Offtop :)
Re:Offtop :)
Love, spring, The Saab Bug... tas ir bīstami:S :side: :blink:
Es vēl nogatavošos kādu gadiņu-divus un tad jau redzēs, cik slims tad es kļūšu :D Mož nopirkšu Avensi ikdienai un 90, 99 un 900 neikdienišķam priekam :woohoo: :silly:
Es vēl nogatavošos kādu gadiņu-divus un tad jau redzēs, cik slims tad es kļūšu :D Mož nopirkšu Avensi ikdienai un 90, 99 un 900 neikdienišķam priekam :woohoo: :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Offtop :)
Kurbad, bija gan ta, gan ta. Tas nav nekads DIY variants.
Manam otram 99 klokis bija pa vidu zem ta liela izcilna, ko var saukt ari par rokas balstu. Sausaligi neerti atrast.
Manam otram 99 klokis bija pa vidu zem ta liela izcilna, ko var saukt ari par rokas balstu. Sausaligi neerti atrast.
Re:Offtop :)
lawyer - atkal lauzies. Kādu Avensi? Priekš kam? Nu kā Tevi iedrošināt. Rēķini, ka ar gadiem veco SAAB piedāvājums kļūst mazāks. Auto būs retāki, dārgāki un vairāk rūsējuši nekā ŠODIEN!!!
ZZ, man liekas, ka tas zem rokas balsta esošais kloķis ir tīri fifīga versija. Vienu reizi braucu tādā auto un neatceros, ka būtu bijis neparocīgi.
ZZ, man liekas, ka tas zem rokas balsta esošais kloķis ir tīri fifīga versija. Vienu reizi braucu tādā auto un neatceros, ka būtu bijis neparocīgi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Offtop :)
Apskaties sai linka 76.g. EMS brosuru ;)
http://www.saab99.org/brochures.php
Ja pie ta janciga kloka pierod, tad ir ok, bet nepieradusam ir loti kretiniski. Tas pirmais variants ir DAUDZ ertaks.
http://www.saab99.org/brochures.php
Ja pie ta janciga kloka pierod, tad ir ok, bet nepieradusam ir loti kretiniski. Tas pirmais variants ir DAUDZ ertaks.
Re:Offtop :)
jancīgais/fifīgais/neērtais, bet labi maskētais (diez kāda iemesla dēļ tas būtu jāmaskē, nav zināms) kloķis ir arī Saab 90.
pierast var, bet neērti tas ir un paliek, jo, kāpjot ārā no šāda Saab, vienmēr zini, ka tūliņ būs jākāpj un izdomā veicamās darbības, nevis nedomājot vnk attaisi durvis.
un neviens pasažieris arī īsti izkāpt bez instrukcijām nepamanās. mulsinoši, but i can live with that ;)
pierast var, bet neērti tas ir un paliek, jo, kāpjot ārā no šāda Saab, vienmēr zini, ka tūliņ būs jākāpj un izdomā veicamās darbības, nevis nedomājot vnk attaisi durvis.
un neviens pasažieris arī īsti izkāpt bez instrukcijām nepamanās. mulsinoši, but i can live with that ;)
Re:Offtop :)
Visas sis divainibas ari dara SAABus tik ipasus :)
Re:Offtop :)
nu jā, šis atvēršanas kloķa novietojums tiešām varētu būt ļoti ērts.
Nesaprotu, kādēļ vēlāk tas tika novietos durvīm pa vidu, kas nozīmē neērtu rokas/pleca laušanu atpakaļ, lai aizķertu kloķi.
Nesaprotu, kādēļ vēlāk tas tika novietos durvīm pa vidu, kas nozīmē neērtu rokas/pleca laušanu atpakaļ, lai aizķertu kloķi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Offtop :)
Aaaa, starp citu manis ieliktaja linka (ieprieks) ir smuka SAAB 90 brosura, ieteiktu apskatities.
Re:Offtop :)
vai 90-tajam ir tāds kā ZZ ievietoajā attēlā? Man likās, ka 90-tajam ir parastas c900 durvis ar ierasto atvēršanas kloķi.PagaiDi wrote:jancīgais/fifīgais/neērtais, bet labi maskētais (diez kāda iemesla dēļ tas būtu jāmaskē, nav zināms) kloķis ir arī Saab 90.
pierast var, bet neērti tas ir un paliek, jo, kāpjot ārā no šāda Saab, vienmēr zini, ka tūliņ būs jākāpj un izdomā veicamās darbības, nevis nedomājot vnk attaisi durvis.
un neviens pasažieris arī īsti izkāpt bez instrukcijām nepamanās. mulsinoši, but i can live with that ;)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Offtop :)
Hmmm... tikai ar vienu vecu Saabu nevar braukāt (esošajā slimības pakāpē es tā vēl domāju) - lai cik tas labā stāvoklī arī būtu - tam var jebkurā mirklī kaut kas nobeigties un nav teikts, ka vajadzīgā detaļa būs šeit LV uz vietas - un tad paliec kājniekos... nu, labi - ja ir divi veci Saabi vai kā Tev - trīs, tad vēl ir varianti... bet tas man liekas būs pārāk dārgi - uzturēt pilnā braukšanas kārtībā veselus divus vai vairāk vecus saabus :huh: Kaut gan gribētos jau :silly: :lol:KurBads wrote:lawyer - atkal lauzies. Kādu Avensi? Priekš kam? Nu kā Tevi iedrošināt. Rēķini, ka ar gadiem veco SAAB piedāvājums kļūst mazāks. Auto būs retāki, dārgāki un vairāk rūsējuši nekā ŠODIEN!!!
P.S.Avensis ir pilnīgi nekāds (neuzkrītošs), toties ļoti uzticams un ar ļoti zemām uzturēšanas izmaksām... Kaut gan doma par vienu 5durvju 900og un vienu kupeju - 900, 90 vai 99 ir saistoša :silly: Vuiiiii - prātiņ nāc mājās :pinch:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Offtop :)
GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, GO, lawyer, GO !!!lawyer wrote: ... Kaut gan doma par vienu 5durvju 900og un vienu kupeju - 900, 90 vai 99 ir saistoša :silly: Vuiiiii - prātiņ nāc mājās :pinch:
Tu zini, ka Tev IR VAJADZĪGS vecais SAABs. Saņemies un beidzot izdari TO!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Offtop :)
Ņemot verā,ka nākamziem ceru vairs neeksplotēt, ziemas guļā nolikto 9k, tad pilnība Tev pievinojos. Saprotu,ka dzelzs gabals,kur nu vēl kkāds GM gala 9k, brauc un brauc. Pieķeros es dzelžiem vot nelaime :( . Ar gaišām atmiņām un skumjām sirdī atceros visas savas haizivis (e28). Un,ko lai dara,ka līdz ko atveu kādu sludekļu portālu skatos uz veciem volvo,alfām un sazin ko vēl ne :( un autobūve man eksistē līdz gadam 96aja ar retiem izņēmumiem :S .lawyer wrote:Hmmm... tikai ar vienu vecu Saabu nevar braukāt (esošajā slimības pakāpē es tā vēl domāju) - lai cik tas labā stāvoklī arī būtu - tam var jebkurā mirklī kaut kas nobeigties un nav teikts, ka vajadzīgā detaļa būs šeit LV uz vietas - un tad paliec kājniekos... nu, labi - ja ir divi veci Saabi vai kā Tev - trīs, tad vēl ir varianti... bet tas man liekas būs pārāk dārgi - uzturēt pilnā braukšanas kārtībā veselus divus vai vairāk vecus saabus :huh: Kaut gan gribētos jau :silly: :lol:KurBads wrote:lawyer - atkal lauzies. Kādu Avensi? Priekš kam? Nu kā Tevi iedrošināt. Rēķini, ka ar gadiem veco SAAB piedāvājums kļūst mazāks. Auto būs retāki, dārgāki un vairāk rūsējuši nekā ŠODIEN!!!
P.S.Avensis ir pilnīgi nekāds (neuzkrītošs), toties ļoti uzticams un ar ļoti zemām uzturēšanas izmaksām... Kaut gan doma par vienu 5durvju 900og un vienu kupeju - 900, 90 vai 99 ir saistoša :silly: Vuiiiii - prātiņ nāc mājās :pinch:
Pagaidām ikdienas variantā sliecos uz omegas pusi,kkādu 2.0L 16v - dibenpiedziņa ir, cenas adekvātas,moška nebūtu žēl...!
Re:Offtop :)
Dzīvs un vesels :)Ainars wrote:KUR PAZUDIS GREGERS?
Aizvakar sazvanījāmies un viss ok :) Izņemot ātrumkārbu :P
Re:Offtop :)
Ko tad tā, Griffinam nobeigusies kārba!? Cerams, ka nekas nopietns!
Re:Offtop :)
kurš teica ka Griffinam? :dry:elmo wrote:Ko tad tā, Griffinam nobeigusies kārba!? Cerams, ka nekas nopietns!