JAUNAIS 9-5
Re:JAUNAIS 9-5
Jaunības maksimālisms, kamēr izaugsi līdz šim, intereses būs nedaudz mainījušās.:)
Re:JAUNAIS 9-5
Varu apsveikt ar iespējamo SAAB atdzimšanu. Solījumi jau patika, bet vai tas būs realitātē, to gan es nezinu.
Re:JAUNAIS 9-5
Es tā kā taisos viņu pēc gadiem diviem ņemt, max 3. Respektīvi - palaidīs šamo tautās, tad divus gadus vecu pa demokrātisku cenu varēs ņemt. Un es ļoti šaubos, ka pāris gados kaut kas manos pasaules un auto uzskatos radikāli mainīsies. Man vispār brīžam rodās sajūta, ka tāds jaunības maksimālisms man nav bijis un laikam nu jau vairs arī nebūs. Es pārāk āgri no skolas puikas pārtapu pieaugušajā. Un, ja pa lielām šaibām nekas nav pēdējos 10 gados mainījies - respektīvi ir jau, daudz kas mainījies, bet tā dzīves dzirksts nav mazinājusies, neesmu kļuvis par iesūnojušu sēni - tad nemainīsies arī vēl pēc 10 gadiem. Šajā sakarā man patika tas teksts, kas te Gregeram bija signaturē - t.i. kaut kas iz tēmas, ka nenopietns pieaugušais ir pieaugušais, kas pārgājis nākamā attīstības plāksnē, kamēr citi, ūbernopietnie, apstājušies. Lab, tas galīgi vairs nav pa 9-5. :Duculs wrote:Jaunības maksimālisms, kamēr izaugsi līdz šim, intereses būs nedaudz mainījušās.:)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:JAUNAIS 9-5
Nē, nu vispār jau tev taisnība. Man pa lielam arī nekas nav mainījies, bet tā nemanāmi mainās prioritātes. Intereses, lai arī it kā paliek tās pašas, tomēr nedaudz atšķiras utml. Ja konkrēti par Aero, tad sanāca man ar 9-5 Aero aizbraukt uz Beļģiju un zini nepatika, varbūt ne tāds Aero gadījās, bet man mans 2.3t patīk labāk. Dzīvāks kaut kā šķiet, ar visu automāta aizturi. Atceros gan vienīgo 9k Aero ar kuru tā vairāk sanāca pabraukt, to gan es gribētu, tas bija pavisam cits aparāts. Pa manam neviens 9-5, pat ar saviem 260Zs nestāv klāt.edijs wrote:Es tā kā taisos viņu pēc gadiem diviem ņemt, max 3. Respektīvi - palaidīs šamo tautās, tad divus gadus vecu pa demokrātisku cenu varēs ņemt. Un es ļoti šaubos, ka pāris gados kaut kas manos pasaules un auto uzskatos radikāli mainīsies. Man vispār brīžam rodās sajūta, ka tāds jaunības maksimālisms man nav bijis un laikam nu jau vairs arī nebūs. Es pārāk āgri no skolas puikas pārtapu pieaugušajā. Un, ja pa lielām šaibām nekas nav pēdējos 10 gados mainījies - respektīvi ir jau, daudz kas mainījies, bet tā dzīves dzirksts nav mazinājusies, neesmu kļuvis par iesūnojušu sēni - tad nemainīsies arī vēl pēc 10 gadiem. Šajā sakarā man patika tas teksts, kas te Gregeram bija signaturē - t.i. kaut kas iz tēmas, ka nenopietns pieaugušais ir pieaugušais, kas pārgājis nākamā attīstības plāksnē, kamēr citi, ūbernopietnie, apstājušies. Lab, tas galīgi vairs nav pa 9-5. :Duculs wrote:Jaunības maksimālisms, kamēr izaugsi līdz šim, intereses būs nedaudz mainījušās.:)
P.S. es neiesaku ņemt pirmos gadus jaunai mašīnai, bija man viens '98 gada, nu ļoti dīvaini tie pirmie gadi uzvedas. It kā nekas īpašs, tikai tās bērnu slimības labāk, lai izslimo citi.
Re:JAUNAIS 9-5
Vakar ar sievu nolemam, ka musu nakosais gimenes auto bus 9-4x B)
Re:JAUNAIS 9-5
Tad pastāv ļoti liela iespēja, ka jūsu ģimenes auto būs virtuāls :DZingZeng wrote:Vakar ar sievu nolemam, ka musu nakosais gimenes auto bus 9-4x B)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:JAUNAIS 9-5
pirmie kaut kādi pre-production 174 gab. jau ir izgatavoti. Tas nozīmē, ka ražošana var tikt uzsākta kuru katru brīdi, ja vien SAAB vadība to nokomandēs.lawyer wrote:Tad pastāv ļoti liela iespēja, ka jūsu ģimenes auto būs virtuāls :DZingZeng wrote:Vakar ar sievu nolemam, ka musu nakosais gimenes auto bus 9-4x B)
Par 9-4 nezinu, tas tomēr ir baigais kompromiss - SAABs ir spēcīgs vieglais autiņš ar turbo, kas neliek vilties uz šosejas ieminot.
Ja gribas 4x4, ir jāņem šis. Būs arī lētāk:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:JAUNAIS 9-5
Njā Land ROVER ir īsts dubļu arkls, tikai žēl, ka 10 gadu laikā pārvēršas par rūsas čupu! :(
No policijas bruņojumā nodotajiem Land roveriem vairs tikai retais kust uz priekšu! :)
No policijas bruņojumā nodotajiem Land roveriem vairs tikai retais kust uz priekšu! :)
Re:JAUNAIS 9-5
Domāju, ka tas atkarīgs no lietotāja. Neticu, ka paņemot jaunu Defender, to maksimāli nopiķējot rāmi, regulāri iztīrot sakrājušos dubļus, tas nevar būt ilgspēlējošs aparāts. Atceramies, ka viņš stāv uz tērauda rāmja, kas ir vienīgais iespējamais rūsas objekts, OK, arī laikam ugunssiena ir tērauda. Bundža ir alumīnija, kas nerūsē.elmo wrote:Njā Land ROVER ir īsts dubļu arkls, tikai žēl, ka 10 gadu laikā pārvēršas par rūsas čupu! :(
No policijas bruņojumā nodotajiem Land roveriem vairs tikai retais kust uz priekšu! :)
Pats baigi siekalojos, tomēr tālāka autoparka paplašināšana laikam īsti vairs nebūtu apsverama.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:JAUNAIS 9-5
PAgājušajā nedēļā tāvs iepriecināja: "Brauksim skatīties uz Latgali- tur laukos viens "defenderu" pārdot"
Man uzreiz smaids sejā- beidzot būs sapratis, kas ir kārtīgu vīru braucamais.
Jautāju- kas un kā.. Esot tāds pats defenders kā Valdim (no viņa Saab nopirku). Domāju- ja jau Valdis iesaka, tad jau jābūt kārtībā, par mašīnām it īpaši klasiskām zin daudz.. Bet neatminu, ka Valdim būtu LR Defenders bijis.
Un protams- tas, kas sākumā bija Defenders ēc dažiem zvaniem izrādījās mid 1990s Ford Excursien ar dzinēju vannas tilpumā un visādām lažām.
______________________________________
Bet tā defenders joprojām ir sarakstā starp SAAB 900 Turbo un mid 1980s 911.
Man uzreiz smaids sejā- beidzot būs sapratis, kas ir kārtīgu vīru braucamais.
Jautāju- kas un kā.. Esot tāds pats defenders kā Valdim (no viņa Saab nopirku). Domāju- ja jau Valdis iesaka, tad jau jābūt kārtībā, par mašīnām it īpaši klasiskām zin daudz.. Bet neatminu, ka Valdim būtu LR Defenders bijis.
Un protams- tas, kas sākumā bija Defenders ēc dažiem zvaniem izrādījās mid 1990s Ford Excursien ar dzinēju vannas tilpumā un visādām lažām.
______________________________________
Bet tā defenders joprojām ir sarakstā starp SAAB 900 Turbo un mid 1980s 911.
Re:JAUNAIS 9-5
Tiesi preteji !lawyer wrote:Tad pastāv ļoti liela iespēja, ka jūsu ģimenes auto būs virtuāls :DZingZeng wrote:Vakar ar sievu nolemam, ka musu nakosais gimenes auto bus 9-4x B)
VM to piemineja sava runa pirms 2 dienam un pirma partija jau ir sarazota.
Pagoogle un atradisi, ka tam plano likt ar 2.0T motorisus.
Re:JAUNAIS 9-5
Defenderim buda ir no aluminija, bet sasija no dzelzcela sliedem, tur nav kam ruset, pat 60-to gadu Defenderi ir bez mazakam ruses pazimem, tas ka nekust nav jau saistits ar rusu.elmo wrote:Njā Land ROVER ir īsts dubļu arkls, tikai žēl, ka 10 gadu laikā pārvēršas par rūsas čupu! :(
No policijas bruņojumā nodotajiem Land roveriem vairs tikai retais kust uz priekšu! :)
Re:JAUNAIS 9-5
9-4x ir saražoti sasišanai ;)
Bija jau iepriekš nedaudz un tagad ir tikpat uzražots. Kaut kur pie 50 auto.
Bija jau iepriekš nedaudz un tagad ir tikpat uzražots. Kaut kur pie 50 auto.
Re:JAUNAIS 9-5
Runāja, ka tie mentu Defenderi bija tuksnešu komplektācijā - bez salona apsildes :woohoo:
P.S.Parketnieki, SUV, SAV utml. reāli sucksass, tai skaitā 9-7X un 9-4X:P
P.S.Parketnieki, SUV, SAV utml. reāli sucksass, tai skaitā 9-7X un 9-4X:P
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:JAUNAIS 9-5
Tu gribi teikt, ka vesela sada partija, kas ir izmaksajusi vismaz kadus 400K eur ir visa paredzeta sasisanai ?mixeris wrote:9-4x ir saražoti sasišanai ;)
Bija jau iepriekš nedaudz un tagad ir tikpat uzražots. Kaut kur pie 50 auto.