aukstais gaiss vadītāja pusē
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Netaisot jaunu topiku pasudzesos tepat,shodien mainot aķiti pazuda siltums...nospiežot Auto+off uzmet 1 19 kļudu(heater circulation pump) vrb kads ir saskaries???
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Tas var arī nepalīdzēt,jo straujos pagriezienos,tā klapīte staigā kā pati grib. t.i. pēc pagrieziena pa labi pūš siltu,pa kreisi aukstu.Kaspars wrote:Izrādījās, ka man tomēr asīte pārlūzusi.
Vai kāds varētu norādīt bildē, ko var atgriezt ar roku, lai vismaz silto pūstu.
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Par sho pashu, apmeeram 15 minuutes peec braukshanas saakshans siltais gaiss peekshnji kljuva auksts.
sieva atcerejaas ka lasijusi sheit par AUTO+OFF, nospiedaam, izmeta 0, kaut kaadu laiku padomaaja un saaka puust atkal siltu.
peec tam visu dienu gandriiz nobraukaajos, un vakaraa kad jau braucu novietot staavlaukumaa, siltais gaiss pazuda atkal, shoreiz gan peec AUTO+OFF nekas nemainijaas un arii kljuudas nekaadas neizmeta. kas varetu buut pie vainas?
sieva atcerejaas ka lasijusi sheit par AUTO+OFF, nospiedaam, izmeta 0, kaut kaadu laiku padomaaja un saaka puust atkal siltu.
peec tam visu dienu gandriiz nobraukaajos, un vakaraa kad jau braucu novietot staavlaukumaa, siltais gaiss pazuda atkal, shoreiz gan peec AUTO+OFF nekas nemainijaas un arii kljuudas nekaadas neizmeta. kas varetu buut pie vainas?
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Karteja mistika, no rita siltums atkal nak...laikam jau pec klemes atvienosana ta kluda uzmetas un pec kada laika auto to sagremoja:unsure:
To iwrs: Man ari tiesi tada mistika pagaiso gadu mocija, pabrauc 30min un siltums pazud, pec kada laika atkal paradas un galvenais nu nekadi nevareju atrast vainu, un ka pa brinumu ta pati pazuda tikai vakar pec klemes atvienosana paradijas, bet tagat atkal OK!:woohoo: Vrb vaina ir pečkas krana...tas ir viens variants, vai nu ari kada klape čikajas, karoce sitais ir baigi nepatikams variants, reizem iet reizem nee...ja neiet vispar tad protams vainu ir vieglak atrast.:unsure:
To iwrs: Man ari tiesi tada mistika pagaiso gadu mocija, pabrauc 30min un siltums pazud, pec kada laika atkal paradas un galvenais nu nekadi nevareju atrast vainu, un ka pa brinumu ta pati pazuda tikai vakar pec klemes atvienosana paradijas, bet tagat atkal OK!:woohoo: Vrb vaina ir pečkas krana...tas ir viens variants, vai nu ari kada klape čikajas, karoce sitais ir baigi nepatikams variants, reizem iet reizem nee...ja neiet vispar tad protams vainu ir vieglak atrast.:unsure:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Tagad pie lieliem saliem viss lien ara un autiņam tas bus parbaudijums ka ari liela slodze B)
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
3,0 TID nav gadījumā autonomka tev? Vismaz man vienam čomam tādam dzinējam tāda ir un tur tad var gadīties ar to kādas problēmas :dry:iwrs wrote:Par sho pashu, apmeeram 15 minuutes peec braukshanas saakshans siltais gaiss peekshnji kljuva auksts.
sieva atcerejaas ka lasijusi sheit par AUTO+OFF, nospiedaam, izmeta 0, kaut kaadu laiku padomaaja un saaka puust atkal siltu.
peec tam visu dienu gandriiz nobraukaajos, un vakaraa kad jau braucu novietot staavlaukumaa, siltais gaiss pazuda atkal, shoreiz gan peec AUTO+OFF nekas nemainijaas un arii kljuudas nekaadas neizmeta. kas varetu buut pie vainas?
Visādi citādi pirmais, kas šaujas prātā ir nepietiekams antifrīza līmenis :dry:
BE CE DE
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Autonomka darbojas viss notiek, limenis atifrizam ok,tas vispar bija pirmais ko skatijos, bet jebkura gadijuma tagat viss darbojas un kamer darbojas var galvu par to nelauzt...;)
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
taa arii bija, nepietiekams antifriiza liimenis.
tiesa gan, nu ir cita probleema - kur tas antifriizs paliek, paaris nedeeljas atpakalj kad vedu daktereet pie Arnija tad uzpildijaas :/ buus jaanoskaidro.
tiesa gan, nu ir cita probleema - kur tas antifriizs paliek, paaris nedeeljas atpakalj kad vedu daktereet pie Arnija tad uzpildijaas :/ buus jaanoskaidro.
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Lai neveidotu jaunu topicu!
Siltais gaiss ir!! ;)
Bet!
Probleema taada, ka gaisu puush kur ienaak praataa - iznjemot uz logiem. Shoriit beidzot diagnostika izmeta 13o kljuudu apskatijos aprakstu http://www.saab9-5.com/serv/acc/b2406.htm apraskta paziimes atbilst. Ir kaadam idejas no kura gala saakt rakt? Logi baigi sviist ciet :(
Siltais gaiss ir!! ;)
Bet!
Probleema taada, ka gaisu puush kur ienaak praataa - iznjemot uz logiem. Shoriit beidzot diagnostika izmeta 13o kljuudu apskatijos aprakstu http://www.saab9-5.com/serv/acc/b2406.htm apraskta paziimes atbilst. Ir kaadam idejas no kura gala saakt rakt? Logi baigi sviist ciet :(
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Izdevaas tikt skaidriibaa pasha speekiem!
Paaardiju labo pusi liidz tiku klaat motorinjiem, vaina nebija ne motorinjaa ne klapes asiitee, bet gan tajaa, ka motorinjsh kas regulee gaisa pluusmas virzienu bija izkalibreejies (paarlekushi zobinji vai asiite izbiidijusies pa daudz un taadeelj paarlekushi zobinji)
paarreguleeju poziiciju ar roku, saliku visu atpakalj un volaa, atkal gaisu puush tur kur veelos :woohoo: !
Bet iespeejams, ka man tomeer tas dzeltenaas plastmasas asiites gals ir saplaisaajis un pie kaadas lielaakas pretestiibas vinjsh paarlec :( Kad atkal shii probleema atgrieziisies jaapaskataas buus ruupiigaak!
Paaardiju labo pusi liidz tiku klaat motorinjiem, vaina nebija ne motorinjaa ne klapes asiitee, bet gan tajaa, ka motorinjsh kas regulee gaisa pluusmas virzienu bija izkalibreejies (paarlekushi zobinji vai asiite izbiidijusies pa daudz un taadeelj paarlekushi zobinji)
paarreguleeju poziiciju ar roku, saliku visu atpakalj un volaa, atkal gaisu puush tur kur veelos :woohoo: !
Bet iespeejams, ka man tomeer tas dzeltenaas plastmasas asiites gals ir saplaisaajis un pie kaadas lielaakas pretestiibas vinjsh paarlec :( Kad atkal shii probleema atgrieziisies jaapaskataas buus ruupiigaak!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
Vienreiz bija gadījums, kad motoriņa asīte bija izgājusi no vietas. Izjaucu motoriņu - skatos tur zobratu pārnesums un asītes zobrats vairs nav sazobē ar to un motoriņš griezās pa tukšo. Iekoriģēju asīti atpakaļ vietā un viss darbojās tālāk. Tas gan bija saistīts ar 08 kļūdu un notika dēļ bēdīgi slavenās atdures nolūzšanas, tikai tai reizē asīte netika nogriezta un tā vietā šis zobratu pārnesums izgāja no ierindas.
Vienalga brīnos, ka tev tas iespaidoja tieši kreiso pusi. Ja tā klape bija kautkāda starprežīmā - nu kas zin varbūt tad kas tāds ir iespējams. Bet tu vēl teici, ka klape takā arī strādā. Mistika. :dry:
Vienalga brīnos, ka tev tas iespaidoja tieši kreiso pusi. Ja tā klape bija kautkāda starprežīmā - nu kas zin varbūt tad kas tāds ir iespējams. Bet tu vēl teici, ka klape takā arī strādā. Mistika. :dry:
BE CE DE
Re:aukstais gaiss vadītāja pusē
nu par to, ka tikai kreisajaa pusee es tev samelojos, nez kaadeelj, kad jaucu 1o reizi likaas, ka labajaa puseee tomeer kko puush! Pagaidaam viss straadaa (reguleejas) taa kaa tam vajadzeetu buut - redzees cik ilgi ;)
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: aukstais gaiss vadītāja pusē
Man tās pašas pazīmes kā te citem - uz aizmuguri iet tikai auksts, bet, kas ir jautrākais, nav kļūdas koda ne pašdiagnostikas pārbaudē (AUTO+Off), ne pieslēdzot kaut kādu LAUNCH diagnostikas verķi. Auto SAAB 9-5 3.0 V6 turbo benzīns 1999.gads.
Skaidrs, ka laikam jājauc ārā un jāskatās. Bet gribēju pajautāt - vai kādam tā ir bijis, ka nerāda kļūdu, bet problēma tā pati - ar nolūzušiem plastmasiem?
Tad vēl jautājumi, jo pēc dzinēja remonta silts gaiss pūtās tikai pasažierim, šoferim tikai pie lielākiem apgriezieniem. Tas notikās otrā dienā pēc auto savākšanas no servisa, kad kompis nobļāvās, ka jāpielej šķidrums. Liakam kādu burbuli bija izspiedis. Kamēr apstājos un pielēju, būs sarāvis atkal laikam:
1. vai ir paredzēta kāda speciāla atgaisošanas metode kā veciem cinkotiem spaiņiem - AUDI krāns, ko atskrūvēt? Man pēc dzinēja remonta kaut kur ir gaisu sarāvis (pirms remonta zuda tosols, tā kā saraušanas iespējas bija daudz). Spaidot trubas, kontatēju, ka dzinēja telpā pie akvārija sienas, kur 4 trubiņas (laikam uz salona apsildi), vienā nav šķidruma. Pabraucu ar lielākiem apgriezieniem un atskrūvētu izplešanās bačoka vāku, likās priekšas siltuma plūsma uzlabojās. Ir silts arī tukšgaitā, bet aizmugure palika kā bija - auksts visu laiku.
2. vai šim dzinējam 3.0 V6 turbo benzīns ir vairāk kā 1 ūdenssūknis? Termostati ir 2
3. un kur, vells lai parauj, 9-5 ir drošinātāju bloks? Zem dzinēja ir mazais bloks, ar relejiem un dažiem uz dzinēju attiecināmiem drošinātājiem.
Skaidrs, ka laikam jājauc ārā un jāskatās. Bet gribēju pajautāt - vai kādam tā ir bijis, ka nerāda kļūdu, bet problēma tā pati - ar nolūzušiem plastmasiem?
Tad vēl jautājumi, jo pēc dzinēja remonta silts gaiss pūtās tikai pasažierim, šoferim tikai pie lielākiem apgriezieniem. Tas notikās otrā dienā pēc auto savākšanas no servisa, kad kompis nobļāvās, ka jāpielej šķidrums. Liakam kādu burbuli bija izspiedis. Kamēr apstājos un pielēju, būs sarāvis atkal laikam:
1. vai ir paredzēta kāda speciāla atgaisošanas metode kā veciem cinkotiem spaiņiem - AUDI krāns, ko atskrūvēt? Man pēc dzinēja remonta kaut kur ir gaisu sarāvis (pirms remonta zuda tosols, tā kā saraušanas iespējas bija daudz). Spaidot trubas, kontatēju, ka dzinēja telpā pie akvārija sienas, kur 4 trubiņas (laikam uz salona apsildi), vienā nav šķidruma. Pabraucu ar lielākiem apgriezieniem un atskrūvētu izplešanās bačoka vāku, likās priekšas siltuma plūsma uzlabojās. Ir silts arī tukšgaitā, bet aizmugure palika kā bija - auksts visu laiku.
2. vai šim dzinējam 3.0 V6 turbo benzīns ir vairāk kā 1 ūdenssūknis? Termostati ir 2
3. un kur, vells lai parauj, 9-5 ir drošinātāju bloks? Zem dzinēja ir mazais bloks, ar relejiem un dažiem uz dzinēju attiecināmiem drošinātājiem.
Re: aukstais gaiss vadītāja pusē
Drosšinātāji pie šofera durvīm, kad tās atver tur ir vāks paneļa galā. Otrā galā arī ir vāks, bet tur nekā nav.
Re: aukstais gaiss vadītāja pusē
opā! Iekritu uz veco joku par atvērtām vadītāja durvīm! Ak es!....