The 9-3 SE. Project: Griff
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
:laugh: :laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
STEP II:
Aizsākta SUBja būvēšana. Pareizāk sākot komponentu iegāde. Bildes - kad atradīšu USB-Mini USB vadu:P
Aizsākta SUBja būvēšana. Pareizāk sākot komponentu iegāde. Bildes - kad atradīšu USB-Mini USB vadu:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Ir iegādāts Hertz skaļruņis - Mille 3000. Lietots, bet ĻOTI labu cenu:)
R.M.S - 750W
Peak - 1500 W
Diametrs - 12"
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0005.jpg
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0007.jpg
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0011.jpg
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0013.jpg
R.M.S - 750W
Peak - 1500 W
Diametrs - 12"
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0005.jpg
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0007.jpg
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0011.jpg
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0013.jpg
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Ar šādu Tu riskē izbliezt savējam aizmugurējo stiklu :D
Bet kāds pastiprinātājs to darbinās?:cheer:
Bet kāds pastiprinātājs to darbinās?:cheer:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Aizvakar, viens klients atveda no arzemem auto, kuram audio sistema bija ar 10000W. Neizteiksos kas par auto, cik daudz audio aiznema vietas, bet pateiksu tikai to, ka vadi bija man ikska resnuma.
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nu stiklu izbliezt vinjsh nevarees :)Tik traki skaljsh vinjsh nav, bet toties skanja kvalitatiiva.
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
pašā pirmā lapā ir uzrakstīts:lawyer wrote: Bet kāds pastiprinātājs to darbinās?:cheer:
KoreFun wrote: Pastiprinātājs SubWoofer`am - Ground Zero GZHA 2350XII
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Diemžēl šāds formulējums neizsaka pilnīgi neko:)ZingZeng wrote:kuram audio sistema bija ar 10000W.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Lai dievs stāv klāt salona plastamasām! :laugh:KoreFun wrote:Ir iegādāts Hertz skaļruņis - Mille 3000. Lietots, bet ĻOTI labu cenu:)
R.M.S - 750W
Peak - 1500 W
Diametrs - 12"
http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0005.jpg
Zinu, ka skanēs labi un Romāns nostrādās visu skaisti, kā vienmēr, bet salons izgrabēs, oj kā izgrabēs...
Gan jau vēl drīz pēc cietākas piekares prasīsies un tas būs pirmais solis uz manu grabošo salonu! Gaidu vasaru, lai to novērstu un tad gan, nekādi lielie bubiķi, maziņš aktīvais [redzēju Elkor'ā pa ~80ls], kā reiz vidēja pastiprinātaja izmērā, lai iebāztu zem otra beņķa. :)
Piemērs:
http://www.aux.lv/product_info.php?prod ... anguage=lv
Saab 900 Turbo '81
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
:evil:Nils/carlorossi wrote:
Lai dievs stāv klāt salona plastamasām! :laugh:
oh my.. kas tas tāds:laugh: Aizmirsu vai iekš 9000 ir durvīs vieta skaļruņiem:huh:Nils/carlorossi wrote: ...maziņš aktīvais [redzēju Elkor'ā pa ~80ls], kā reiz vidēja pastiprinātaja izmērā, lai iebāztu zem otra beņķa. :)
Piemērs:
http://www.aux.lv/product_info.php?prod ... anguage=lv
Bet ja ir, tad labāk par šiem ~80-100Ls nopirkt labus skaļruņus durvīs (īstenībā pāri vēl paliks 40-60Ls :D) un nečakarēties ar lineāriem vadiem, barošanām un t.t, lai pieslēgt šo plakano kroplīti:unsure:
Un cik salīdzināju cenas, tad pat ar darbinieka atlaidi Elkorā ir dargākas cenas, nekā i-net veikalos:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Par i-net veikaliem ir cita opera, tā parasti ir riktīga jebļ* uz visu dienu [vismaz dienu, ja ir uz vietas], ja grib, tiešam lēti!
Jāzvana nesazvanāmos veikalus, jāprecizē nepareizās cenas utt.
Tālāk, tas sīkais mēsls paredzēts mazliet kuplākam basam, tas arī viss, kas no viņa tiek prasīts, jo saliekot visu pārējo, kas paredzēts, ar to pietiks labai skaņai pie orģinālā maģa, tiesam labai, cik nu var izspiest objektīvi skatoties.
Pie kam viņš būs neredzams un neaizņems lieku vietu. Starpcitu, ja nepaldos jaunajos autiņos šitādus mazos būvē iekšā un pat ne tik jaunos tā kā kaut ko jau viņš dod.
Čakars ar vadiem mani nesatrauc, jo ir jau aizvilkti uz bagažnieku gan barošanas vadi, gan 2x lineārie, pusceļā nogriezīsim un būs kā reiz, lai pievilktu zem beņķa. Minēju jau, ka sauvlaik Itālī bija baigais bliezējs salikts ar diviem pastiprinātājiem, kārtīgu subi utt! Tas, kopā ar cieto piekari atstāja spēcīgu iespaidu uz salona plastmasām un man tagad ļoti riebjas braukt tādā grabošā salonā.
Par 9000 un durvju skaļruņiem, orģināli nenāk un es jau reiz izteicos, ka pašrocīgi ietaisīti viņi ir tikpat liela vizuāla perversība, kas redzēta iekš 9k, kā zaļš tīģerimitācijas salons un drakonu paklājiņi vai veci gumijnieki! Ā par gumijniekiem, es zinu, ka daudzi viņus lieto praktisku apsvērumu dēļ, bet, lai cik daudz es lietotu savu 9k jebkādos laika apstākļos, man nekad mašīnā nav ne dubļu, ne peļķes un pat ne baigā slapjuma, bet sēžot sābā, kurā ir gumijnieki [slapjā laikā komplektā ar peļķēm/dubļiem/sāli] es jūtos kā žigulī.
Labi, mazliet novērsos no audio...
Ar to es gribēju pateikt, ka es vēl neesmu redzējis, ka kāds iekš 9k durvīs būtu ietaisījis skaļruņus, lai arī vizuālais baudījums būtu acis priecējošs.
Kaut kā "ķip lai būtu" pārtaisīt orģinālās kabatiņas un visas labās ādas abšifkas, roka vienkārši neceļas.
Un skaņas ieguvums arī nebūs TĀĀĀDS, lai es to vijebonu paciestu, tā kā es palikšu pie maza aktīvā, varbūt ne tieši šāda, bet ar domu padarīt to pasākumu pēc iespējas neredzamāku un vietu neaizņemošu.
Tavas prasības ir lielākas, dārgākas, nepraktiskākas un nopietnākas, mani tas priecē, bet viss, ko gribu izspiest es, orģinālu + mazliet lielāku basu kopā ar klusu salonu, lai gan zinu, ka hečbekam tas jebkurā gadījumā nemaz nebūs tik viegli, ja vairākus gadus no vietas viņš ir traumēts ar basu vibrācijām, sliktiem ceļiem un citiem ietekmējošiem faktoriem. :)
p.s. Ja arī notiktu tas, kas nenotiks un es ieliktu durvīs labus skaļruņus, no kurienes man viņus barot? Apzagt signālu no orģinālā pastiprinātāja, priekšas vai aizmugures skaļruņiem, kuri jau ta netiek baroti ar baigo jaudu un kārtīgi pakropļot to visu, kas ir tik labi aprēķināts jau no rūpnīcas?
Jomajo, ko esmu sadrukājis mēģinot izlikt savu domu!
Tas man no Edija būs pielipis kopā ar visu šito panešanos uz Saab! Starpcitu viņš un viens sens viņa raksts par 9k aero ir tas dēļ kura es vispār dabūju "āķi lūpā" uz 9k, viņš ir vainīgs! :P
Jāzvana nesazvanāmos veikalus, jāprecizē nepareizās cenas utt.
Tālāk, tas sīkais mēsls paredzēts mazliet kuplākam basam, tas arī viss, kas no viņa tiek prasīts, jo saliekot visu pārējo, kas paredzēts, ar to pietiks labai skaņai pie orģinālā maģa, tiesam labai, cik nu var izspiest objektīvi skatoties.
Pie kam viņš būs neredzams un neaizņems lieku vietu. Starpcitu, ja nepaldos jaunajos autiņos šitādus mazos būvē iekšā un pat ne tik jaunos tā kā kaut ko jau viņš dod.
Čakars ar vadiem mani nesatrauc, jo ir jau aizvilkti uz bagažnieku gan barošanas vadi, gan 2x lineārie, pusceļā nogriezīsim un būs kā reiz, lai pievilktu zem beņķa. Minēju jau, ka sauvlaik Itālī bija baigais bliezējs salikts ar diviem pastiprinātājiem, kārtīgu subi utt! Tas, kopā ar cieto piekari atstāja spēcīgu iespaidu uz salona plastmasām un man tagad ļoti riebjas braukt tādā grabošā salonā.
Par 9000 un durvju skaļruņiem, orģināli nenāk un es jau reiz izteicos, ka pašrocīgi ietaisīti viņi ir tikpat liela vizuāla perversība, kas redzēta iekš 9k, kā zaļš tīģerimitācijas salons un drakonu paklājiņi vai veci gumijnieki! Ā par gumijniekiem, es zinu, ka daudzi viņus lieto praktisku apsvērumu dēļ, bet, lai cik daudz es lietotu savu 9k jebkādos laika apstākļos, man nekad mašīnā nav ne dubļu, ne peļķes un pat ne baigā slapjuma, bet sēžot sābā, kurā ir gumijnieki [slapjā laikā komplektā ar peļķēm/dubļiem/sāli] es jūtos kā žigulī.
Labi, mazliet novērsos no audio...
Ar to es gribēju pateikt, ka es vēl neesmu redzējis, ka kāds iekš 9k durvīs būtu ietaisījis skaļruņus, lai arī vizuālais baudījums būtu acis priecējošs.
Kaut kā "ķip lai būtu" pārtaisīt orģinālās kabatiņas un visas labās ādas abšifkas, roka vienkārši neceļas.
Un skaņas ieguvums arī nebūs TĀĀĀDS, lai es to vijebonu paciestu, tā kā es palikšu pie maza aktīvā, varbūt ne tieši šāda, bet ar domu padarīt to pasākumu pēc iespējas neredzamāku un vietu neaizņemošu.
Tavas prasības ir lielākas, dārgākas, nepraktiskākas un nopietnākas, mani tas priecē, bet viss, ko gribu izspiest es, orģinālu + mazliet lielāku basu kopā ar klusu salonu, lai gan zinu, ka hečbekam tas jebkurā gadījumā nemaz nebūs tik viegli, ja vairākus gadus no vietas viņš ir traumēts ar basu vibrācijām, sliktiem ceļiem un citiem ietekmējošiem faktoriem. :)
p.s. Ja arī notiktu tas, kas nenotiks un es ieliktu durvīs labus skaļruņus, no kurienes man viņus barot? Apzagt signālu no orģinālā pastiprinātāja, priekšas vai aizmugures skaļruņiem, kuri jau ta netiek baroti ar baigo jaudu un kārtīgi pakropļot to visu, kas ir tik labi aprēķināts jau no rūpnīcas?
Jomajo, ko esmu sadrukājis mēģinot izlikt savu domu!
Tas man no Edija būs pielipis kopā ar visu šito panešanos uz Saab! Starpcitu viņš un viens sens viņa raksts par 9k aero ir tas dēļ kura es vispār dabūju "āķi lūpā" uz 9k, viņš ir vainīgs! :P
Saab 900 Turbo '81
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Kolēģi, kādus objektīvus iemeslus Jūs varētu minēt, kas attaisnotu Jūsu nepārprotami viennozīmīgo attieksmi pret aktīvajiem skaļruņiem?KoreFun wrote: oh my.. kas tas tāds..... lai pieslēgt šo plakano kroplīti:unsure:
:laugh: :P
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
http://mobileaudio.lv/index.php?navig=12&sid=39Nils/carlorossi wrote:...
Tas ir variants uz fikso atrasts, bet, ja nemaldos, tad INCAR bija uztaisījuši vienam 9k pa smuko, ar visu apšuvumu pāršūšanu. :) Tikai INCAR lapa pašreiz nestrādā...
900aero clubsport #8
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Šis ir viens no tiem, kas redzēts.ziedoniz wrote:http://mobileaudio.lv/index.php?navig=12&sid=39Nils/carlorossi wrote:...
Tas ir variants uz fikso atrasts, bet, ja nemaldos, tad INCAR bija uztaisījuši vienam 9k pa smuko, ar visu apšuvumu pāršūšanu. :) Tikai INCAR lapa pašreiz nestrādā...
Nepatīk! Pie kam gaiša abšifka un "vijebons" melns, vēl vairāk lec acīs...
Pasākums, protams, ir ļoti subjetīvs un par gaumi nestrīdas, bet, ja nevar ielikt tā smuki, neuzkrītoši un bez izvirzījumiem, kas normālā varianta nav iespējams, jo tam skaļrunim kaut kādu tilpumu vajag un podiums tāpat jātaisa, tad nevajag.
Vienīgais prieks par šo exemplāru ir tas, ka viņš ir tik sasodīti labi saglabāts, no viņa staro svaigums, ļoti priecē acis. :)
Saab 900 Turbo '81