Mans pirmais Saab markas auto!

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by ZingZeng »

Nav melns, bet gan tumsi tumsi zils.
User avatar
urquattro
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 120
Joined: Mon Dec 07, 2009 9:32 am
Location: Hell 7517

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by urquattro »

P.S. : es pie otra tiku redzot ss lv, nevis kortos, sazvanijos un tiku uz "strelku". Cilveks saka ka vinjam nau (uz ta laika) vajadzibas ar privato auto tapec ka vinjam ir labs diensta auto visu laiku un ar sabu vinsh brauca reti. Un vinja vardi ka auto ir labs pec tam trijos gados bez jebkadam problemam izejot TA apstiprinajas ;)
e85 ready
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by defektivais »

urquattro wrote:P.S. : es pie otra tiku redzot ss lv, nevis kortos, sazvanijos un tiku uz "strelku". Cilveks saka ka vinjam nau (uz ta laika) vajadzibas ar privato auto tapec ka vinjam ir labs diensta auto visu laiku un ar sabu vinsh brauca reti. Un vinja vardi ka auto ir labs pec tam trijos gados bez jebkadam problemam izejot TA apstiprinajas ;)
atvaino, ka piekasos, bet vai tiešām rakstīt ar garumzīmēm un komatiem ir tik sāpīgs process?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
urquattro
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 120
Joined: Mon Dec 07, 2009 9:32 am
Location: Hell 7517

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by urquattro »

defektivais wrote:
urquattro wrote:P.S. : es pie otra tiku redzot ss lv, nevis kortos, sazvanijos un tiku uz "strelku". Cilveks saka ka vinjam nau (uz ta laika) vajadzibas ar privato auto tapec ka vinjam ir labs diensta auto visu laiku un ar sabu vinsh brauca reti. Un vinja vardi ka auto ir labs pec tam trijos gados bez jebkadam problemam izejot TA apstiprinajas ;)
atvaino, ka piekasos, bet vai tiešām rakstīt ar garumzīmēm un komatiem ir tik sāpīgs process?
vispirms piedod, bet ne viso laiku varu pie win7 but. Ir ari win2k kuraa man nav iespejams rakstiit ar LV shriftiem. Pats zinu ka lasiishana tekstiem piem transliteracijas, nav labais darbs aciim.
otrkart, man dzimtaa valoda atskjiras no foruma primaaram un es domaaju ka varu kaut ko shim abam variantiem uzlabot kaut ar jaunas Operas starpnieciibu win2k (ar garumziimeem un komatinjam) pats negriibu rakstiit ar ii aa u.t.c
cheers MAX
e85 ready
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by gustavs »

Latvieši ir liela pauzetāju tauta, tapēc arī nejēgā daudz komatu un gramatika ir sūra, kā reti kurai valodai :blink: .
Komati norāda uz smagnējumu :)..., nešaubīgi bez viņiem mums neapieties.
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by andrisem »

urquattro wrote:
vispirms piedod, bet ne viso laiku varu pie win7 but. Ir ari win2k kuraa man nav iespejams rakstiit ar LV shriftiem.
Neliels offtopiks, bet bezmaksas programma, lai varētu rakstīt Latviski mīkstos un garos burtus ar apostrofu ir pieejama šeit:
http://laacz.lv/apostrofs/

Ceru, ka noderēs.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by ZingZeng »

Es ari dodu prieksroku rakstit bez garumzimem un mikstinajuma zimem, jo agrak darba Makam to nebija, bet kad paradijas, tad visi redzeja tikai kikimarikus, tadel kad sanemu jauno Maku, turpinaju rakstit ka agrak. Pieradums.
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by lablaiks »

Vispaar jau aiz bezdarbiibas piesienas pie kaut kaa kur var piesieties. Topiks tak par pirmo saab ne par pareizrakstību. Un man pirmais ar kuru tvēru neaizmirstamas sajūtas bija 86. gada balts 900 turbo ar kura kārbu braucu vēl tagad ( pfu pfu pfū ) Toreiz biju gan pasažieris, bet nu laikam smadzenēs tas rievu atstāja, un pēc pāris gadiem iegādājos tādu pašu tik sedanu un ar karburatoru....ehhh cik gan daudz ceļu ar to mērots, bija feini, kaut arī rūsas beigās bija daudz. Smeldze , smeldze , smeldze par pirmo personīgo auto, bet nu tāda ir dzīve.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by elmo »

pajaat uz garumziimeem un komatiem, dodiet vairaak bilzhu un aprakstu! :woohoo:

Agrāk bija liela nozīme, kur Jūs ieliekat komatu starp šiem trīs vārdiem teikumumā ("nošaut aizliegts apžēlot" ), bet kopš nāvessodam izsludijnāts moratorijs, visiem ir vienalga, vai sanāk:
1.Nošaut, aizliegts apžēlot!
2.Nošaut aizliegts, apžēlot!
:laugh: :laugh: :laugh:

Tā pat nevienu vairs nešaus!:P
LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by LINIS »

elmo wrote:pajaat uz garumziimeem un komatiem, dodiet vairaak bilzhu un aprakstu! :woohoo:

Agrāk bija liela nozīme, kur Jūs ieliekat komatu starp šiem trīs vārdiem teikumumā ("nošaut aizliegts apžēlot" ), bet kopš nāvessodam izsludijnāts moratorijs, visiem ir vienalga, vai sanāk:
1.Nošaut, aizliegts apžēlot!
2.Nošaut aizliegts, apžēlot!
:laugh: :laugh: :laugh:

Tā pat nevienu vairs nešaus!:P
Šitas ir labs! Sasmējos! +1 Tev :D
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by mrpinkeyes »

Image

Mans pirmais SAAB bija 900 2.0T 8V 155zs, 5- durvju hečbeks tumši pelēkas metālikas krāsā (intercooler, el. logi, el, spoguļi, el. lūka, kruīza kontrole, manuālā kārba ).
Auto nopirku 1998. g. tikko atzītu no Vācijas. Vizuāli auto bija labs, toties bija jānomaina lielākā daļa blīvslēgu, stūres mehānisms (300Ls), benzīnsūkņa relejs, izpūtējs u.c. oriģinālas detaļas. Remontējos gandrīz tikai E&S. Šo gadu laikā investēju ~2000Ls. Un ziniet nenožēloju. Neskaitot pirmo TA, kurā uzrādija visādas problēmas, pārējos piecus gadus tehnisko apskati vienmēr izgāju ar pirmo rezi. Nekur nemanija eļlas noplūdi. Neraugoties uz savu "pīlīgo" izskatu auto tiešām bija ļoti labs uz šosejas. Aerodinamiskā forma, samērā cietā piekare, kas burtiski piespieda auto pie zemes, stūres pastiprinātājs un superērti sēdekļi ļāva izbaudīt braukšanas prieku. Turklāt augstspiediena turbīna, kuras lielākās priekšrocības ir paātrinājumam no 60-120 km/h, ļāva bez stresa apdzīt pat 3-4 automašīnas rindā nenometot uz zemāku pārnesumu. Tiesa uz lauku ceļiem īpaši jau "veļasdēļa" nekāds lielais komforts nebija. Salons grabinājās un cietā piekare atgādināja, ka turbopīles aicinājums ir braukt pa gludu asfaltu. No otras puses nekādos dubļos vai neceļos pa šo laiku "neiesēdos" - vienmēr izbraucu ārā.
Otra sābiņa stihija ir ziema. Jaudīgā apsildes sistēma, laba stabilitāte uz ceļa kā arī garantija, ka motors pieleks pat pie - 30 C, padara šo auto ziemeļu platuma grādos pārāku par citiem.

Auto pirku, jo piesaistija 900tā unikālais dizains, tikai vēlāk es atklāju arī SAAB turbomotoru un aprīkojuma priekšrocības. SAAB 900 ir auto ar kuru es varu paust savu attieksmi, gaumi un individualitāti. Pīlīgais izskats, dažādi rādītāji uz paneļa, podziņas, liektais priekšējais stikls, aizdedzes atslēga pie ātrumkārbas pārslēga un galu galā uzraksts fasten belt - nenoliedzami atgādina, ka esat piesēdies pie lidmašinas stūres :) It īpaši jau naktī kad visi rādītaji tiek smuki izgaismoti. SAAB 900 skaitās drošs auto masīvie bamperi, iestrādātie drošibas stieņi virsbūvē, kā arī tāds it kā sīkums - lukturu tīrītāji, kas sliktā laikā būtiski uzlabo redzamību.

+ dizains
+ dzinējs, turbīna pat pie noskrējiena 400 000 km strādā labi
+ ritošā daļa izturīga
+ ziemā labs un uzticams

- bremzes, sevišķi suporti, kuriem ir konstruktīvais mīnuss atpakaļgaitā bremzējot noklakšķēt
- mehāniskā šprice, pat autorizētā servisā nevar normāli nodiagnosticēt
- tukšgaitas apgriezieni vājā vieta
- virsbūve nav cinkota. neskatoties uz zviedru bleķu lielo izturību mūsu "sāļas" ziemas izraisa koroziju.

Lietoju tikai sintētisko motoreļļu W5-40 un pārsvarā oriģinālās rezerves daļas no E&S.

Pārdevu pie 419k noskrējiena. Labākais SAABS KĀDS MAN IR BIJIS!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by mrpinkeyes »

AUGSTĀK MINĒTA AUTO DZIMŠANAS GADS - 1986.g.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by mrpinkeyes »

Hm, laikam te sāku reti iegriezties vai arī pavājinās atmiņa. Izrād''as 2 lpp, jau biju šo auto ielicis :silly:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by lawyer »

Mr Pink Eyes wrote:Hm, laikam te sāku reti iegriezties vai arī pavājinās atmiņa. Izrād''as 2 lpp, jau biju šo auto ielicis :silly:
Tas nekas - mums patīk :cheer:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Mans pirmais Saab markas auto!

Post by alnislacis »

Hei, labs raksts!

Pilnībā pievienojos plusu un mīnusu sadaļai:
+ dizains
+ dzinējs, turbīna pat pie noskrējiena 400 000 km strādā labi
+ ritošā daļa izturīga
+ ziemā labs un uzticams

- bremzes, sevišķi suporti, kuriem ir konstruktīvais mīnuss atpakaļgaitā bremzējot noklakšķēt
- mehāniskā šprice, pat autorizētā servisā nevar normāli nodiagnosticēt
- tukšgaitas apgriezieni vājā vieta
- virsbūve nav cinkota. neskatoties uz zviedru bleķu lielo izturību mūsu "sāļas" ziemas izraisa koroziju.
Patiesībā dažus gadus vēlāk 88, 89, 90 (arī laikam) modeļiem mīnusu pirmā daļa tiek svītrota. Ar tukšgaitas apgriezieniem un virsbūvi arī ir vērts cīnīties Tevis minēto 900 plusu dēļ. Jā, auto nav jauns- prasa nervus un lielākus resursus kā vidusmēra spēkrats, bet..

Pie vella- tas ir to vērts!!!
Post Reply