23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Hmmmm... luņot pa trasi es nespēju... ja ir trase un ir sacensības - tātad vajag darīt max, lai būtu pirmais... un šīs neapvaldāmās vēlmes un manu nepietiekamo prasmju dēļ mana 9-3og hadenes resurss ātri vien izbeigsies:blush: un tas ir pilnīgi nepieļaujami vienīgajam auto, manuprāt... protams, katram ir citādākas prioritātes...
Bet - manuprāt, tikai lūzeri saka, ka "galvenais ir piedalīties" - es nekad un nevienā spēlē, kuru esmu spēlējis un spēlēju (futbols, hokejs, kārtis, galda spēles utt.) nespēlēju, lai piedalītos... es spēlēju tikai par uzvaru - nekas cits mani neinteresē...
Tādēļ, kamēr es nevarēšu nopietni šajā ziemas prieku lietā iesaistīties, turēšos malā... bet, agrāk vai vēlāk es iesaistīšos ;)
Bet - manuprāt, tikai lūzeri saka, ka "galvenais ir piedalīties" - es nekad un nevienā spēlē, kuru esmu spēlējis un spēlēju (futbols, hokejs, kārtis, galda spēles utt.) nespēlēju, lai piedalītos... es spēlēju tikai par uzvaru - nekas cits mani neinteresē...
Tādēļ, kamēr es nevarēšu nopietni šajā ziemas prieku lietā iesaistīties, turēšos malā... bet, agrāk vai vēlāk es iesaistīšos ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Plus slodzes līkumos faktiski vispār nav :) .ziedoniz wrote:+1. Nejēdzīgas "otmazkas", ja braukšana pa trasi nozīmē laušanu, tad pats šoferis vienkārši negrib atzīt, ka ir širmoviks vai zīmulis, kam kauns pabraukt lēnāk.KoreFun wrote:lauzt, lauzt... Neviens Jums nesaka, ka obligāti jābrauc uz laiku, var tak lēnām pabraukāties pa trasi, tāpat kaifs būs:) Un vispār, pamēģini tak vienreiz paslidināties;)
Brīvkalnu trase ir gludāka par 90% Pārdaugavas un sniega vaļņi - nekaitīgāki par Rīgas trotuāru apmalēm. Jēga atbraukt? Lai saprastu kā savākt savu mašīnu un nejauši to nekur neierakstīt ikdienas satiksmē.
Tik tas garais pampaku līkums bija neforšs :side:
Iespējamie defekti, nobortējušās riepas :P un pie baigās centībās varbūt var apskādēt bamperi, vai lūpu.
Salīdzinoši, dragreis ir pat nedraudzīgāks tehnikai.
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Tak pa trasi var slidināties savā priekā, nepiedaloties sacensībās;) un Tavā gadījumā nebūs jācenšās vinnēt slidināšanās, kas Tavā skatā = ar auto laušanu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Gustav, ja braukt ar normāli sapumpētām riepām, tad nekas neizbortēsies;) Kā arī ja "garo pampaku līkumu" ņemt pa iekšējo pusi un pēc tam iziet uz tālāko, tad nekādu pampaku vispār nav:) Tie ir ienākot likumā tālākā mālā:)Gustavs wrote:Plus slodzes līkumos faktiski vispār nav :) .ziedoniz wrote:+1. Nejēdzīgas "otmazkas", ja braukšana pa trasi nozīmē laušanu, tad pats šoferis vienkārši negrib atzīt, ka ir širmoviks vai zīmulis, kam kauns pabraukt lēnāk.KoreFun wrote:lauzt, lauzt... Neviens Jums nesaka, ka obligāti jābrauc uz laiku, var tak lēnām pabraukāties pa trasi, tāpat kaifs būs:) Un vispār, pamēģini tak vienreiz paslidināties;)
Brīvkalnu trase ir gludāka par 90% Pārdaugavas un sniega vaļņi - nekaitīgāki par Rīgas trotuāru apmalēm. Jēga atbraukt? Lai saprastu kā savākt savu mašīnu un nejauši to nekur neierakstīt ikdienas satiksmē.
Tik tas garais pampaku līkums bija neforšs :side:
Iespējamie defekti, nobortējušās riepas :P un pie baigās centībās varbūt var apskādēt bamperi, vai lūpu.
Salīdzinoši, dragreis ir pat nedraudzīgāks tehnikai.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Jā, par tām riepām arī aizdomājos no rīta, bet tā arī neiebraucu nekur iepumpēt bik lieku gaisu. Varbūt tad būtu izticis bez maiņas.
Par iespējām kaut ko apskādēt - principā jau trase ir tik plaša, ka tiešām jāpacenšās, lai kaut ko sadarītu ne tā. Segums katrā ziņā labāks kā daudzās Rīgas ielās, gludāks. Pa malām nav baigās kupenas, tā ka, ja sanāk kaut kur izlidot no trases, nav teikts, ka būs jātaisa bamperis. Lai gan divas reizes man sanāca tā nesmuki ar dibenu atsisties tajā gala asajā līkumā. Tieši pirmajos testa braucienos no rīta, kad vēl nebija skaidrs, cik ātri tur drīkst iet iekšā. Lai arī jau tā likās, ka sabremzējos pienācīgi, sametu, bet figu, nevelk ārā ne lūdzams un tam seko būkšķis ar dibenu pret malu. Tā nu bija vieta, kur secināju - nu nē, paldies, man to tcs nevajag. Uz tāda ledus jēga maza. Izravēju drošinātāju un tālāk viss ja bija pa skaisto. Skaidrs ir tas, ka ar tādu glītu Aero kā Gustavam es mošk brauktu piesardzīgāk. Ar šito laužamaparātu, protams, asaras nebirst, ja sanāk kaut kur atsisties pret malu. :) Bet skaidrs ir arī tas, ka uzturēt otru auto tikai gonkām ir dārgāk, kā tam vienīgajam auto kādreiz salabot bamperi.
Par iespējām kaut ko apskādēt - principā jau trase ir tik plaša, ka tiešām jāpacenšās, lai kaut ko sadarītu ne tā. Segums katrā ziņā labāks kā daudzās Rīgas ielās, gludāks. Pa malām nav baigās kupenas, tā ka, ja sanāk kaut kur izlidot no trases, nav teikts, ka būs jātaisa bamperis. Lai gan divas reizes man sanāca tā nesmuki ar dibenu atsisties tajā gala asajā līkumā. Tieši pirmajos testa braucienos no rīta, kad vēl nebija skaidrs, cik ātri tur drīkst iet iekšā. Lai arī jau tā likās, ka sabremzējos pienācīgi, sametu, bet figu, nevelk ārā ne lūdzams un tam seko būkšķis ar dibenu pret malu. Tā nu bija vieta, kur secināju - nu nē, paldies, man to tcs nevajag. Uz tāda ledus jēga maza. Izravēju drošinātāju un tālāk viss ja bija pa skaisto. Skaidrs ir tas, ka ar tādu glītu Aero kā Gustavam es mošk brauktu piesardzīgāk. Ar šito laužamaparātu, protams, asaras nebirst, ja sanāk kaut kur atsisties pret malu. :) Bet skaidrs ir arī tas, ka uzturēt otru auto tikai gonkām ir dārgāk, kā tam vienīgajam auto kādreiz salabot bamperi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Kad brauci ar mani, vnk vajadzēja izkratīt lieko sniegu no arkām. Bet nu emocijas bija :woohoo: :woohoo: :woohoo: un,bija tā vērts :lol:edijs wrote:Jā, par tām riepām arī aizdomājos no rīta, bet tā arī neiebraucu nekur iepumpēt bik lieku gaisu. Varbūt tad būtu izticis bez maiņas.
Par iespējām kaut ko apskādēt - principā jau trase ir tik plaša, ka tiešām jāpacenšās, lai kaut ko sadarītu ne tā. Segums katrā ziņā labāks kā daudzās Rīgas ielās, gludāks. Pa malām nav baigās kupenas, tā ka, ja sanāk kaut kur izlidot no trases, nav teikts, ka būs jātaisa bamperis. Lai gan divas reizes man sanāca tā nesmuki ar dibenu atsisties tajā gala asajā līkumā. Tieši pirmajos testa braucienos no rīta, kad vēl nebija skaidrs, cik ātri tur drīkst iet iekšā. Lai arī jau tā likās, ka sabremzējos pienācīgi, sametu, bet figu, nevelk ārā ne lūdzams un tam seko būkšķis ar dibenu pret malu. Tā nu bija vieta, kur secināju - nu nē, paldies, man to tcs nevajag. Uz tāda ledus jēga maza. Izravēju drošinātāju un tālāk viss ja bija pa skaisto. Skaidrs ir tas, ka ar tādu glītu Aero kā Gustavam es mošk brauktu piesardzīgāk. Ar šito laužamaparātu, protams, asaras nebirst, ja sanāk kaut kur atsisties pret malu. :) Bet skaidrs ir arī tas, ka uzturēt otru auto tikai gonkām ir dārgāk, kā tam vienīgajam auto kādreiz salabot bamperi.
Pēcāk jau kā KoreFun rakstīja :)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Kā saka - sāc lēnām, un pakāpeniski kāpini tempu līdz Tu jūti, ka auto, vai Tavas meistarības spējas ir izsmeltas. Ja Tu turpināsi palielināt tempu, tad pievils vai nu auto, vai Tava meistarība un Tu attapsies ātpus trases - neizbēgami! Laba vadīšana ir spēja pārvarēt dabīgo tieksmi braukt vel ātrāk.
he.... kā no grāmatas sanāca :laugh:
Bet par to auto jāšanu, Tu tak pats jūti, kur auto tiek jāts un kur nē. Nu es arī pēdējajā iebraucienā braucu pa lēno trajektoriju jo idālajā bija tas bumps.
Katrā ziņā, nelēkājot pa tramplīniem, nobraucot pa trasi 70km, hadene, šķiet, čakarējas mazāk kā izbraucot cauri Jelgavai...;)
he.... kā no grāmatas sanāca :laugh:
Bet par to auto jāšanu, Tu tak pats jūti, kur auto tiek jāts un kur nē. Nu es arī pēdējajā iebraucienā braucu pa lēno trajektoriju jo idālajā bija tas bumps.
Katrā ziņā, nelēkājot pa tramplīniem, nobraucot pa trasi 70km, hadene, šķiet, čakarējas mazāk kā izbraucot cauri Jelgavai...;)
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 71
- Joined: Fri Jan 22, 2010 7:16 pm
- Location: Slampe
- Contact:
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Mans cīnījās par pēdējo vietu, bet nekas nesanāca. Ja mans būtu profesionāls goņšķiks, un būtu man ''krutas riepas'' tad gan mēģinātu par pirmo vietu pacīnīties. Bet ja nav lemts tad tik par pēdējo atliek cīnīties, kur arīdzen ira liela konkurence....lawyer wrote:Hmmmm... luņot pa trasi es nespēju... ja ir trase un ir sacensības - tātad vajag darīt max, lai būtu pirmais... un šīs neapvaldāmās vēlmes un manu nepietiekamo prasmju dēļ mana 9-3og hadenes resurss ātri vien izbeigsies:blush: un tas ir pilnīgi nepieļaujami vienīgajam auto, manuprāt... protams, katram ir citādākas prioritātes...
Bet - manuprāt, tikai lūzeri saka, ka "galvenais ir piedalīties" - es nekad un nevienā spēlē, kuru esmu spēlējis un spēlēju (futbols, hokejs, kārtis, galda spēles utt.) nespēlēju, lai piedalītos... es spēlēju tikai par uzvaru - nekas cits mani neinteresē...
Tādēļ, kamēr es nevarēšu nopietni šajā ziemas prieku lietā iesaistīties, turēšos malā... bet, agrāk vai vēlāk es iesaistīšos ;)
Es esmu traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs......
Ja tu gribi mani;
Tad tu labāk zvani;
+371 26707875 vai Zviedrijā +46 736747075;
un varbūt mēs būsim kopā šai vakarā!
Ja tu gribi mani;
Tad tu labāk zvani;
+371 26707875 vai Zviedrijā +46 736747075;
un varbūt mēs būsim kopā šai vakarā!
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 71
- Joined: Fri Jan 22, 2010 7:16 pm
- Location: Slampe
- Contact:
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Ar nepacietību gaidu nākošo pasācienu iekš Brīvkalniem kad SAABus ziepēs mēģināšu samalt.....
Es esmu traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs......
Ja tu gribi mani;
Tad tu labāk zvani;
+371 26707875 vai Zviedrijā +46 736747075;
un varbūt mēs būsim kopā šai vakarā!
Ja tu gribi mani;
Tad tu labāk zvani;
+371 26707875 vai Zviedrijā +46 736747075;
un varbūt mēs būsim kopā šai vakarā!
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Neviens Tevi aiz mēles neraustija. Par sankcijām nevaiksmes gadījuma, tiks lemts uz vietas :P .skardnieks wrote:Ar nepacietību gaidu nākošo pasācienu iekš Brīvkalniem kad SAABus ziepēs mēģināšu samalt.....
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Labi, ne uzreiz par pirmo vietu ir jācīnās - princips, mērķis te ir svarīgs - cīnīties ar sevi un auto, mēģinot uzstādīt arvien labāku laiku un izbaudot katru braucienu, nevis čunčināt pa trasi un domāt, satraukties lai neuzbrauktu tam pampakam vai tajā bedrē, vai ar pakaļu neaizķert kādu sniega/ledus valni - tajā vairs nav nekāda prieka... vismaz man...
Kad iegādāšu maucamo Saab eksemplāru, tad neuztraukšos par skrambām uz bamperiem, sliekšņiem vai labojamu hadeni... protams, arī tam visam būs robežas - nebraukšu tā, lai auto novākotu...
Kad iegādāšu maucamo Saab eksemplāru, tad neuztraukšos par skrambām uz bamperiem, sliekšņiem vai labojamu hadeni... protams, arī tam visam būs robežas - nebraukšu tā, lai auto novākotu...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 71
- Joined: Fri Jan 22, 2010 7:16 pm
- Location: Slampe
- Contact:
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
..mēģināts nav zaudēts.....Gustavs wrote:Neviens Tevi aiz mēles neraustija. Par sankcijām nevaiksmes gadījuma, tiks lemts uz vietas :P .skardnieks wrote:Ar nepacietību gaidu nākošo pasācienu iekš Brīvkalniem kad SAABus ziepēs mēģināšu samalt.....
Bet lai būtu godīgi, Jumsiem jābrauc būs atpakaļgaitā......Lai vienāda piedziņas klase būtu.....:silly:
Es esmu traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs......
Ja tu gribi mani;
Tad tu labāk zvani;
+371 26707875 vai Zviedrijā +46 736747075;
un varbūt mēs būsim kopā šai vakarā!
Ja tu gribi mani;
Tad tu labāk zvani;
+371 26707875 vai Zviedrijā +46 736747075;
un varbūt mēs būsim kopā šai vakarā!
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Nu nepārspīlē, mans melnis arī nav nekāds nojājamais eksemplārs... ja zinu, ka tajā līkumā, pa trajektoriju x, nenonesot riepas, var izbraukt laikā x, bet pa trajetoriju y var izbraukt x/2.... toties palecoties.... nu, sūdu būšana.... braucu pa x un priecājs par braucienu. Nevajag tak būt ezelim un "vilkt" līdz pēdējam...un tad cerēt, ka kāds pārdabisks spēks tevi apstādinās.lawyer wrote:Labi, ne uzreiz par pirmo vietu ir jācīnās - princips, mērķis te ir svarīgs - cīnīties ar sevi un auto, mēģinot uzstādīt arvien labāku laiku un izbaudot katru braucienu, nevis čunčināt pa trasi un domāt, satraukties lai neuzbrauktu tam pampakam vai tajā bedrē, vai ar pakaļu neaizķert kādu sniega/ledus valni - tajā vairs nav nekāda prieka... vismaz man...
Kad iegādāšu maucamo Saab eksemplāru, tad neuztraukšos par skrambām uz bamperiem, sliekšņiem vai labojamu hadeni... protams, arī tam visam būs robežas - nebraukšu tā, lai auto novākotu...
Nebija jau tā, ka bez trases iepazīšanas bija jāvelk uz laiku. Un iepazīšanās tdēļ tā arī saucās ka sākumā lēni izbrauc trasi... dažādas trajektorijas, tad kāpinot tempu skaties kā autiņš uzvedas. ;)
Re:23.janvāris - SAAB Lielā Ziemas S-Lidotava 2010
Tur jau tā lieta zaz, ka es braukšu pa trajektoriju y ;)
Ehhhh... pietiks te tukši d... tiksimies kaut kad trasē un tad jau redzēs ;)
Ehhhh... pietiks te tukši d... tiksimies kaut kad trasē un tad jau redzēs ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever