Nu un 3.sērijā ir uber daudz vietas normālai ģimenei (2+2) ar visām brīvdienu paunām?lawyer wrote:Nu, nu... atgriezīsimies pie klašu sadalījuma, kas ir izveidots, pamatojoties uz auto garumiem (starp citu, daudzi vidējie un kompaktie sen jau ir no tiem garumiem izauguši):
1. Supermazie - Smart, iQ utml - līdz 370cm (A)
2. Mazie - Clio, Polo utlm - līdz 400cm (B)
3. Kompaktie - Golf, Astra - līdz 430cm (C)
4. Vidējie (family car) - 9-3, 3 sērija, A4 utml - līdz 460cm (D)
5. Biznesa klase - 9-5, MB E, 5.sēr, A6 - līdz 490 cm (E)
6. Luksusa klase - 7.sēr, MB S, A8, S80 utml. - virs 490cm (E)
tad vēl nāk atsevišķs SUV un apvidnieku sadalījums...
Un biznesa klase nekonkurē ar luksusa vai vidējo klasi - tas jau tā kā būtu skaidrs ;)
Tad Trollis uzskata, ka bērnu pāvietošana ar 9-3sw ir bērnu apdraudēšana? :D
Es gribēju būtu tuvāks tautai. Cik tad foruma dalībnieki var padižoties ar savā īpašumā esošu >2008.g. 9-3 SW? Ar jauno nodokli šas piegriezīs ar tiem, kuriem autiņš "uz firmu" pirkts. Tā ka drīz mēs ne tikai uz 90-to gadu 9-3/9-5, bet arī vēl vecākiem 900/9000 pārsēdīsimies... :))
Bet, kas attiecas uz drošību - ja ekstremālas bremzēšanās/atduršanās gadījumā no pārkrautās aizmugures pa gaisu lido čemodāni, koferi un citi pribambasi, tad par drošu es to braukšanu nenosaukšu. Ko nepaveiks ātrums, to paveiks pārkrauts lopvagons.
Bet enīvej, es jau neko. Man jau principā **. Tie 165 laši par abiem autiņiem sanāks, pudeles nebūs jāiet lasīt, lai nomaksātu... :)