Varesi darboties drosi,sodien izejmaterialu nodevu Arcibaltam;)mixeris wrote:Drošības labad tā var izdarīt, bet plānos neietilpst tik ļoti to aparātu apstrādāt, lai tur kaut kas briesmīgs notiktos :D
Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tas tak ir praktiski viens un tas pats.KoreFun wrote:http://www.saabnet.ru/forum/topic5109-m ... selu.html
Izskatās, ka tas ir kaut kas līdzīgs, ko taisies darīt Tu.Priekš tam eksistē stabilizatori un neko sēdināt nevajag.mixeris wrote: Man jau sēdināt no 12V uz 5V nav lielas vēlmes, ...
Bet faktori kas ietekmē da jebkā izvēli šajā gadījumā ir:
1) Izdalītais siltums izkliedējot jaudu.
2) Cena, jo varianti ir daudz un dažādi.
Nav vajadzība pēc vēl viena siltuma avota, kurš sildītu blakus esošo temperatūras devēju.
Nav vajadzība pēc ūber kruta un salīdzinoši dārga risinājuma, jo alternatīva ir mans darbs velkot vadus uz griestiem :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Stabilizators nekarsīs no maza ventilatoriņa.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ja tomer izvelies vilkt deveju uz augsu,tad motorina vieta iekarini ~1k pretestibu,lai ACC nemet kludu uz ventilatoru!mixeris wrote:Tas tak ir praktiski viens un tas pats.KoreFun wrote:http://www.saabnet.ru/forum/topic5109-m ... selu.html
Izskatās, ka tas ir kaut kas līdzīgs, ko taisies darīt Tu.Priekš tam eksistē stabilizatori un neko sēdināt nevajag.mixeris wrote: Man jau sēdināt no 12V uz 5V nav lielas vēlmes, ...
Bet faktori kas ietekmē da jebkā izvēli šajā gadījumā ir:
1) Izdalītais siltums izkliedējot jaudu.
2) Cena, jo varianti ir daudz un dažādi.
Nav vajadzība pēc vēl viena siltuma avota, kurš sildītu blakus esošo temperatūras devēju.
Nav vajadzība pēc ūber kruta un salīdzinoši dārga risinājuma, jo alternatīva ir mans darbs velkot vadus uz griestiem :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paldies par info :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Testējot ventilatoriņu izmantojot datora 5V tas nokurējas :( Tā arī nesapratu kādēļ, bet nu apmainīt jau tāpat nevar. Skumji :(
Vilkšu vadus :)
Vilkšu vadus :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Sekoju līdz šai tēmai, bet neiebraucu idejā.mixeris wrote:Testējot ventilatoriņu izmantojot datora 5V tas nokurējas :( Tā arī nesapratu kādēļ, bet nu apmainīt jau tāpat nevar. Skumji :(
Vilkšu vadus :)
Tagad galīgi neiebraucu...:S
Kādu ventilātoriņu Tu nokurināji ar 5V? :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Bet kompii tacu ir ari 12v ventilatorini...mixeris wrote:Testējot ventilatoriņu izmantojot datora 5V tas nokurējas :( Tā arī nesapratu kādēļ, bet nu apmainīt jau tāpat nevar. Skumji :(
Vilkšu vadus :)
Tikai nedoma,ka velos atrunat no vadu vilksanas:)
Ja un vel,velams izmanto ekraneto vadinu,sads tika izvilkts un viss stradaja...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Kompī ir gan 5V gan 12V. sarakns 5V dzeltens 12V.
Man vajadzēja notestēt uz kuru pusi griežas un vai pareizi esmu iemontējis iekš vecajām plastmasām.
Man bija nopirkts mazais 25x25mm 5V ventilators,m jo 12V nebija uz vietas :)
Bet kāda tam nozīme vairs. Viņš ir beigts un es velku vadus :D
Man vajadzēja notestēt uz kuru pusi griežas un vai pareizi esmu iemontējis iekš vecajām plastmasām.
Man bija nopirkts mazais 25x25mm 5V ventilators,m jo 12V nebija uz vietas :)
Bet kāda tam nozīme vairs. Viņš ir beigts un es velku vadus :D
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
jaunu topiku vaļā nevēršu, bet jautājums ir par auto pulēšanu - kur labāk, kvalitatīvāk utt. situācija tāda, ka pa 4 gadiem ir sakrājušās visādas mazas švīciņas un punktiņi uz priekšējā bampera un ir arī nedaudz sarkanās krāsas punktiņi uz kapota un sānos no pārdurta krāsas flakoniņa, un ir vēlme to visu pārvērst spīdošu..
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Sveiki!
Jautājums tāds: vai uz 9-3 B204 Turbo karters derēs tikai no tāda paša 9-3? Vai varbūt no kāda 2.0t 9-5/9000 arī ir tāds pats karters?
Jautājums tāds: vai uz 9-3 B204 Turbo karters derēs tikai no tāda paša 9-3? Vai varbūt no kāda 2.0t 9-5/9000 arī ir tāds pats karters?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tikai no 900 , 9-3 ar B204, B234 motoriemKoreFun wrote:Sveiki!
Jautājums tāds: vai uz 9-3 B204 Turbo karters derēs tikai no tāda paša 9-3? Vai varbūt no kāda 2.0t 9-5/9000 arī ir tāds pats karters?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Pirmo reizi izdega viena no aizmugurējām lampiņām - gribēju vaininieci izņemt, bet tā nepadodas - tā ar flaķenēm ir jāvelk ārā (negribu to sadrupināt) vai arī tur kāds cits knifs ir?:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Neiebraucu par kuru lampinu iet runa,gabaritu+stop vai nummura apgaismojumu...lawyer wrote:Pirmo reizi izdega viena no aizmugurējām lampiņām - gribēju vaininieci izņemt, bet tā nepadodas - tā ar flaķenēm ir jāvelk ārā (negribu to sadrupināt) vai arī tur kāds cits knifs ir?:huh:
Ja vainiga ir gabarits,...utt,tad nekas viltigs tur nav,mazliet piespied uz ieksu un pagriez pret pulksteni ~30 gradus un velc ara(ja nav trapijis udens)
Ja pie vainas nummurs,tad pratigi kustinot uz saniem mani lauka...