Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Sat Feb 27, 2010 12:07 am
Nīgrais wrote:
Atgriezīsimies pie šī jautājuma pēc gadiem pieciem, ja vien es uz to laiku jau nebūšu prātu izkūkojis un Tu būsi turpinājis tālāk savu attīstību.
;)
+1 Nīgrajam. Nepierādīšu ar fizikas līkumiem un visādi citādi. Saku to, ko redzēju un klausījos, tāpēc mana pozīcija paliek tāda kāda ir: Aktīvais Subis - tīrā veidā muhlēšana, ir uztaisīts no vislētākām izejmateriāliem, lai tikai masāža mugurai būtu.
Der nelielās klases mašīnām īpašniekam, ar vidējām skaņas pieprasījumiem.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.
Post
by Nīgrais » Sat Feb 27, 2010 12:44 am
Paldies par cepumu! ;)
Rau
links , izpēti, moš nākamajam projektam noderēs.
B)
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Sat Feb 27, 2010 1:05 am
Laikām lētāk būs ielikt apmēram 1.5-2x jaudīgāku SUB Fq posmu, nekā linkā aprakstīto principu:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Sat Mar 06, 2010 12:00 am
Patīkama diena.
Šodien beidzot ir izstrādāta kaste.
Domāju, ka pa brīvdienām paspēšu izgriezt caurumu skaļrunim un kontaktu grupai.
P.S. Izrādījās ka nav tik vienkārši atrast vietu Rīgā, kur var nozāģēt sagatavi pēc vēlamā leņķa:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.
Post
by Nīgrais » Sat Mar 06, 2010 12:10 am
KoreFun wrote: Patīkama diena.
Šodien beidzot ir izstrādāta kaste.
Ļoooooti labs darbs!
:kiss:
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Tue Mar 09, 2010 11:39 pm
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Thu Mar 11, 2010 10:20 pm
Frontālās sienas aizmugurējā puse:
Skaļruņa stiprinājumi:
Priekšpēdējā siena:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
stefs
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 126
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:49 am
Location: Riga
Post
by stefs » Fri Mar 12, 2010 11:03 am
Kad ieliksi subu mums jaasatiekaas. :) gribu zinaat kaa vinjsh skan, kad kaste ir tik liela. Izskataas 3x lielaaka kaa man bija.
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Sat Mar 13, 2010 4:11 pm
Man arī ir interesanti kā viņš skanēs :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Mon Mar 22, 2010 11:13 pm
Subis pabeigts un ielikts.
Atliek pārvarēt slinkumu un uzlikt kondensatoru, + sakārtot visus vadus.
Laikam ir jāliek lielāku āķīti, patreiz stāv 64Ah:huh:
Te bildes:
http://foto2.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0091.jpg
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Mon Mar 22, 2010 11:17 pm
Uz ātro roku fāze ir uzregulēta uz ~135 grādiem. Būs vāl jāregulē.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Mon Mar 29, 2010 10:52 pm
Sh..t, 135 grādi neder.
Izrādījās, ka izgatavot SUBu ir daudz vieglāk nekā to saregulēt..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Tue May 11, 2010 9:15 pm
Tiiko atcerējos, ka noritēja apaļš gads no brīža, kad es nopirku savu 9-3:cheer:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Gripen
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia
Post
by Gripen » Tue May 11, 2010 10:03 pm
Congratz jubilejā! :)
9-3 B207R Ar TEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 Ar TEH Tank Edition
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga
Post
by KoreFun » Tue May 11, 2010 10:07 pm
Paldies!:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible