izņemot sēdekļus, lūkas nav), ādas salons grafīta krāsā, ACC, CC, ABS, koka (imitācija?) apdare instrumentu panelim, lietie diski oriģinālie 6.5x16, stereo, lai gan ar CD, pilnīgi nekāds bija - priekšējās durvīs pat nebija skaļruņu un vadu, nebija arī sēdekļu apsildes (auto vests no BE). Pēc 1992.gada Mazda 323F GT tas likās kā kosmosa kuģis :woohoo: (ak, es naivais)
Cena - no 8950 EUR nokaulēju līdz 8450 EUR :) Protams, biju toreizējā E&S auto un saņēmu garu sarakstu ar lietām, kas "bija jāmaina vai jāremontē" :D Nopietnākais bija tas, ka turbīna suloja, pārējais - daži nedegoši pikseļi SID, rokas bremze nedarbojas vienmērīgi, bremžu uzlikas aizmugurē, salauzta panna zem motora - nekas sevišķs...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Kāds tas izskatījās pirms iegādes:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Mans pirmais auto bija tādā krāsā! :) Tehniskajā pasē bija rakstīts - cvet mokrogo asfaļta
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Tagad parādi kāds izskatās pēc Tavas lietošanas :D
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Attēlā redzamais āķis tika noņemts un nolikts noputēšanai garāžā, jo tas man galīgi nebija vajadzīgs, attēlā redzamās vasaras riepas (GoodYear 205/50, modeli neatceros) tika nomontētas (profils likās par zemu) un uzmontētas svaigi iegādātas ziemas Barum Polaris 2 (205/60 R16). Pirkšanas brīdī TA nebija, bet pēc rokas bremzes sataisīšanas un bremžu uzliku nomaiņas TA tika izieta bez problēmām :) Aķis (oriģinālais, no rūpnīcas) bija galīgi miris, pirms pirkšanas palūdzu pārdevējam to nomainīt pret jaunu, to viņš arī izdarīja, uzliekot mazu apkalpojamo, kas pēc rādītājiem bija par švaku šādam dīzelim...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Re: Chippy, nedaudz vēlāk :P
Kas bija dīvaini, patēriņu pirmajā ziemā uz šosejas nevarēju dabūt zem 6.7L, protams, es arī braucu tad vismaz uz 120km/h:dry: Janvārī sāka svilpot turbīna - iekš www.turbomotors.lv tai tika nomainītas iekšas, kas izmaksāja ~300 LVL - remonts nokaulētās cenas apjomā :dry: Te varēja vainot tikai iepriekšējo īpašnieku...
Tad iedegās CE lampiņa, diagnostika norādīja uz gaisa masas mērītāju - tas netika nomainīts, jo varēja arī vienkārši nogļukot- E&S teica, ka gadījumā, ja atkārtojas, tad būtu jānomaina:huh: Protams, ka CE iedegās atkal un atkal, bet es īpaši nesatraucos - pēc atkārtotas iedarbināšanas CE vienmēr nodzisa :dry: Tā es turpināju līdz iestājās viens no sāpīgākajiem mirkļiem manā saabista mūžā :S , bet par to vēlāk ;)
Kas bija dīvaini, patēriņu pirmajā ziemā uz šosejas nevarēju dabūt zem 6.7L, protams, es arī braucu tad vismaz uz 120km/h:dry: Janvārī sāka svilpot turbīna - iekš www.turbomotors.lv tai tika nomainītas iekšas, kas izmaksāja ~300 LVL - remonts nokaulētās cenas apjomā :dry: Te varēja vainot tikai iepriekšējo īpašnieku...
Tad iedegās CE lampiņa, diagnostika norādīja uz gaisa masas mērītāju - tas netika nomainīts, jo varēja arī vienkārši nogļukot- E&S teica, ka gadījumā, ja atkārtojas, tad būtu jānomaina:huh: Protams, ka CE iedegās atkal un atkal, bet es īpaši nesatraucos - pēc atkārtotas iedarbināšanas CE vienmēr nodzisa :dry: Tā es turpināju līdz iestājās viens no sāpīgākajiem mirkļiem manā saabista mūžā :S , bet par to vēlāk ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
2007.gada pavasarī pienāca laiks iegādāt otru disku komplektu, izvēle krita uz attēlā redzamajiem 7x16"
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Prieks par Saabu, protams, bija liels - pēc iepriekšējā auto tas šķita ļoti komfortabls, dinamika - apmierinoša (šā vai tā tajā laikā nekādas braukšanas īsti nebija - vienīgi sēdēšana korķos), vadāmība, gaitas īpašības neprovocēja uz agresiju, bet tā dizains (eksterjera un interjera) man joprojām ļoti patīk :)
Atsevišķs stāsts ir par riepām - iesākumā uzliku jaunas GT Radial 225/55 16" (LVL 60 gabalā), kuras par spīti veiktajiem aprēķiniem, nederēja - bija pa platu:blink: Iegādāju jaunas 205/55 Tigar (kaut kāds Michelin agrāko gadu modelis, 50 LVL gabalā) un viss bija OK, bet minētās GT Radial pārdevu ar minimāliem zaudējumiem :)
Atsevišķs stāsts ir par riepām - iesākumā uzliku jaunas GT Radial 225/55 16" (LVL 60 gabalā), kuras par spīti veiktajiem aprēķiniem, nederēja - bija pa platu:blink: Iegādāju jaunas 205/55 Tigar (kaut kāds Michelin agrāko gadu modelis, 50 LVL gabalā) un viss bija OK, bet minētās GT Radial pārdevu ar minimāliem zaudējumiem :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Bet kāpēc nomainīji diskus pret neoriģināliem?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Par pirmo sāpīgo momentu - 2007.gada jūnijā iedegās CE un iestājās limp home mode, tika veikta diagnostika nu jau Vikingos un Arnijs kā Vikingu darbinieks man paziņoja (to joprojām es atceros kā šodien), ka turbīna ir noķīlējusies :pinch: un gaisa masas mērītājs arī atņirdzies (to nomainīja uzreiz). Otro reizi turbīnas iekšas tika nomainītas iekš www.turbomotors.lv, kas atkal maksāja ~300 lašus :silly: Tur man pastāstīja, ka turbīna noķīlēja, jo tā tika piedzīta pilna ar degvielas atliekām, kuras tur nokļuva dēļ pārāk trekna degmaisījuma :side: Secinājums - visu šo skādi radīja mana vilcināšanās pēc otrās reizes, kad iedegās CE, nomainīt gaisa masas mērītāju, kas visu laiku acīmredzot ECU deva nepareizu info:blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
No lietotiem oriģinālajiem nekas prātīgs tobrīd nepārdevās, bet jauni oriģinālie iekš Vikingiem bija vienkārši kosmiskās cenās :blink: Šie 7.5x16 (iepriekš rakstīju 7.0, bet ir 7.5 platumā) jauni bija pa 50 lašiem gabalā :)KoreFun wrote:Bet kāpēc nomainīji diskus pret neoriģināliem?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Pēc minētā pirmā sāpīgā momenta es ļoti nopietnu uzmanību sāku pievērst CE lampiņai un pēc ikvienas tās iedegšanās turpmāk vienmēr esmu devies uz diagnostiku :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
A priekš kam tāds platums?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible