Ja jau viņam pirms tam bija 45Ls, tad masa pārsniedz 1800kg. 900ajiem mazais nodoklis bija 24Ls.KurBads wrote:nodoklis ir 75 ls tikai tad, ja auto pilna masa pārsniedz 1800 kg. Un c900 gadījumā pēdējo gadu autiņiem ir 1830 (arī manam zaļajam airflowam), kamēr pāris gadu vecākiem ir 1740 kg laikam.
Tātad, skaties teh.pasē un ceri, ka ieraudzīsi zem 1800.
Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
900aero clubsport #8
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
tieši tā. bija 24 un 45, būs 45 un 47 - atkarīgs no tā vai zem/virs 1800 kg.ziedoniz wrote:Ja jau viņam pirms tam bija 45Ls, tad masa pārsniedz 1800kg. 900ajiem mazais nodoklis bija 24Ls.KurBads wrote:nodoklis ir 75 ls tikai tad, ja auto pilna masa pārsniedz 1800 kg. Un c900 gadījumā pēdējo gadu autiņiem ir 1830 (arī manam zaļajam airflowam), kamēr pāris gadu vecākiem ir 1740 kg laikam.
Tātad, skaties teh.pasē un ceri, ka ieraudzīsi zem 1800.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Šajā nedēļās nogalē diemžēl neizgāju skati. Divniekus salika par nenostiprinātu akumulatoru, pārplīsušu šarnīru putekļu gumiju un to, ka bremzējot nedaudz spīd cauri atpakaļgaitas lukturim.
Šoreiz gadījās tāds stingrāks instruktors, jo pirmo reizi man kāds skatījās to akumulatoru, prasīja trīstūri un aptieciņu.
Nobraukums gan pa šo gadu salīdzinoši mazs - 6.5k km.
Šoreiz gadījās tāds stingrāks instruktors, jo pirmo reizi man kāds skatījās to akumulatoru, prasīja trīstūri un aptieciņu.
Nobraukums gan pa šo gadu salīdzinoši mazs - 6.5k km.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Intereses pēc, kuri vārti!?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Nr. 7, it kā skaitās laimīgs skaitlis :)elmo wrote:Intereses pēc, kuri vārti!?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
manam c900 pēc inspektora vēlmes tika nomainīts labās puses luktura reflektors. Kreisajā pusē nomainīju pirms 2 gadiem.
roķeni pieregulēju no rokas uz grantēta ceļa. abās pusēs perfekti vienādi - biju pārsteigts.
p.s. bet nobleķot 90+ Ls pie apskates (75 Ls nodoklī) gan bija neliels pārsteigums.
roķeni pieregulēju no rokas uz grantēta ceļa. abās pusēs perfekti vienādi - biju pārsteigts.
p.s. bet nobleķot 90+ Ls pie apskates (75 Ls nodoklī) gan bija neliels pārsteigums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
šodien dabūju uz gadu derīgu uzlīmi. Neskatoties uz to, ka lukturis ko esmu ielicis izbrāķētā vietā, bija daudz sliktākā stāvoklī. To gan es tik pamanīju, kad inspektos brauca ar manu auto uz pacēlāja.
Nepatīkam pārsteidza tas, ka par atkāroto skati tagad jāmaksā ~9Ls. Vasarā vel bija 7. It kā sīkums, bet vienalga pretīgi :)
Nepatīkam pārsteidza tas, ka par atkāroto skati tagad jāmaksā ~9Ls. Vasarā vel bija 7. It kā sīkums, bet vienalga pretīgi :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
No kurienes lukturis? Un kas pa vainu bija iepriekš?defektivais wrote:šodien dabūju uz gadu derīgu uzlīmi. Neskatoties uz to, ka lukturis ko esmu ielicis izbrāķētā vietā, bija daudz sliktākā stāvoklī. To gan es tik pamanīju, kad inspektos brauca ar manu auto uz pacēlāja.
Nepatīkam pārsteidza tas, ka par atkāroto skati tagad jāmaksā ~9Ls. Vasarā vel bija 7. It kā sīkums, bet vienalga pretīgi :)
Reflektors vai stikls?
Nav doma kaut kad notestēt reflektora atjaunošanu priekš FF lukuriem? Es tagad pats domāju, ko vislabāk ar tiem izdarīt:
a. reflektors
b. stikla pulēšana
c. kaut kādas uber spuldzes..
u.angel eyes :D
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
jauns reflektors noteikti palīdz, ja staru kūlis ir zaudējis formu. Domāju, ka tas ir pirmais, ar ko jāsāk lukturu jautājumā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
man piesējās par aizmugures lukturi. Priekšējie pirms 2 gadi ir ielikti jauni tā vismaz teica iepriekšējais īpašnieks.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Es pēc sestdienas varēšu pateikt par ko piesējās man :woohoo:defektivais wrote:man piesējās par aizmugures lukturi. Priekšējie pirms 2 gadi ir ielikti jauni tā vismaz teica iepriekšējais īpašnieks.
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Es jau zinu kur piesēsies, eļļas noplūde - 1:laugh: :woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Un nesošo konstrukciju neietekmējoša korozija :)KoreFun wrote:Es jau zinu kur piesēsies, eļļas noplūde - 1:laugh: :woohoo:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Saraksts ir stipri garāks un iedota slimības lapa.defektivais wrote:Un nesošo konstrukciju neietekmējoša korozija :)KoreFun wrote:Es jau zinu kur piesēsies, eļļas noplūde - 1:laugh: :woohoo:
Un škrobe par piķētāja nopiķētajām bremžu šļauciņām.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
99 1984, daudz gadus stāvējis pļavā zem ozola.
Pirms apskates apskatīju daļēji bremzes, nomainīju vienu lodbalstu un pr. amortizatoru bukses. Rezultāts:
1 - nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekams
1 - neietekmējoša korozija
1 - eļļas noplūde
Laikam ozola dziedējošais spēks, jo nekur pat nebija jāmetina :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Pirms apskates apskatīju daļēji bremzes, nomainīju vienu lodbalstu un pr. amortizatoru bukses. Rezultāts:
1 - nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekams
1 - neietekmējoša korozija
1 - eļļas noplūde
Laikam ozola dziedējošais spēks, jo nekur pat nebija jāmetina :woohoo: :woohoo: :woohoo:
900aero clubsport #8