900tais slāpst nost
Re:900tais slāpst nost
stājies rindā :)
izklausās ļoti līdzīgi tam, ko mana draudzene izstrādā - rakstīju par to topikā "kurš izglābs Matildu" - gaitā slāpst nost, brīvgaitā lieliski strādā, tiklīdz mēģina uzsākt braukt, tā beidzas nost...
Arnijs nomainīja komutatoru, taču tas neko nemainīja :(
starp citu, 91. gada lpt ;)
izklausās ļoti līdzīgi tam, ko mana draudzene izstrādā - rakstīju par to topikā "kurš izglābs Matildu" - gaitā slāpst nost, brīvgaitā lieliski strādā, tiklīdz mēģina uzsākt braukt, tā beidzas nost...
Arnijs nomainīja komutatoru, taču tas neko nemainīja :(
starp citu, 91. gada lpt ;)
Re:900tais slāpst nost
komutatori, esmu gandrīz pārliecināts, ir vienādi - BOSCH.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900tais slāpst nost
Pašlaik ir tik tālu:
1. Problēma- slāpšana, apgriezienu neturēšana
2. Problēmas klienti- Eidis, Killers, Māris, Alnislācis
3. Pārbaudītie risinājumi:
Māris- vārsta nomaiņa nelīdzēja
Killers- komuntatora nomaiņa nelīdzēja
AL- trubas nomaiņa līdzēja, vēl iepriekš 2 vakumcaurules bija nost- nomainīju un viss bumbās
4. Nu lūk- vairāki SAAB, līdzīga rakstura problēma.
Derētu vienu aizvizināt pie eksperta un problēmu atrast. Jo online konsultācija un "es visu pats" ne vienmēr strādā (kaut es to neteiktu no paša pieredzes :) ).
1. Problēma- slāpšana, apgriezienu neturēšana
2. Problēmas klienti- Eidis, Killers, Māris, Alnislācis
3. Pārbaudītie risinājumi:
Māris- vārsta nomaiņa nelīdzēja
Killers- komuntatora nomaiņa nelīdzēja
AL- trubas nomaiņa līdzēja, vēl iepriekš 2 vakumcaurules bija nost- nomainīju un viss bumbās
4. Nu lūk- vairāki SAAB, līdzīga rakstura problēma.
Derētu vienu aizvizināt pie eksperta un problēmu atrast. Jo online konsultācija un "es visu pats" ne vienmēr strādā (kaut es to neteiktu no paša pieredzes :) ).
Re:900tais slāpst nost
Tiem aizdedzes komutatoriem ir vairāki varianti B) (es tiko apskatījos detaļu katalogā ! )
Es gan labāk pats savā garāža paņemšos :P , bet ja Jums kāds ko labu salabo , tad padalieties idejām :)
Es gan labāk pats savā garāža paņemšos :P , bet ja Jums kāds ko labu salabo , tad padalieties idejām :)
Re:900tais slāpst nost
Es zinu kas Jums visiem vajadzīgs! :P
Jums vajag ceļojošo "melno kasti"!
;)
Jums vajag ceļojošo "melno kasti"!
;)
Re:900tais slāpst nost
Moi,
Apraxts noraada uz komplexu nejauciibu, ko, iespeejams, savubriid veicinaajushi extreemie laika apstaklji (-20 e.g. mitruma svaarstiibas atdziestot/sasilstot + saals no brauktuves).
1. Ja automohobiilis noslaapst gaitaa (vnk. izdziest) & nav atdziivinaams - tad visticamaak vaina ir elektriska. Pat ja beidzas degviela baakaa vispirms var sagaidiit zinaamu raustiishanos.
2. Savukaart, ja shameejais piestarteejas, bet skjauda, klepo & izpaliek kupla vilkme, tad jaadomaa par baroshanas (gaisa/degvielas padeves) trauceejumiem. Tas neizleedz iespeeju, ka saakotneejaa kaite joprojaam ir elektriska - slikts kontakts etc.)
Incanti buutu uzzinaat vai tagad, kad laika apstaaklji kljuvushi miliigaaki, braucamriiks buutu kljuvis uzticamaax?
Mans shaaviens tumsaa - meklee lielo/mazo zaljo ieksj spraudnjiem. Saac ar komutatoru, tad droseles sleedzju kasti, AIC utt. Nenaaktu par ljaunu paluukot kas notiek zem sadaliitaaja vaacinja un kaadaa kondiicijaa ir svecjvadi - veci svecjvadi krietnaa mitrumaa speelee ljaunus jokus - sorrijs par naiviem padomiem ;)
Lai veicas
Apraxts noraada uz komplexu nejauciibu, ko, iespeejams, savubriid veicinaajushi extreemie laika apstaklji (-20 e.g. mitruma svaarstiibas atdziestot/sasilstot + saals no brauktuves).
1. Ja automohobiilis noslaapst gaitaa (vnk. izdziest) & nav atdziivinaams - tad visticamaak vaina ir elektriska. Pat ja beidzas degviela baakaa vispirms var sagaidiit zinaamu raustiishanos.
2. Savukaart, ja shameejais piestarteejas, bet skjauda, klepo & izpaliek kupla vilkme, tad jaadomaa par baroshanas (gaisa/degvielas padeves) trauceejumiem. Tas neizleedz iespeeju, ka saakotneejaa kaite joprojaam ir elektriska - slikts kontakts etc.)
Incanti buutu uzzinaat vai tagad, kad laika apstaaklji kljuvushi miliigaaki, braucamriiks buutu kljuvis uzticamaax?
Mans shaaviens tumsaa - meklee lielo/mazo zaljo ieksj spraudnjiem. Saac ar komutatoru, tad droseles sleedzju kasti, AIC utt. Nenaaktu par ljaunu paluukot kas notiek zem sadaliitaaja vaacinja un kaadaa kondiicijaa ir svecjvadi - veci svecjvadi krietnaa mitrumaa speelee ljaunus jokus - sorrijs par naiviem padomiem ;)
Lai veicas
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:900tais slāpst nost
Es domāju ifkas komentārā ir atbilde. Man bija līdzīgi, braucot sāka krista apgriezieni un tikko ielika neitrālajā tā slāpa. Pilnīgs sviests. Kaut ko tur mainīju, piemēram kontaktgrupu, kas nav jūsu sarakstā, bet nepalīdzēja. Visbeidzot Vikingos izraustīja visus vadus un kopš tā laika ir miers (tpu, tpu, tpu).
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:900tais slāpst nost
Varu padalīties pieredzē :
pēc Zinīša padoma nomainīju aizdedzes komutatoru - nekāda labuma :( , tad pārbaudīju un patīrīju vadu savienojumus un nomainīju aizdedzes spoli - itkā tie gļuki pazuda :)
Vai būs pavisam labi , laiks rādīs ! B)
pēc Zinīša padoma nomainīju aizdedzes komutatoru - nekāda labuma :( , tad pārbaudīju un patīrīju vadu savienojumus un nomainīju aizdedzes spoli - itkā tie gļuki pazuda :)
Vai būs pavisam labi , laiks rādīs ! B)
Re:900tais slāpst nost
pagāja vairāki mēneši un slāpšanas problēmai pievienojās vēlviena - iedegās Check Engine. aizstiepu uz Vikingiem un tur elektriķis nokonstatēja, ka kļūda ir Temperatūras sensorā un 99%, ka tas arī vainojams pie slāpšanas un nevarēšanas pielaist. Vienvārdsakot kkādos brīžos kkas tur nogļuko un pārlej.
Sliktākais tas, ka tādu sensoru jaunu vairs nevarot pasūtīt. Vikingi solījās meklēt alternatīvas, bet ieteica pameklēt arī pašam. tad nu arī jautājums Jums! ir kāda nojauta kur tādu varētu meklēt?
Temperatūras sensors (Temperature sensor Lucas injection system) NR. 7485006
dati:
-10°C 9100-9300
0°C 5700-5900
20°C 2400-2600
40°C 1100-1300
60°C 500-700
80°C 300-400
100°C 150-200
Sliktākais tas, ka tādu sensoru jaunu vairs nevarot pasūtīt. Vikingi solījās meklēt alternatīvas, bet ieteica pameklēt arī pašam. tad nu arī jautājums Jums! ir kāda nojauta kur tādu varētu meklēt?
Temperatūras sensors (Temperature sensor Lucas injection system) NR. 7485006
dati:
-10°C 9100-9300
0°C 5700-5900
20°C 2400-2600
40°C 1100-1300
60°C 500-700
80°C 300-400
100°C 150-200
Re:900tais slāpst nost
Reku var arī nopirkt :)
https://www.simpsonsupplies.co.uk/Senso ... _2976.html
https://www.simpsonsupplies.co.uk/Senso ... _2976.html
Re:900tais slāpst nost
No šitiem var uz Latviju dabūt kopā pa 9.56 poundiem.mixeris wrote:Reku var arī nopirkt :)
https://www.simpsonsupplies.co.uk/Senso ... _2976.html
Re:900tais slāpst nost
tas ir krietni lētāk nekā vikingu piedāvātais oriģināls (ko vairs nevarot dabūt) pa 49,10 Lsmixeris wrote:No šitiem var uz Latviju dabūt kopā pa 9.56 poundiem.mixeris wrote:Reku var arī nopirkt :)
https://www.simpsonsupplies.co.uk/Senso ... _2976.html
Re:900tais slāpst nost
Nu pēc visiem numuriem atbilst :)
Tā ka droši ņem ciet :)
Tā ka droši ņem ciet :)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900tais slāpst nost
Nu ja neatrod, tad check PM.