SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Nu ko mīlīši :)
šovakar veicu procedūru :)
Nomainīju 3 kvēlsveces!!!
Tieši tā 3, jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
Ceturtā kvēlsvece atrodas tieši zem Turbīnas izvad uz trubu kas iet pāri motora blokam.
Ir jāņem nost gumijas gofra kas savieno metāla gaisa trubu un pašu trubīnu. Kā arī jāņem nost metāla skava-pāreja, kas ir turbīnas izvada galā un uz kuras maucās virsū gofra.
Nevarētu teikt ka tas būtu tīrākais darbs jo tas ir dīzelis un eļļas + sodrēji dara savu.
Tomēr pārējā operācija ir diezgan vienkārša.
Ja kāds dīzeļspecs var aplūkot bildes un dot slēdzienu tad būšu ļoti pateicīgs :)
šovakar veicu procedūru :)
Nomainīju 3 kvēlsveces!!!
Tieši tā 3, jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
Ceturtā kvēlsvece atrodas tieši zem Turbīnas izvad uz trubu kas iet pāri motora blokam.
Ir jāņem nost gumijas gofra kas savieno metāla gaisa trubu un pašu trubīnu. Kā arī jāņem nost metāla skava-pāreja, kas ir turbīnas izvada galā un uz kuras maucās virsū gofra.
Nevarētu teikt ka tas būtu tīrākais darbs jo tas ir dīzelis un eļļas + sodrēji dara savu.
Tomēr pārējā operācija ir diezgan vienkārša.
Ja kāds dīzeļspecs var aplūkot bildes un dot slēdzienu tad būšu ļoti pateicīgs :)
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Asumiņš varēja būt labāks, bet cik nu redzu - vecās gals ir gaišs, tapēc pamats aizdomām, ka nemaz tik nestrādājoša tā nebija. Kā ar pretestību?
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Nu problēma bija tāda kā jau aprakstīju vecajā saab kluba lapā.
Ja auto ilgāku laiku pastāvējis, tas ir dienas 2, tad ir vajadzīgs diezgan pailgs laiks kamēr pirmo reiz piešķiļ.
Līdz ar to slodze tiek aķim kurš nu jau ir praktiski dzīvi beidzis un gudrais lādēšanas aparāts pat pēc pilnas uzlādes atvienojot un pievienojot rāda, ka aķis nav pilnībā pilns kaut arī tikko ir bijis.
Līdz ar to pirmais un lētākais bija nomainīt kvēlsveces. Un daži speci arī teica, ka pie vainas varētu būt kvēlsveces.
Tā ka nākamo nopirkšu jaunu aķi tad jau redzēs.
Dažām svecēm korpuss bija ar baltiem nosēdumiem. Vai tas ir OK?
Pretestības vēl nemērīju.
Izlīda vēl viena problēma, kura man šķiet jau ir bijusi iepriekšējam saimniekam. Viena svece skrūvējās grūti ārā. Un līdz ar to izskatās ka ir bijušas problēmas ar vītni.
Es it kā atpakaļ dabūju, bet ko darīt nākamreiz un vai tas nevar ietekmēt kompresiju vai ko citu?
Ja auto ilgāku laiku pastāvējis, tas ir dienas 2, tad ir vajadzīgs diezgan pailgs laiks kamēr pirmo reiz piešķiļ.
Līdz ar to slodze tiek aķim kurš nu jau ir praktiski dzīvi beidzis un gudrais lādēšanas aparāts pat pēc pilnas uzlādes atvienojot un pievienojot rāda, ka aķis nav pilnībā pilns kaut arī tikko ir bijis.
Līdz ar to pirmais un lētākais bija nomainīt kvēlsveces. Un daži speci arī teica, ka pie vainas varētu būt kvēlsveces.
Tā ka nākamo nopirkšu jaunu aķi tad jau redzēs.
Dažām svecēm korpuss bija ar baltiem nosēdumiem. Vai tas ir OK?
Pretestības vēl nemērīju.
Izlīda vēl viena problēma, kura man šķiet jau ir bijusi iepriekšējam saimniekam. Viena svece skrūvējās grūti ārā. Un līdz ar to izskatās ka ir bijušas problēmas ar vītni.
Es it kā atpakaļ dabūju, bet ko darīt nākamreiz un vai tas nevar ietekmēt kompresiju vai ko citu?
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Baltie nosēdumi rodas, kad tas melnums tiek uzkarsēts līdz baltkvelei. Nestrādājoša svece vienmērīgi pārklājas ar sodrējiem un ir viscaur melna.
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
mixeris wrote: Izlīda vēl viena problēma, kura man šķiet jau ir bijusi iepriekšējam saimniekam. Viena svece skrūvējās grūti ārā. Un līdz ar to izskatās ka ir bijušas problēmas ar vītni.
Es it kā atpakaļ dabūju, bet ko darīt nākamreiz un vai tas nevar ietekmēt kompresiju vai ko citu?
Tā gan ir problēma! :(
Protams, ka var rasties sareģījumi ar sadegšanas kameras hermētiskumu, līdz ar to kompresiju.
Var jau būt, ka šoreiz vēl būs OK, bet labāk vairs to sveci neaiztikt.
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Nu par dizelie parak liels specs neesu,bet svecu pretestibas nav verts merit,drizak piemet tas pa vienai pie AKB,un pavero vai silst!
Pie aprakstitajiem simptomiem,sakuma vizuali noverte atpludes trubinu stavokli pie iespricem!Ja tas ir mitras,ieteiktu nomainit un varbut ari aizmirsisi par savu problemu!
Ja ta butu svecu vaina,nelektu ari pec ~6H stavesanas auksta laika.
Pie aprakstitajiem simptomiem,sakuma vizuali noverte atpludes trubinu stavokli pie iespricem!Ja tas ir mitras,ieteiktu nomainit un varbut ari aizmirsisi par savu problemu!
Ja ta butu svecu vaina,nelektu ari pec ~6H stavesanas auksta laika.
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Nakamreiz,kad aiztiec sveces,turi pa rokai baloninu ar ierocu ellu,palidz loti labi,ja skruve ar pratu,nevis ar speku!:)
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Paldies zinīt par padomu, bet bija sajūta ka iepriekšējais džeks jau visu slikto darbu ir paveicis.
Jautājums ko vispār šādos gadījumos darīt ar izčakarētām vītnēm? Vai viņas griezt lielākas un pēc tam lietot tāda paša standarta kvēlsveces tikai ar lielāku vītni?
Man ir jāskatās tās trubiņas kas nāk no sprauslām?
Jautājums ko vispār šādos gadījumos darīt ar izčakarētām vītnēm? Vai viņas griezt lielākas un pēc tam lietot tāda paša standarta kvēlsveces tikai ar lielāku vītni?
Man ir jāskatās tās trubiņas kas nāk no sprauslām?
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Man šķiet ka tās trubiņas toč bija mitras, bet dīzelim laikam ir jāmaina arī visi tie plastmasas T veida savienojumi kas ir katrai sprauslai galā :)
Un vēl jautājums.
Ko auto kompis pārbauda kvēlsvecēm? Pretestību? Jo dažas dienas atpakaļ kad pirmo reiz gribēju mainīt sveces bet muciņa bija par īsu biju netīšām aizmirsis uzlikt elektrības mici atpakaļ, un tad Check Engine lampa dega kamēr nebija uzsilis motors.
Un vēl jautājums.
Ko auto kompis pārbauda kvēlsvecēm? Pretestību? Jo dažas dienas atpakaļ kad pirmo reiz gribēju mainīt sveces bet muciņa bija par īsu biju netīšām aizmirsis uzlikt elektrības mici atpakaļ, un tad Check Engine lampa dega kamēr nebija uzsilis motors.
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Aber riktīg dom!Zinitis wrote: Pie aprakstitajiem simptomiem,sakuma vizuali noverte atpludes trubinu stavokli pie iespricem!Ja tas ir mitras,ieteiktu nomainit un varbut ari aizmirsisi par savu problemu!
Ja ta butu svecu vaina,nelektu ari pec ~6H stavesanas auksta laika.
Visdrīzāk tas ir īstais iemesls, ibo caur atplūdi sistēmā satiek iekšā gaiss, kas arī pie vainas nelekšanai pēc ilgas stāvēšanas.
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Atlausos palabot,platmasas trisdali ir savienojuma vietas.Sprauslu gali ir no metala.Ja vari sadalit so konstrukciju nesabojajot trisdalus-vari nemainit.Bet trubinas gan ieteiktu likt tas,kas paredzetas sai vietai,nevis ko lidzigu!Jo savadak sis darbins nedos velamos rezultatus.
Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa
Kompim tiesas pieejas pi svecem nav,bet ir svecu vadibas bloks kas noceko sveces pa pariem,un ja sim kas nepatik tiek dota komanda ieslegt so pazistamo lampinu.