KurBads: Sonett II V4
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Ja tev tiešām šķiet, ka kaut kas nav kārtībā un tev viņu sanāk spīdzināt, tad nedari to. Jo, ja tev šķiet, ka viņu vajag kārtīgi saregulēt, tad labāk tiešām ir vizināties safemode'ā, līdz zini, ka viss ir štokos :)
Bija arī V4, ko reāli varēja uzgriezt līdz 8000rpm, kā arī pie 170km/h (spidometra beigas) bultiņa turpināja savu ceļu :D:D
P.S. Piparkūku iznīcinātājs B)
Bija arī V4, ko reāli varēja uzgriezt līdz 8000rpm, kā arī pie 170km/h (spidometra beigas) bultiņa turpināja savu ceļu :D:D
P.S. Piparkūku iznīcinātājs B)
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
es jau saku, ka man nav īsti ar ko salīdzināt. Ar nevienu citu V4 vispār neesmu braucis. Nezinu, ko no viņa gaidīt. Tik daudz, ka Mix 2008.g. salidojumā izbraucis līkumu arī teica, ka nu tā īsti nav un ka Jūsu saimniecības V4-nieki iet ņiprāk.ziedoniz wrote:Ja tev tiešām šķiet, ka kaut kas nav kārtībā un tev viņu sanāk spīdzināt, tad nedari to. Jo, ja tev šķiet, ka viņu vajag kārtīgi saregulēt, tad labāk tiešām ir vizināties safemode'ā, līdz zini, ka viss ir štokos :)
Bija arī V4, ko reāli varēja uzgriezt līdz 8000rpm, kā arī pie 170km/h (spidometra beigas) bultiņa turpināja savu ceļu :D:D
P.S. Piparkūku iznīcinātājs B)
aizdedzi itkā daudz maz ieliku. Karburators man ir tumša bilde un nav poņas ko un kā tur vispār var un vajag regulēt.
Kas vēl? Vārstu atstarpes taču nespēlē lomu pie tā, cik labi motors ceļ ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Un kā vēl! Pie tam ahūūūūnāko :DKurBads wrote: Vārstu atstarpes taču nespēlē lomu pie tā, cik labi motors ceļ ...?
Nē, nopietni, es tev silti iesaku salikt pareizās atstarpes!
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
Nebija arī tā, ka pēc definīcijas motors, kuram 2 vārsti uz cilindru, augstos apgriezienos būs daudz skaļāks nekā motors, kuram ir 4 vārsti uz cilindru? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: Sonett II V4
nu lūk :blush: jāsāk ar feeler gauge sagādāšanu.ziedoniz wrote:Un kā vēl! Pie tam ahūūūūnāko :DKurBads wrote: Vārstu atstarpes taču nespēlē lomu pie tā, cik labi motors ceļ ...?
Nē, nopietni, es tev silti iesaku salikt pareizās atstarpes!
Jāliek tas, kas grāmatā rakstīts vai tomēr kaut kas cits?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
aha ... nu man ir atskaites punkts tam kā ir jāiet ar Ford V4 apgādātam SAAB markas automobīlim. Paldies par iespēju izmest līkumu!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Kā jau es tev teicu, viņš vēl nav tā īsti iegriezies ;) Bet nu pamazām, pamazām.KurBads wrote:aha ... nu man ir atskaites punkts tam kā ir jāiet ar Ford V4 apgādātam SAAB markas automobīlim. Paldies par iespēju izmest līkumu!
Es jau kādas pāris dienas viņu spīdzinu pa centru, kamēr lēnām čubinos gar savējo :)
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
KurBads wrote:Jāliek tas, kas grāmatā rakstīts vai tomēr kaut kas cits?
Ar "platajām" sadalenēm labāk 0.5 mm ieplūdei un 0.6 mm izplūdei. Pieredze rāda, ka optimāli vārstus ir regulēt ik pa 10.000 km ja viss ir bumbās un V4 lieto intensīvi, ja ne - tad pat uz pusi ātrāk.
Re:KurBads: Sonett II V4
paldies! vēl tik tāds sīkums kā atrast/nopirkt/palienēt plāksnītes atstarpju iestatīšanai. Pieņemu, ka autoveikals vairs tādas lietas nepiedāvā - varbūt instrumentu veikalā?Normunds wrote:KurBads wrote:Jāliek tas, kas grāmatā rakstīts vai tomēr kaut kas cits?
Ar "platajām" sadalenēm labāk 0.5 mm ieplūdei un 0.6 mm izplūdei. Pieredze rāda, ka optimāli vārstus ir regulēt ik pa 10.000 km ja viss ir bumbās un V4 lieto intensīvi, ja ne - tad pat uz pusi ātrāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Liekas, jebkura sakarīga instrumentu/būvmateriālu veikalā var tādas atrast. Un cena būs atkarīga no ražotājvalsts
Re:KurBads: Sonett II V4
Ifka praato, ko iisti apveikt - Sonetu ar Kurbadu, vai Kurbadu ar Sonetu. Pirmaa sajuuta - win-win :)
Re:KurBads: Sonett II V4
tipa Sonett`s ir laimīgs, ka dabūjis mani kā saimnieku??? Nu nezinu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
par ko varētu liecināt fakts, ka aukstam motoram, šķiet nedarbojas visi 4 cilindri?
pukšķ un ar aizrautu čoku knapi elpo. Kad sagāzē, tad itkā atdzīvojas visi 4.
jāpaskrūvē ārā sveces un jāpavērtē vizuāli.
bet tā vispār šitas autiņš ir garāžas karalis, uz ceļa maz sanāk. tagad vasara, varbūt mēģināšu biežāk izrūcināt.
pukšķ un ar aizrautu čoku knapi elpo. Kad sagāzē, tad itkā atdzīvojas visi 4.
jāpaskrūvē ārā sveces un jāpavērtē vizuāli.
bet tā vispār šitas autiņš ir garāžas karalis, uz ceļa maz sanāk. tagad vasara, varbūt mēģināšu biežāk izrūcināt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
mēģināšu iet skati, bry bail no atgāzēm, jo kaut kādu zilganu dūmu ar aci var jau redzēt. Pirms gada nebija nekas un pa gadu arī mašīna daudz nav braukta, lai būtu kas mainījies.
jautājums - kādos tukšgaitas apgriezienos būtu vispareizāk viņu dzīt iekšā skates vārtos? nu tā, lai ir lielākās izredzes uz atgāzēm iziet. Vai apgriezieniem ir nozīmē? Man likās, ka uz zemākiem apgriezieniem būs mazāk dūmu, bet laikam tā nav tiesa. Varbūt tieši otrādi ir jāļauj motoram griezties uz kādiem, piem., 1000 rpm pie mērīšanas?
Vai ir vērts izmazgāt gaisa filtru?
Priecāšos par kādiem padomiem, kas man varētu līdzēt pie tehniskās apskates vīriem.
Paldies jau iepriekš!
jautājums - kādos tukšgaitas apgriezienos būtu vispareizāk viņu dzīt iekšā skates vārtos? nu tā, lai ir lielākās izredzes uz atgāzēm iziet. Vai apgriezieniem ir nozīmē? Man likās, ka uz zemākiem apgriezieniem būs mazāk dūmu, bet laikam tā nav tiesa. Varbūt tieši otrādi ir jāļauj motoram griezties uz kādiem, piem., 1000 rpm pie mērīšanas?
Vai ir vērts izmazgāt gaisa filtru?
Priecāšos par kādiem padomiem, kas man varētu līdzēt pie tehniskās apskates vīriem.
Paldies jau iepriekš!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:KurBads: Sonett II V4
vabolei bija tā, ka pie lielākiem apgriezieniem bija mazākas CO. Kā arī pēc gaisa filtra izmazgāšanas situācija ievērojami izmainījās uz labo pusi. Bet nu man jau pavisam traģisks tas pasākums bija jo beigās degvielas patērīņš bija 20L uz 100 km.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84