KurBads: Sonett II V4

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

Ja tev tiešām šķiet, ka kaut kas nav kārtībā un tev viņu sanāk spīdzināt, tad nedari to. Jo, ja tev šķiet, ka viņu vajag kārtīgi saregulēt, tad labāk tiešām ir vizināties safemode'ā, līdz zini, ka viss ir štokos :)

Bija arī V4, ko reāli varēja uzgriezt līdz 8000rpm, kā arī pie 170km/h (spidometra beigas) bultiņa turpināja savu ceļu :D:D
P.S. Piparkūku iznīcinātājs B)
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Ja tev tiešām šķiet, ka kaut kas nav kārtībā un tev viņu sanāk spīdzināt, tad nedari to. Jo, ja tev šķiet, ka viņu vajag kārtīgi saregulēt, tad labāk tiešām ir vizināties safemode'ā, līdz zini, ka viss ir štokos :)

Bija arī V4, ko reāli varēja uzgriezt līdz 8000rpm, kā arī pie 170km/h (spidometra beigas) bultiņa turpināja savu ceļu :D:D
P.S. Piparkūku iznīcinātājs B)
es jau saku, ka man nav īsti ar ko salīdzināt. Ar nevienu citu V4 vispār neesmu braucis. Nezinu, ko no viņa gaidīt. Tik daudz, ka Mix 2008.g. salidojumā izbraucis līkumu arī teica, ka nu tā īsti nav un ka Jūsu saimniecības V4-nieki iet ņiprāk.

aizdedzi itkā daudz maz ieliku. Karburators man ir tumša bilde un nav poņas ko un kā tur vispār var un vajag regulēt.
Kas vēl? Vārstu atstarpes taču nespēlē lomu pie tā, cik labi motors ceļ ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote: Vārstu atstarpes taču nespēlē lomu pie tā, cik labi motors ceļ ...?
Un kā vēl! Pie tam ahūūūūnāko :D
Nē, nopietni, es tev silti iesaku salikt pareizās atstarpes!
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by lawyer »

Nebija arī tā, ka pēc definīcijas motors, kuram 2 vārsti uz cilindru, augstos apgriezienos būs daudz skaļāks nekā motors, kuram ir 4 vārsti uz cilindru? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote: Vārstu atstarpes taču nespēlē lomu pie tā, cik labi motors ceļ ...?
Un kā vēl! Pie tam ahūūūūnāko :D
Nē, nopietni, es tev silti iesaku salikt pareizās atstarpes!
nu lūk :blush: jāsāk ar feeler gauge sagādāšanu.
Jāliek tas, kas grāmatā rakstīts vai tomēr kaut kas cits?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

aha ... nu man ir atskaites punkts tam kā ir jāiet ar Ford V4 apgādātam SAAB markas automobīlim. Paldies par iespēju izmest līkumu!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:aha ... nu man ir atskaites punkts tam kā ir jāiet ar Ford V4 apgādātam SAAB markas automobīlim. Paldies par iespēju izmest līkumu!
Kā jau es tev teicu, viņš vēl nav tā īsti iegriezies ;) Bet nu pamazām, pamazām.
Es jau kādas pāris dienas viņu spīdzinu pa centru, kamēr lēnām čubinos gar savējo :)
900aero clubsport #8
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

KurBads wrote:Jāliek tas, kas grāmatā rakstīts vai tomēr kaut kas cits?


Ar "platajām" sadalenēm labāk 0.5 mm ieplūdei un 0.6 mm izplūdei. Pieredze rāda, ka optimāli vārstus ir regulēt ik pa 10.000 km ja viss ir bumbās un V4 lieto intensīvi, ja ne - tad pat uz pusi ātrāk.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Normunds wrote:
KurBads wrote:Jāliek tas, kas grāmatā rakstīts vai tomēr kaut kas cits?


Ar "platajām" sadalenēm labāk 0.5 mm ieplūdei un 0.6 mm izplūdei. Pieredze rāda, ka optimāli vārstus ir regulēt ik pa 10.000 km ja viss ir bumbās un V4 lieto intensīvi, ja ne - tad pat uz pusi ātrāk.
paldies! vēl tik tāds sīkums kā atrast/nopirkt/palienēt plāksnītes atstarpju iestatīšanai. Pieņemu, ka autoveikals vairs tādas lietas nepiedāvā - varbūt instrumentu veikalā?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

Liekas, jebkura sakarīga instrumentu/būvmateriālu veikalā var tādas atrast. Un cena būs atkarīga no ražotājvalsts
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by ifka »

Ifka praato, ko iisti apveikt - Sonetu ar Kurbadu, vai Kurbadu ar Sonetu. Pirmaa sajuuta - win-win :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

tipa Sonett`s ir laimīgs, ka dabūjis mani kā saimnieku??? Nu nezinu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

par ko varētu liecināt fakts, ka aukstam motoram, šķiet nedarbojas visi 4 cilindri?
pukšķ un ar aizrautu čoku knapi elpo. Kad sagāzē, tad itkā atdzīvojas visi 4.
jāpaskrūvē ārā sveces un jāpavērtē vizuāli.

bet tā vispār šitas autiņš ir garāžas karalis, uz ceļa maz sanāk. tagad vasara, varbūt mēģināšu biežāk izrūcināt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

mēģināšu iet skati, bry bail no atgāzēm, jo kaut kādu zilganu dūmu ar aci var jau redzēt. Pirms gada nebija nekas un pa gadu arī mašīna daudz nav braukta, lai būtu kas mainījies.

jautājums - kādos tukšgaitas apgriezienos būtu vispareizāk viņu dzīt iekšā skates vārtos? nu tā, lai ir lielākās izredzes uz atgāzēm iziet. Vai apgriezieniem ir nozīmē? Man likās, ka uz zemākiem apgriezieniem būs mazāk dūmu, bet laikam tā nav tiesa. Varbūt tieši otrādi ir jāļauj motoram griezties uz kādiem, piem., 1000 rpm pie mērīšanas?

Vai ir vērts izmazgāt gaisa filtru?

Priecāšos par kādiem padomiem, kas man varētu līdzēt pie tehniskās apskates vīriem.

Paldies jau iepriekš!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by defektivais »

vabolei bija tā, ka pie lielākiem apgriezieniem bija mazākas CO. Kā arī pēc gaisa filtra izmazgāšanas situācija ievērojami izmainījās uz labo pusi. Bet nu man jau pavisam traģisks tas pasākums bija jo beigās degvielas patērīņš bija 20L uz 100 km.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Post Reply