EcoPower


aikon
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 18, 2008 3:24 pm

Re:EcoPower

Post by aikon »

Atmaksaatos mazaak kaa 2 gadu laikaa pie tava nobraukuma, ja iekaartas cena ir ~1000Ls. :) Gan jau, ka iekaarta ir leetaaka.
Un tas ir vienreizeejs izdevums, kuru aatri aizmirstas :laugh: Ja ir briivi 1000 Ls, tas nenoziimee, ka vinji tiek atlikti benziinam, doties izlietojot tos gaazes iekaartai, samazinaatu ikmeenesha izdevumus par degvielu B)
GC1
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 139
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 pm
Location: Rîga

Re:EcoPower

Post by GC1 »

20 000 km gadā. Pie vidējā patēriņa, pieņemsim 10l/100km un benzīna cenas 0,76 Ls/l, gadā par benzīnu izdosi 1520 latus, bet par gāzi (0,41 Ls/l) – 820 latus. Ietaupījums 700 latu pat uz tik mazu nobraukumu, tātad jau divos gados pat visdārgākā iekārta atpelnīta ar uzviju, bet lētākās (ko gan laikam neieteiktu, jo zinu Saabu īpašniekus, kas smagi mocās pēc uzstādīšanas) – atmaksājas jau pusgada laikā, dienā nobraucot vien vidēji ap 50 km, pilsētā – pat mazāk.

Cita lieta – vai izdosies atrast kantori, kas prasmīgi uzstādīs labu iekārtu un spēs to apkalpot. Man pašam ir Saab dīleru Beļģijā likta t.s. IV paaudzes tiešās iesmidzināšanas gāzes iekārta, strādā lieliski, bez problēmām un jebkādiem jaudas zudumiem jau gadiem, autiņš iet kā zvērs, visi nostāsti par smakām un citām tādām folklorizētām problēmām te tiešām ir nevietā. Taču ir cita problēma: kad vēlējos veikt iekārtas profilaktisku apkopi, izrādījās, ka Latvijā ar to ir smagas problēmas. It kā izslavētos servisos veči bezpalīdzīgi lūrēja motorā, nespējot sistēmu pat identificēt, uzdeva muļķīgus jautājumus, vai tā esot dabasgāzes iekārta utt. Tagad esmu atradis servisu, kur ar to spēj tikt galā – pie viņiem „viesizrādēs” pāris reizes mēnesī brauc speciālists no Polijas. Sausais atlikums – LPT Saabi ar gāzi iet labi, ja ir laba iekārta un prasmīgi uzstādīta. Ja kādam ir interese, ar info par manis pēc ilgām pūlēm atrasto servisu un citu pieredzi par gāzi varu padalīties e-mailiski, jo kluba lapā reklāmas postēt un gari spamot negribas. :)
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:EcoPower

Post by jastr »

gāzes/bendzīna patēriņš ir 1:1?

šodien gan folklorizēto gāzes smaku sajutu uz ielas, smirdēja no viena auto tā, ka paraudzījos, vai neviens tuvumā nepīpē... :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
aikon
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 18, 2008 3:24 pm

Re:EcoPower

Post by aikon »

GC1, kaads ir gaazes pateerinjsh? Tas kantoris liek gaazes iekaartas uz SAAB?
GC1
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 139
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 pm
Location: Rîga

Re:EcoPower

Post by GC1 »

Gāzes/benzīna patēriņš man ir aptuveni 1,1:1. Teorētiski iespējams pieregulēt līdz faktiski 1:1, bet, tā kā ļoti labi iet, negribas eksperimentēt ar visādām regulēšanām.

Par otru - tā ir jau minētā problēma, ka Latvijā pamatā tiek uzstādītas lētas iekārtas un neprasmīgi, faktiski nav speciālistu, kas kaut ko no tā saprastu. Tālab arī radusies visa šī folklora, kurai Latvijā diemžēl, iespējams, ir pamats, bet tam nav nekāda sakara ar dārgajām (tiešām ap vismaz Ls 1000) jaunākās paaudzes iekārtām.
GC1
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 139
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 pm
Location: Rîga

Re:EcoPower

Post by GC1 »

aikoN, viņi iekārtas arī uzstāda, un ja manu Saab apkalpo, tad, domāju, noteikti uzstāda arī uz Saab .
aikon
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 18, 2008 3:24 pm

Re:EcoPower

Post by aikon »

GC1 wrote:aikoN, viņi iekārtas arī uzstāda, un ja manu Saab apkalpo, tad, domāju, noteikti uzstāda arī uz Saab .
Leetaas un suudiigaas iekaartas? :laugh:

Pagaidaam rokas neceljas chakareeties ar gaazes likshanu :unsure: Kad paliks pa daargu, tad jaaatvadaas no Saaba un jaapaariet uz kaadu nemotoru :laugh:
GC1
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 139
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 pm
Location: Rîga

Re:EcoPower

Post by GC1 »

:D aikoN, nē, viņi uzstāda IV paaudzes iekārtas. Bet es domāju, ja negribas čakarēties, tad atvadoties no Saaba apsverama būtu iespēja pāriet nevis uz nemotoru, bet, piemēram, uz Volvo ar bifuel dzinēju, jeb k.ko tamlīdzīgu, kam gāzes izmantošanu paredzējuši jau rūpnīcas konstruktori. Piekrītu, ka likt iekārtu Latvijā mašīnai, kas līdz šim braukta tikai ar benzīnu, varētu būt čakarēšanās un vienmēr arī zināms risks.
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:EcoPower

Post by 737_pilot »

To GC1
Paklau, uzraksti man savu e-mail, gribu pajautāt šo to par tiem gāzes servisiem un ne tikai ;)
GC1
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 139
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 pm
Location: Rîga

Re:EcoPower

Post by GC1 »

O.k., ja kādam interesē, var uzrakstīt klm4@inbox.lv
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:EcoPower

Post by Unima »

Man buutu ko pastaastiit par konkreetu kantori autogaze.lv . vinji man taa praatu sachakareeja, ka netikai pie vinjiem nekad neko nepiekaadiem apstaakljiem nedariishu, bet arii par gaazi kaa taadu riebjas domaat. kameer straadaa viss ir baigi forshi, bet kad taa iekaarta jaasaak remonteet tad tieshaam kaa saka GC1 jaaatrod chalji kuriem rokas no d**sas neaug, kaa tas ir tiem pedaaljiem kas autogaze.lv straadaa.
kad braucu aaraa no taa servisa pabriidinaaju vinjus, ka visur kur runa buus par autogaazi gaaniishu vinjus ar peedeejiem vaardiem, tad nu turu savu soliijumu. :)
ramonz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Tue Jun 30, 2009 8:22 pm

Re:EcoPower

Post by ramonz »

GC1 wrote:20 000 km gadā. Pie vidējā patēriņa, pieņemsim 10l/100km un benzīna cenas 0,76 Ls/l, gadā par benzīnu izdosi 1520 latus, bet par gāzi (0,41 Ls/l) – 820 latus. Ietaupījums 700 latu pat uz tik mazu nobraukumu, tātad jau divos gados pat visdārgākā iekārta atpelnīta ar uzviju, bet lētākās (ko gan laikam neieteiktu, jo zinu Saabu īpašniekus, kas smagi mocās pēc uzstādīšanas) – atmaksājas jau pusgada laikā, dienā nobraucot vien vidēji ap 50 km, pilsētā – pat mazāk.
Ja kādam ir interese, ar info par manis pēc ilgām pūlēm atrasto servisu un citu pieredzi par gāzi varu padalīties e-mailiski, jo kluba lapā reklāmas postēt un gari spamot negribas. :)
===
man liekas ka shaadas lietas tieshi vajadzeetu likt kaukaadaa sadaljaa "labaas lietas" , "noderiigas saites" "labaa prakse" utt, lai arii citi zin. Viens ieliek par gaazi, cits par benziinu, cits, par labu servisu utt. Taapeec jau sheit esam lai liidziigi domubiedri apmainiitos ar viedokljiem un informaaciju ar liidziigiem... imho
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:EcoPower

Post by zaz »

ramonz wrote:
GC1 wrote:20 000 km gadā. Pie vidējā patēriņa, pieņemsim 10l/100km un benzīna cenas 0,76 Ls/l, gadā par benzīnu izdosi 1520 latus, bet par gāzi (0,41 Ls/l) – 820 latus. Ietaupījums 700 latu pat uz tik mazu nobraukumu, tātad jau divos gados pat visdārgākā iekārta atpelnīta ar uzviju, bet lētākās (ko gan laikam neieteiktu, jo zinu Saabu īpašniekus, kas smagi mocās pēc uzstādīšanas) – atmaksājas jau pusgada laikā, dienā nobraucot vien vidēji ap 50 km, pilsētā – pat mazāk.
Ja kādam ir interese, ar info par manis pēc ilgām pūlēm atrasto servisu un citu pieredzi par gāzi varu padalīties e-mailiski, jo kluba lapā reklāmas postēt un gari spamot negribas. :)
===
man liekas ka shaadas lietas tieshi vajadzeetu likt kaukaadaa sadaljaa "labaas lietas" , "noderiigas saites" "labaa prakse" utt, lai arii citi zin. Viens ieliek par gaazi, cits par benziinu, cits, par labu servisu utt. Taapeec jau sheit esam lai liidziigi domubiedri apmainiitos ar viedokljiem un informaaciju ar liidziigiem... imho
Piedodiet, bet šis viss ir fufelis..... biju veicis aprēķinus ieskaitot visas apkopes gāzes iekārtai, ieskaitot to, ka piedarbināšana un auto uzsildīšana notiek jebkurā gadijumā ar degvielu (tātad arī ~ 10km maršruti tiek veikti ar degvielu, aukstam dzinējam). Un galu galā rezultāts ir tāds, ka pie nobraukuma 35K km gadā iekārta tikai atmaksājas pēc trīs ar pus gadiem... tātad tikai tad mēs varam runāt par ekonomiju!

Un šie te gāzes licēju "mārketingas batoni": redzi, Tu tak tagad bāku pielej un braukā uz pusi lētāk :woohoo: ir nekas cits kā fufelis!
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:EcoPower

Post by uculs »

No manas pieredzes ar gāzi, lētāk varbūt arī sanāk, bet nu nekādā gadījumā ne labāk.
User avatar
Smith
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2049
Joined: Tue Jun 10, 2008 2:11 am
Location: Riga

Re:EcoPower

Post by Smith »

uculs wrote:No manas pieredzes ar gāzi, lētāk varbūt arī sanāk, bet nu nekādā gadījumā ne labāk.
Braucot tikai ar gāzi es benzīnu uzpildu reizi trijos mēnešos.:silly: Ja es varētu atļauties mēnesī tērēt 150 Ls benzīnam, tad noteikti atteiktos no gāzes. :whistle:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Post Reply