SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa


User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Man savulaik kad tīrīju ieplūdi un visu kas saistīts ar EGR jau redzēju ka viens T savienojums bija ielūzis, tagad nočekošu visus pārējos un arī trubas nomainīšu.

Vai tur ir jāpērk kādas speciālas trubas vai arī vnk degvielas armētās caurulītes?
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by zinitis »

Domaju,ka deres degvielas caurules,bet tadas kas nebaidas no dizela.Un protams diametram jabut lai stingri turetos savienojumos.Ja T savienojums bojats,ieteiktu nomainit visus 3,jo ari parejie bus izkaltusi!
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Nīgrais »

Parasti urbj ārā veco vītni, griež jaunu, lielāku, virpo 'štuceri' ar īstās sveces vītni. Galvu jāņem nost, lai skaidas neblandās pa sadegšanas kameru.

Par to Saab compi tā īsti nezinu, bet domājams, ka tiek mērīta strāva.
Ieslēgšanas brīdī tā ir ap 120/140 A, pakāpeniski, svecēm uzkarstot tā nokrītas līdz ~ 40A.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Arnijs »

mixeris... Ir pazīstama tāda tehnoloģija, kā vītne vītnē! Sa
čakarēto vītni izurbj un tajā iegriež lielāku, kurā ieskrūvē adapteri-pāreju uz vecā izmēra vītni.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Arnijs »

mixeris wrote: jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
A motors ta Opeļovskijs!:P
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Arnijs wrote:
mixeris wrote: jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
A motors ta Opeļovskijs!:P
Bet zviedru inženieri tomēr ir tikuši klāt :)
Un viņi jau neraksta virsū savu parakstu tam ko viņi ir pamainījuši :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Arnijs »

mixeris wrote:Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?
Īstenībā tūlīt pateikšu vienu tādu frāzi, par kuru dipl.eng. man norautu galvu!:laugh: Nifiga tur nekas nav jaarauj nost! Piedarbina motoru uz 3 stobriem un kārtīgi izgāzē. Tas arī viss...;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Arnijs »

mixeris wrote:
Arnijs wrote:
mixeris wrote: jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
A motors ta Opeļovskijs!:P
Bet zviedru inženieri tomēr ir tikuši klāt :)
Un viņi jau neraksta virsū savu parakstu tam ko viņi ir pamainījuši :D
Bet Tu aizej un pacel attiecīgā Opel kapotu! varu derēt, ka atradīsi zīmīti "mēs te bijām!":woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Nīgrais »

Pārsvarā visiem ražotājiem sveces ir tā iemuhļītas, ka ķīnietis klāt netiks. Ir gan daži motoru ražotāji, kas nedomā ar mīkstumiem, bet tādu ir retums.
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by zinitis »

Principa Arnijam taisniba,ja sveces ir nomainitas,dabutas vieta un pat lavusas savilkties,tad svecu zina netrauce masinai stradat un liec vinas miera!
Gadijuma ja vitne neiztures,-bus vieta vel vienai logu mazgasanas sprauslai kapota.;)
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Arnijs wrote:
mixeris wrote:Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?
Īstenībā tūlīt pateikšu vienu tādu frāzi, par kuru dipl.eng. man norautu galvu!:laugh: Nifiga tur nekas nav jaarauj nost! Piedarbina motoru uz 3 stobriem un kārtīgi izgāzē. Tas arī viss...;)
Kādi būtu simptomi tam ka ir pazemīnāta kompresija?
Vai man ir jēga jau tagad veikt šo vītnes pārurbšanu vai gaidīt kas būs reāla problēma?
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Nīgrais »

Arnijs wrote:
mixeris wrote:Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?
Īstenībā tūlīt pateikšu vienu tādu frāzi, par kuru dipl.eng. man norautu galvu!:laugh: Nifiga tur nekas nav jaarauj nost! Piedarbina motoru uz 3 stobriem un kārtīgi izgāzē. Tas arī viss...;)
Dipl.eng. visdrīzāk brīnītos, bet no kārtīga amatmeistera Tu gan dabūtu nevāji! :laugh:

Savam lūznim es toč urbtu un grieztu pa taisno, alumīnijs šākātā vājāks par dzelzi, bet klientam...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Arnijs »

Simptomi būs tādi, ka gāzīs mellu gar sveci! kamēr tas nenotiek, labāk izdzer kādu alu uz Opeļinženieru veselību un RE-LAX :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

VIKINGĀ jau tā katram otrajam taisa :D:D
Post Reply