Vai var pieminēt kaut vienu plusu, salīdzinot aktīvo subi ar pasīvo + pastūzis?Nīgrais wrote: Kolēģi, kādus objektīvus iemeslus Jūs varētu minēt, kas attaisnotu Jūsu nepārprotami viennozīmīgo attieksmi pret aktīvajiem skaļruņiem?
:laugh: :P
The 9-3 SE. Project: Griff
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
KOMPAKTS!KoreFun wrote:Vai var pieminēt kaut vienu plusu, salīdzinot aktīvo subi ar pasīvo + pastūzis?Nīgrais wrote: Kolēģi, kādus objektīvus iemeslus Jūs varētu minēt, kas attaisnotu Jūsu nepārprotami viennozīmīgo attieksmi pret aktīvajiem skaļruņiem?
:laugh: :P
Nekas nav jāiebūvē, viegli izņemams/ieliekams un, ja stāv kaut kur bagažniekā un, ja prasības nav lielas, tad parasta auss nepateiks, kas tur bagažniekā grab, aktīvs vai pasīvs, no pieredzes.
Brālēnam Hondā stāv kaut kāda 400w aktīvā truba, skan praktiski tāpat [blieziens pat ir spēcīgāks], nekā mans izbijušais pasīvais komplekts ar infinity subi un dārgu pioneer pastiprinātaju, pie kam tas, jauns maksā stipri zem simta, bet man ~400ls! :woohoo:
Protams, tā truba nav arī tik kompakta, bet nepieciešamības gadījumā viņu var viegli izvākt izraujot vienu štekeri, pret to, ka man abi pastiprinātāji vienu brīdi bija pieskrūvēti pie grīdas, otru pie beņķa mugurām.
Tu nepārproti, es nesaku, ka aktīvie ir labaki, man pašam neviens nav bijis un daudzi kādreiz ir likušies tādi seklāki, neprecīzāki skaņā, man līdz šim visi ir bijusi pasīvie komplektiņi, pie kam neslikti, bet tas viss bija smadzeņu dolbīšanai, nevis mūzikas baudīšanai.
Tāpēc arī es te visu laiku maļos, ka tas aktīvais nemaz nav tāds mēsls kā visās malās viņu blamē! Visa pamatā ir prasības un cik nopietni tai lietai pieiet. ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Emm... Ok, protams, ir jau ir aktīvais kompaktāks. Bet pasīvie jau var būt dažādi komplektēti. Manējam bija tāda seššķautņu truba, kas stāvēja gana stabili arī bez piesprādzēšanas. Bet nu tika tomēr ar vienu to staipīgo figņu piestiprināta. Pastūzis pieskrūvēts pie suba, vadi pastūzis->subs tur tā ļoti kompakti un pa kājām nemaisās. Noraut barošanu un audio vadus tik pat ātri, kā aktīvajam vienā kastītē. Cita lieta, kā man te sudrabīgajā realizēts - subs bagāžnieka plauktā ieskrūvēts, pastūzis pie grīdas pieskrūvēts, vadi uz visām pusēm. Tur gan tā ir kā ir, draņķīgi, ja fiksi jānolaiž beņķis un kaut ko jāved. Bet vajag vienkārši prātīgi būvēt - neskrūvēt pastūzi klāt pie grīdas vai pasargdies pie beņķu aizmugures. Brālēnam šitā bija - atceros, viņš vienreiz pie dabas krūts aizbraucot gulēja kaut kā izlocījies savā bagāžniekā, jo nolaist varēja tikai vienu, mazāko beņķi. Pa to caurumu kājas iebāztas salonā un guļ. Bija izbesījies. :D Nebūtu viņam bijis tur viss pie krēsliem un grīdas pieskrūvēts, bet vienkārši piesaitēts kaut kā nebūt - hops hops nost un guli kā gribi.
Bet arguments, kas toč spēlē lomu - cena. Ja grib kaut ko tādu nelielu un ne ar baigo tuci tuci, nu tā, lai nedaudz jūt tās apakšas vienkārši, tad toč mazgabarīta aktīvais nebūs sliktākais variants. Lielus neesmu redzējis un dzirdējis. Un tie mazie, salīdzinot ar manu padzīvojušo trubu, skan tomēr sūdīgāk. Diametram ir nozīme! :D
Bet arguments, kas toč spēlē lomu - cena. Ja grib kaut ko tādu nelielu un ne ar baigo tuci tuci, nu tā, lai nedaudz jūt tās apakšas vienkārši, tad toč mazgabarīta aktīvais nebūs sliktākais variants. Lielus neesmu redzējis un dzirdējis. Un tie mazie, salīdzinot ar manu padzīvojušo trubu, skan tomēr sūdīgāk. Diametram ir nozīme! :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nils/carlorossi wrote: KOMPAKTS!
;)edijs wrote: Pastūzis pieskrūvēts pie suba, noraut barošanu un audio vadus tik pat ātri, kā aktīvajam vienā kastītē
Tāpēc, ka tas brālēnām ir tuvāk MidBasam, nevis SUBwoofer`am, un runa iet tieši par šo f-ciju. Subja "neskanēšanā" var būt miljons iemeslu. Nepietiekoša pastūža jauda, nepareizi uztaisīta kaste (tilpums par mazu, par lielu, ja ir fazoinvertors, tad vēl grūtāk), nepareizi izvēlēts skaļruņis, barošanas vadi un to pieslēgšana, drošinātājs un t.t. un t.t.Nils/carlorossi wrote:
Brālēnam Hondā stāv kaut kāda 400w aktīvā truba, skan praktiski tāpat [blieziens pat ir spēcīgāks], nekā mans izbijušais pasīvais komplekts ar infinity subi un dārgu pioneer pastiprinātaju, pie kam tas, jauns maksā stipri zem simta, bet man ~400ls! :woohoo:
WTF?? Aktīvais Subis skan bez barošanas? Vai bez signāla vadiem? Vai bez signāla plusa??:blink: Aktīvam subim ir tikai par vienu vadu mazāk savienojumos.Nils/carlorossi wrote: Protams, tā truba nav arī tik kompakta, bet nepieciešamības gadījumā viņu var viegli izvākt izraujot vienu štekeri
Mums te vienreiz jānovienojās par kādu pakāpi diskutēsim, ja par budžēto muguras masāžu, tad varam turpināt salīdzināt aktīvo subju "+" un "-". Ja runājam par kvalitātīvākām un jaudīgākām lietām, tad varam aizmirst šo "studenta ideālo variantu" - aktīvo subi.Nils/carlorossi wrote:
Ja prasības nav lielas, tad parasta auss nepateiks, kas tur bagažniekā grab, aktīvs vai pasīvs, no pieredzes.
Tāpēc ka ar lieliem mēģina panākt labu rezultātu, un LABS nesaiet kopā ar AKTĪVAIS:)edijs wrote:Lielus neesmu redzējis un dzirdējis.
Un visbeidzot
Oh eaaahhh, +1B)edijs wrote:Diametram ir nozīme! :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
:) Re kur mani arii piemin!varam aizmirst šo "studenta ideālo variantu" - aktīvo subi.
Bet es arii padomaaju, ka dienaa kad sabriediishu megabasam, tad aizbraukshu pie dzekiem un nocelsu no plaukta kaadu vecu puteklu klaatu pasiivo wooferi- piemeeram 16" collas, kadu pagaajusho meensi atradu beninjos noliktavaa.
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Ja gribi "megabasu", tad iesaku likt mazāka diametra, bet vairākus:)alnislacis wrote:... dienaa kad sabriediishu megabasam, tad nocelsu no plaukta kaadu 16" ...
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Romān, ko tu te spirinies pret tiem aktīvajiem kā pret kaut kādu sērgu? :laugh:
Es jau no paša sākuma pateicu savas prasības un priecājos par tavām, bet tāpēc nevajag teikt, ka tas mazais kroplītis ir pilnīgi priekš kaķiem. Es jau teicu, viss, ko vajag man, mazliet mīkstāku un sulīgāku basu, ne lai rībinātu salonu, bet izpušķoti orģinālās aparatūras skanējumu! :)
Man, protams, pašam bija prieks iekāpt tavā un paklausīties kā skan, kad tai lietai pieiet tik rūpīgi, ar finansēm un ar vērienu!
Un ceru, ka arī pēc woofera ielikšanas tu neliegsi man to prieku mazliet paklausīties un izbaudīt tavu darbu, ieliekot kādu manis izvēlētu CD! :)
Un man taču pie tevis pasažiera krēslā vēl ir aizrunāts test draivs, no sērijas, irvainavairopaātrinājums! B)
p.s. labi, labi, es atvaonojos, ka piekakākju tavu topiku ar saviem spriedumiem par aktīvajiem un, jā, ar štekeru skaitu pārspīlēju! :blush:
Es jau no paša sākuma pateicu savas prasības un priecājos par tavām, bet tāpēc nevajag teikt, ka tas mazais kroplītis ir pilnīgi priekš kaķiem. Es jau teicu, viss, ko vajag man, mazliet mīkstāku un sulīgāku basu, ne lai rībinātu salonu, bet izpušķoti orģinālās aparatūras skanējumu! :)
Man, protams, pašam bija prieks iekāpt tavā un paklausīties kā skan, kad tai lietai pieiet tik rūpīgi, ar finansēm un ar vērienu!
Un ceru, ka arī pēc woofera ielikšanas tu neliegsi man to prieku mazliet paklausīties un izbaudīt tavu darbu, ieliekot kādu manis izvēlētu CD! :)
Un man taču pie tevis pasažiera krēslā vēl ir aizrunāts test draivs, no sērijas, irvainavairopaātrinājums! B)
p.s. labi, labi, es atvaonojos, ka piekakākju tavu topiku ar saviem spriedumiem par aktīvajiem un, jā, ar štekeru skaitu pārspīlēju! :blush:
Saab 900 Turbo '81
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
:laugh: :laugh:
Tāpēc, ka Jūs mēģināt pierādīt, ka tas ir baigi labi, kompakti un t.t. Kompakts viņš ir tāds pats, ka parasts subis ar piskrūvētu pastiprinātāju, toties iztrūkst variants ar komponenšu maiņu. Bet jā - jābeidz šo tēmu laikam:laugh:
Man būtu interesanti paklausīties kā skan tas plakanais izgudrojums. Man kkā škiet, kā mīksts bass nebūs, drīzāk labs Kick`s = MidBass:P ;)
Tāpēc, ka Jūs mēģināt pierādīt, ka tas ir baigi labi, kompakti un t.t. Kompakts viņš ir tāds pats, ka parasts subis ar piskrūvētu pastiprinātāju, toties iztrūkst variants ar komponenšu maiņu. Bet jā - jābeidz šo tēmu laikam:laugh:
Man būtu interesanti paklausīties kā skan tas plakanais izgudrojums. Man kkā škiet, kā mīksts bass nebūs, drīzāk labs Kick`s = MidBass:P ;)
Pavasarī;) Es ar pieteiktos ar Tāvējo izmaukt aplīti:cheer: Apsolu apieties ar kārbu kā ar savu "instrumentu":laugh: :blush:Nils/carlorossi wrote:Un man taču pie tevis pasažiera krēslā vēl ir aizrunāts test draivs, no sērijas, irvainavairopaātrinājums!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
[quote="lawyer"]Varbūt ir jāizmanto šis te? ;)
http://www.realsoundlab.com/eng/technology/[/quoter]
Domaaju, ka ar Viesturu no RealSound Lab varees sarunaat vienu testu, ja savaaksies pietiekosh skaits auto, ko testeet.
Veel vasaraa vinji izmantoja iespeeju testeet savus aparaatus Saulkrastos pie skatuves.
http://www.realsoundlab.com/eng/technology/[/quoter]
Domaaju, ka ar Viesturu no RealSound Lab varees sarunaat vienu testu, ja savaaksies pietiekosh skaits auto, ko testeet.
Veel vasaraa vinji izmantoja iespeeju testeet savus aparaatus Saulkrastos pie skatuves.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Es Romāna viedokli vienmēr cienīšu un uzklausīšu audio jomā, tikai, paturot prātā, ka atņemot no viņa ieteikumiem nedaudz cenu un vēl bik vairāk prasības es iegūstu savu ideālo variantu :) Un nemēģinu viņam pierādīt, ka mans variants tomēr ir man labāks un viss - es to zinu un man ar to pietiek :)
P.S. Vai nav iespējams zem KoreFun profila Forums - otrās mājas aizstāt ar Audio vai ko tamlīdzīgu? :woohoo:
P.S. Vai nav iespējams zem KoreFun profila Forums - otrās mājas aizstāt ar Audio vai ko tamlīdzīgu? :woohoo:
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Aizstaj ar MELOMAANSziedoniz wrote:P.S. Vai nav iespējams zem KoreFun profila Forums - otrās mājas aizstāt ar Audio vai ko tamlīdzīgu? :woohoo:
Un vispar ar SMS pa 0.95 sant. katrs pats vereetu pasuutiit, ko grib zem sava avatara redzet. :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Ieskrienies! :Dalnislacis wrote: Un vispar ar SMS pa 0.95 sant. katrs pats vereetu pasuutiit, ko grib zem sava avatara redzet. :)
900aero clubsport #8
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Sarunāts. ;)KoreFun wrote:Pavasarī;) Es ar pieteiktos ar Tāvējo izmaukt aplīti:cheer: Apsolu apieties ar kārbu kā ar savu "instrumentu":laugh: :blush:Nils/carlorossi wrote:Un man taču pie tevis pasažiera krēslā vēl ir aizrunāts test draivs, no sērijas, irvainavairopaātrinājums!
KoreFun zem profila - Auto audio entuziasts! :P
Arī pašam ziedonim zem profila prasās korekcijas uz tehniskā experta pusi, saistībā ar 900og! :)
Saab 900 Turbo '81
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Eh, žēl, domāju nu tik varēs apspriest dažādās cloose loop sistēmas aktīvajos subos, fāzēšanas trikus dažādus un visādi citādi pafilozoofēt par tēmu, bet nekā. :(KoreFun wrote:Vai var pieminēt kaut vienu plusu, salīdzinot aktīvo subi ar pasīvo + pastūzis?Nīgrais wrote: Kolēģi, kādus objektīvus iemeslus Jūs varētu minēt, kas attaisnotu Jūsu nepārprotami viennozīmīgo attieksmi pret aktīvajiem skaļruņiem?
:laugh: :P
Atgriezīsimies pie šī jautājuma pēc gadiem pieciem, ja vien es uz to laiku jau nebūšu prātu izkūkojis un Tu būsi turpinājis tālāk savu attīstību.
;)