Krīzes laikā R.Pauls ar L.Šomasi arī izdomāja dziesmu "Mēs jau sen to bijām pelnījuši" un viņiem bija taisnība, tā ka Elmo truba laikam nenormāli laba ir B)elmo wrote:Teikšu tā- es jau sen to biju pelnījis! :);)
AT "ik rīta" problēma
Re:AT
Re:AT "ik rīta" problēma
forši, sasipītu kārbu es jau sen biju pelnījis:laugh: gonkotājs tāds.
Re:AT "ik rīta" problēma
A tu aizbrauci uz Vikingiem kārbai smadzenes pārprogrammēt pēc remonta!?;)
Re:AT "ik rīta" problēma
Nē, nebiju. Tie @#$%^&* neko tādu neteica, es pie šiem kā pie profiem....
Re:AT "ik rīta" problēma
Man dzīvē ir tikai dažas lietas, kurās man interesē process, bet pārējās man interesē rezultāts, šajā gadījumā saremontēt AT. Ja es aizbraucu uz kantori un sāku savu tekstu ar labdien man ir problēmas ar SAAB 9-5 au. Uzreiz jau dzirdu 200, nesagaidījis savu izteikto vārdu iesēšanos sarunu biedra smadzeņu rievā, tad es saprotu ka viss ir iekļauts cenā.:angry:
Re:AT "ik rīta" problēma
Iepriekšējā lapā Zinītis visu uzrakstīja, kas tev jādara!
Par to, ka kārbu serviss nav smadzenes pārprogrammējis, tur tev taisība, tas no viņu puses nav smuki!
Bet tās sasodītās jaunās un gudrās mašīnas visu procesu baigi sarežģī. Tu nevari normāli pievīlēt mašīnas atslēgu un braukt, bet nē, ir jābrauc uz servisu to atslēgu pieprogrammēt. :(
Par to, ka kārbu serviss nav smadzenes pārprogrammējis, tur tev taisība, tas no viņu puses nav smuki!
Bet tās sasodītās jaunās un gudrās mašīnas visu procesu baigi sarežģī. Tu nevari normāli pievīlēt mašīnas atslēgu un braukt, bet nē, ir jābrauc uz servisu to atslēgu pieprogrammēt. :(
Re:AT
Nu viņi sadarbojas ar mums.elmo wrote:Alfa motorā, kad man mainīja AT kārbas spilvenu, teica, ka viņi strādājot tikai ar 2 kārbu remonta servisiem, uz kuriem tiek sūtītas kārbas, bet pārējie servisi esot tādi gaģušņiki, ka ar tiem vairs nestrādājot! Varbūt uzzvani šamajiem un pajautā, jeb arī brauc pie šiem, lai paši ņem nost un sūta kur jāsūta!
p.s.
liela daļa "automātisko kārbu speciālisti" ir speciālisti tikai kārbu noņemšanā un uzlikšanā, pārējo darbu uzticot citiem.
Re:AT "ik rīta" problēma
Vidvud, pēc Tava kantora arī jābrauc uz Vikingiem? Es jau ar perenosku blakus nestāvēju RAAPā, kad viņi darbojās, kaut ko pēc tam jau murmināja par programmas pārrakstīšanu. Man tikai bail ka aizbraucot uz Vikingiem programmēties, kārba nebrauks ciemos pie Vidvuda. Tātad 120ls Vidvudam vai ...Ls vikingiem.
Re:AT
Mēs tev varam veikt solenoīdu kalibrāciju.drRD wrote:Vidvud, pēc Tava kantora arī jābrauc uz Vikingiem? Es jau ar perenosku blakus nestāvēju RAAPā, kad viņi darbojās, kaut ko pēc tam jau murmināja par programmas pārrakstīšanu. Man tikai bail ka aizbraucot uz Vikingiem programmēties, kārba nebrauks ciemos pie Vidvuda. Tātad 120ls Vidvudam vai ...Ls vikingiem.
Par smadzeņu pārprogramēšanu nevajadzētu būt runai.
Re:AT
Nu vienkarsi eksiste jaunakas programmas prieks TCM,kas novers jau atklatas problemas...Velams ielikt svaigako updeitu un nodzest adaptacijas pec remonta...vidvuds wrote:Mēs tev varam veikt solenoīdu kalibrāciju.drRD wrote:Vidvud, pēc Tava kantora arī jābrauc uz Vikingiem? Es jau ar perenosku blakus nestāvēju RAAPā, kad viņi darbojās, kaut ko pēc tam jau murmināja par programmas pārrakstīšanu. Man tikai bail ka aizbraucot uz Vikingiem programmēties, kārba nebrauks ciemos pie Vidvuda. Tātad 120ls Vidvudam vai ...Ls vikingiem.
Par smadzeņu pārprogramēšanu nevajadzētu būt runai.
Re:AT "ik rīta" problēma
Zinīti, tātad jādodas uz Vikingiem?
Re:AT "ik rīta" problēma
Rītdien došos uz Vikingiem ar cerību sirdī:S un rociņā sažņaugtu desmitnieku, ko telefoniski man nosauca meistars.
p.s.Mani tikai uztrauc tā problēma, kura nekur nav pazudusi pēc remonta, kas izklāstīta topika sākumā, t.i. ilgāk nekustinātam auto pirmais pārslēdziens N=>D ar cirtienu pēs vairāku sekunžu aiztures. Šodien veicu testu, aukstu pārslēdzu P=>R=>N , tad ieslēdzu Winter režīmu, kas darbojas ar 3,4un5 pārnesumu, un pārslēdzot N=>D atkal cirtiens:( Varbūt kautkāda plaisa maģistrālē?
p.s.Mani tikai uztrauc tā problēma, kura nekur nav pazudusi pēc remonta, kas izklāstīta topika sākumā, t.i. ilgāk nekustinātam auto pirmais pārslēdziens N=>D ar cirtienu pēs vairāku sekunžu aiztures. Šodien veicu testu, aukstu pārslēdzu P=>R=>N , tad ieslēdzu Winter režīmu, kas darbojas ar 3,4un5 pārnesumu, un pārslēdzot N=>D atkal cirtiens:( Varbūt kautkāda plaisa maģistrālē?
Re:AT "ik rīta" problēma
Gribēju pajautāt kā gāja Vikingos, jo ir līdzīga problēma?
Re:AT "ik rīta" problēma
Iebraucu Vikingos izstāstiju visu, šie jau pirms adaptāciju nomešanas teica, ka 99% tas nepalīdzēs. Šitajam auto ir adaptīvā kārba, esot kāds tūkstotītis jānobrauc normāli, tad visam būtu jāuzadaptējas pašam. Pēc nomešanas savādāk palika, bet pēc tagad nobrauktiem 1400km vienalga slikti.
Īsāk sakot uz RAAPu nebrauc, viņi šito problēmu nejēdz atrisināt.
Vikingi ieteica Vittrans, bet pašlaik man Ls jāpakrāj, varbūt nākam mēnesi pieskriešu pie šiem:unsure: Man jau :angry: eksperimentēt. Cien. Bēdubrāļi aizbraucat kāds uz Vittranus'u, ja šie Jums palīdzēs, aizbraukšu es arī:silly:
p.s. biju pie Arnija uz pirmsskates remontiņu, viņš teica, ka RAAP's nav uzlicis atpakaļ kautkādu šaibu, skrūves citas saskrūvējis...
Īsāk sakot uz RAAPu nebrauc, viņi šito problēmu nejēdz atrisināt.
Vikingi ieteica Vittrans, bet pašlaik man Ls jāpakrāj, varbūt nākam mēnesi pieskriešu pie šiem:unsure: Man jau :angry: eksperimentēt. Cien. Bēdubrāļi aizbraucat kāds uz Vittranus'u, ja šie Jums palīdzēs, aizbraukšu es arī:silly:
p.s. biju pie Arnija uz pirmsskates remontiņu, viņš teica, ka RAAP's nav uzlicis atpakaļ kautkādu šaibu, skrūves citas saskrūvējis...