Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.


Zerocul
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue May 13, 2008 2:14 am

Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Zerocul »

Eļļa mainīta pirms ~5000 km, tad ~ pirms 1000km nedaudz pielēju klāt, un liekas ka to pašu, kuru lēju pirms laika. šodien griēju pārbaudīt līmeni, bet viss čups ar tādām kā gļotām un putām! WTF? No kā tas varētu būt radies? Moš ne tādu eļļu tomēr pielēju? Vai cita vaina? Vai eļļas nomaiņa līdzē?
kolumbs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Mon Oct 06, 2008 6:25 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by kolumbs »

Izklausās ka ielieta ne tāda eļļa, nomaini eļļu STEIDZAMI. Vai neesi pielējis sintētikai pussintētiku vai otrādi? Varbūt vajadzētu veikt dzinēja skalošanu, bet varbūt labāk kādā servisā, lai skrūvē nost karteri un to ar izmazgā, tā punķainā viela būs visur! Vēl variants ka galvas blīve pūši, pārbaudi tosola līmeni- vai nepaliek mazāk.
Stamersons
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
Location: Íekava

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Stamersons »

man liekas, ka putas un punjkjus rada sint'etika sajaukumaa ar mineraalellu, bet pussinteetika labi braaljojas ar abaam augstaak mineetajaam, bet tomeer varbuut kljuudos :D Lai veicas
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Ainars »

vai ta eļļas savaa starpaa punkjus rada...?
drizak to rada tosola klatbutne, kas nozime galvas problemas :cheer:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
kolumbs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Mon Oct 06, 2008 6:25 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by kolumbs »

Taisa punķus, minerāleļļu ar sintētiku kategoriski nedrīkst jaukt kopā, esmu personīgi redzējis kāda ir eļļa kad sajauc sintētiku ar pussintētiku un ar atšķirīgiem cipariem- sanāk recekļi, tas no dārza tehnikas gadījumiem. Tā ka eļļas kopā jaukt nevajag, var dažādas viskozitātes un vienādas markas.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Arnijs »

Zerocul wrote:Eļļa mainīta pirms ~5000 km, tad ~ pirms 1000km nedaudz pielēju klāt, un liekas ka to pašu, kuru lēju pirms laika. šodien griēju pārbaudīt līmeni, bet viss čups ar tādām kā gļotām un putām! WTF? No kā tas varētu būt radies? Moš ne tādu eļļu tomēr pielēju? Vai cita vaina? Vai eļļas nomaiņa līdzē?
Nekas paardabisks shaadaa laikaa, ja brauc iisus gabalus. Tas ir kondensaata sajaukums ar ellju, kas parasti rodas, laikam paliekot aukstaakam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kolumbs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Mon Oct 06, 2008 6:25 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by kolumbs »

Kondensāts eļļu uztaisītu pienainu- dzeltenīgi balta, bet tās gļotas ,kā raksta Zerocul, man šķiet būs nepareizas markas eļļas
Zerocul
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue May 13, 2008 2:14 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Zerocul »

Tāds variants ir pieļaujams, ka būtu sajaucis sintētisko ar pussintētisko. Steidzami tad arī mainīšu eļļu! A kā varētu veikt skalošanu pats, vai to tikai servisā? Baigo piķi domāju ka man nokāsīs! Gribas pašam!

Cerams jau ka ir pie vainas nepareiz eļļa, jo ja blīve, tad jau čakars "biku" lielāks. :unsure:
Zerocul
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue May 13, 2008 2:14 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Zerocul »

Arnijs wrote:
Zerocul wrote:Eļļa mainīta pirms ~5000 km, tad ~ pirms 1000km nedaudz pielēju klāt, un liekas ka to pašu, kuru lēju pirms laika. šodien griēju pārbaudīt līmeni, bet viss čups ar tādām kā gļotām un putām! WTF? No kā tas varētu būt radies? Moš ne tādu eļļu tomēr pielēju? Vai cita vaina? Vai eļļas nomaiņa līdzē?
Nekas paardabisks shaadaa laikaa, ja brauc iisus gabalus. Tas ir kondensaata sajaukums ar ellju, kas parasti rodas, laikam paliekot aukstaakam.
Pa darba dienām nu sanāk tik kādi 5 - 10 km, bet pa brīvdienām 200-300 km... Nezinu, skaitās īsi vai gari gabali?!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Arnijs »

200- 300 km ir pilniigi pietiekoshi, lai dzineejs kaartiigi izsiltu, savukaart 5-10 km ir iistais attaalums kondensaata piesaistei. Paskaties, kas notiek uz tausta peec taa garaa gabala. Tam sliktajam paskatam buutu jaaiet mazumaa.
Bet - ja maini ellju - pietiks nopirkt labas firmas skalotaaaju (ap 3Ls) un peec pielieshanas izdarbinaat kaa minimums 15 min. Var arii pabraukt kaadu gabalu pirms mainjas.
Nekaadu baigo pikji par sho, domaajams, Tev servisaa nenopleesiis.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kolumbs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Mon Oct 06, 2008 6:25 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by kolumbs »

Eļļu maini uz ātrāko un neaizmirsti arī eļļas filtru, tad paskatīsimies kas notiek, tas nebūs kondensāta dēl, tad tā arī būtu man, un domāju lielai daļai Rīgas auto! Īsie pārbraucieni ietekmēs degvielas patēriņu,jo motors vairāk auksts nekā silts!
Zerocul
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue May 13, 2008 2:14 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Zerocul »

Arnijs wrote:200- 300 km ir pilniigi pietiekoshi, lai dzineejs kaartiigi izsiltu, savukaart 5-10 km ir iistais attaalums kondensaata piesaistei. Paskaties, kas notiek uz tausta peec taa garaa gabala. Tam sliktajam paskatam buutu jaaiet mazumaa.
Bet - ja maini ellju - pietiks nopirkt labas firmas skalotaaaju (ap 3Ls) un peec pielieshanas izdarbinaat kaa minimums 15 min. Var arii pabraukt kaadu gabalu pirms mainjas.
Nekaadu baigo pikji par sho, domaajams, Tev servisaa nenopleesiis.
Kas ir tas skalotaajs un ko ar viņu darīt? Liet prosta sākumā eļļas vietā, vai jaukt karčerī un izpūst visu var?
kolumbs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Mon Oct 06, 2008 6:25 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by kolumbs »

Nēēēē, tas ir motora skalotājs, kas lejas klāt pie vecās eļļas motorā un tiek darbināts motors vai pabraukts,teiksim līdz eļļas maiņas vietai, es domāju ka motora skalotājiem jābūt arī staķikā, vai kādā auto daļu veikalā, parasti tās ir mazas bundžiņas vai pudelītes 200-300ml ar uzrakstu -Engine flush. Neņem tos kas ir ātrie mazgātāji.Uz iepakojuma viss būs rakstīts! Un nekādu karčeri, ja ar to domāji augstspiediena mazgāt.
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Imka »

Nekas īpašs ...vēl viena no SAAB īpatnībām. Tie baltie/dzeltenie puņķi ap eļļas korķi un taustu parādās līdz ar zemākas āra temperatūras iestāšanos un kā papildus faktors tam vēl varētu būt īsi pārbraucieni, kad dzinējs nedabū kārtīgi uzsilt. Pie vainas noteikti nav eļļa, bet gan kartera ventilācija kas ir SAAB brāķis līdz kādam 2004 gadam kad tas tika novērsts. Vecākiem modeļiem ir radīts speciāls kartera ventilācijas remontkomplekts. Uzliec jauno kartera ventilācijas komplektu (maksā ap 60 Ls)un puņķi pazudīs.
Zerocul
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue May 13, 2008 2:14 am

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Post by Zerocul »

Serviā ieteica iztīrīt karteri un ščupu no apakšas un liet jaunu eļļu, būtu jābūt ok! Mēģināšu tā tad arī darīt, tad došu ziņu, vai šāds variants līdzēja!

Kādu eļļu ieteiktu liet iekšā? Viens ieteikums bija ieliet kādu lēto (izlejamo no vietēja benzīntanka) sintētiku 10W-40, nedēļu pabraukāt lai savāc visu herņu, tad atkal liet ārā un liet iekšā normālu, tik nezinu kādu...
95, 2.3T, benzins, 1997.g
Post Reply