Kluba žurnāls
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Kluba žurnāls
*Tagad pabrīvāka nedēļa no skolas rakstām vielas pirms bakalaura darba. Es pamēģināšu vienu demo kabalu sačiņīt līdz nedēļas beigām.
*Domaju, ka tadiem rakstiem kā "Varenā pīle.." u.c., kas vēl taps visdrīzāk būs pirmais, otrais u.c. izdevumi. Daļa info mainās, daļa tiek papildināta.
*E grāmatas/pdf formāts ir ok. Vismaz pirmajam laikam. Kas gribēs tas printēs. Un ja ir ok, tad varēs pēc tam arī nelielā metienā izdod.
*Domaju, ka tadiem rakstiem kā "Varenā pīle.." u.c., kas vēl taps visdrīzāk būs pirmais, otrais u.c. izdevumi. Daļa info mainās, daļa tiek papildināta.
*E grāmatas/pdf formāts ir ok. Vismaz pirmajam laikam. Kas gribēs tas printēs. Un ja ir ok, tad varēs pēc tam arī nelielā metienā izdod.
Re:Kluba žurnāls
Tā var :)
Varam darīt arī līdzīgi kā ir db.lv, ka ir raksti kurus nevar izlasīt, ja neesi reģistrējies.
Varam darīt arī līdzīgi kā ir db.lv, ka ir raksti kurus nevar izlasīt, ja neesi reģistrējies.
Re:Kluba žurnāls
tipa maksas kontents :Dmixeris wrote:Tā var :)
Varam darīt arī līdzīgi kā ir db.lv, ka ir raksti kurus nevar izlasīt, ja neesi reģistrējies.
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Kluba žurnāls
Es neesmu kluba biedrs :( ! Netikšu pie žurnāla.
Šā vai tā, bet, manuprāt, ideju par papīra formātu nevajag pazaudēt, jo tas ir baigais bonuss mūsdienu elektroniskajā pasaulē.
Šā vai tā, bet, manuprāt, ideju par papīra formātu nevajag pazaudēt, jo tas ir baigais bonuss mūsdienu elektroniskajā pasaulē.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:Kluba žurnāls
Mikseris pareizi teica par diskrimināciju :D
Mēneša bildei ir jābūt vismaz šādai:
http://www.iauto.lv/users.php?u=Nezinite&numurs=8
Mēneša bildei ir jābūt vismaz šādai:
http://www.iauto.lv/users.php?u=Nezinite&numurs=8
Re:Kluba žurnāls
Kurbadam par ideju zetons. Plus piekritu par taustamo formatu un labprat izpalidzetu ar drukasanu, ja rastos nepieciesamiba.
Re:Kluba žurnāls
lasit rakstus atseviskus nevares, ja neesi REGISTREJIES, nevis kluba biedrs ;) ta ka viss ir chih pihKurBads wrote:Es neesmu kluba biedrs :( ! Netikšu pie žurnāla.
Šā vai tā, bet, manuprāt, ideju par papīra formātu nevajag pazaudēt, jo tas ir baigais bonuss mūsdienu elektroniskajā pasaulē.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Kluba žurnāls
Ja žurnāls būtu ekskluzīvs tikai kluba biedriem, es laikam iestātos :whistle:
->KurBads
Un, manuprāt, pat ne-kluba biedriem, bet gan "redakcijas" cilvēkiem, taču nevajadzētu liegt iespēju uz pašu garadarba saņemšanu ;)
->KurBads
Un, manuprāt, pat ne-kluba biedriem, bet gan "redakcijas" cilvēkiem, taču nevajadzētu liegt iespēju uz pašu garadarba saņemšanu ;)
900aero clubsport #8
Re:Kluba žurnāls
Varētu gan taisīt paralēli i-neta saturu un reizi ceturksnī drukātu žurnāliņu, bet biedri - nebiedri un kā nodalīt piek\luvi saturam... to var darīt apmēram tā, kā tas kādreiz bija žurnālam "Rīgas Laiks": internetā rakstu nosaukumi, par ko var lasīt jaunākajā papīra numurā un 1-3 raksti izlasāmi, varbūt pat ne pilnā apmērā, varbūt vien kopsavislkums - lai weblietotājiem būtu "āķis lūpā" un reāla iekāre to žurnālu kaut reizi paturēt rokā. Papīra žurnālā varētu būt daži raksti, kuri ir ar atsauci uz kluba mājas lapu, piemēram, raksts par degvielas patēriņu atkarībā no viskautkā un atsauce: ja vēleties parotaļāties ar savu piemēru, laipni lūgti uz degvielas kalkulatortu, un te (ja tehniski kāds var uzprogrammēt tāduu "tūli" un ievietot šeitan, lūdzu: ierakstu motora tilpumu, atzīmēju turbīnas (ne-)esamību, ierakstu āra temperatūru, izvēlēto braukšanas ātrumu, kravas smagumu u.c. parametrus un ieraugu to burvju skaitli, kurš varētu sanākt... Jautājums mūsu portāltēviem: cik ļoti maz varam uzskatīt šo mājaslapu par aprīkotu ar CMS, lai varam izsekot, ko lasa, cik reižu no vienas IP-adreses, vai atgriežas un cik bieži... Prasās pēc sanāciena un prāta vēja. :)
Re:Kluba žurnāls
ZiedoN!!!ziedoniz wrote:Ja žurnāls būtu ekskluzīvs tikai kluba biedriem, es laikam iestātos :whistle:
->KurBads
Un, manuprāt, pat ne-kluba biedriem, bet gan "redakcijas" cilvēkiem, taču nevajadzētu liegt iespēju uz pašu garadarba saņemšanu ;)
Ja mēs gribam, lai klubā vairotos biedri un lai klubam būtu kaut kāds finansējuma avots, mums jārada kluba produkts, kurš mudina iestāties, jo ar demokrātiju "redakcija ir jebkas un redakcijai pieder visas tiesības" mēs paliksim tieši tur,kur esam,- forumā, un žurnāls tam nav vajadzīgs, tāpat kā būšana par kluba biedru. :angry:
Srry par aso toni, mņeņije častnoje, ņeoficiaļnoje. B)
Re:Kluba žurnāls
FunnyFox wrote:
no praviļnoja... ;)Srry par aso toni, mņeņije častnoje, ņeoficiaļnoje. B)
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Kluba žurnāls
Precīzi uzķerta mana sākotnējā doma par PRODUKTA, kas mudinātu saab-mīli iestāties Klubā, radīšanu. Produkts, kas liktu biedram tuvojotie kārtējā numura iznākšnai nepacietībā biežāk ielūkoties savā pastkastītē.FunnyFox wrote:ZiedoN!!!
Ja mēs gribam, lai klubā vairotos biedri un lai klubam būtu kaut kāds finansējuma avots, mums jārada kluba produkts, kurš mudina iestāties, jo ar demokrātiju "redakcija ir jebkas un redakcijai pieder visas tiesības" mēs paliksim tieši tur,kur esam,- forumā, un žurnāls tam nav vajadzīgs, tāpat kā būšana par kluba biedru. :angry:
Srry par aso toni, mņeņije častnoje, ņeoficiaļnoje. B)
WEBs, lai arī lieliska bāze forumam, nevairo Kluba biedru skaitu. Drīzāk mazina, jo, redz, esot forumā Tu jau esi LV SAAB apritē un "biedra" statuss kļūst mazaktuāls.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Kluba žurnāls
Noteikti varu dot savu ieguldījumu, izrediģējot visus žurnālā publicējamos tekstus - latviešu valodā esmu spēcīgs:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Kluba žurnāls
Varbūt derētu katrā izlaidumā rakstīt nelielu rakstiņu par vienu modeli? Teiksim sākot no visvecākās uz jaunāko. Rakstiņš par plusiem un mīnusiem, kaut ko, lai saprast no kā veidojās šis modelis (99-90-900) (900NG - 9-3). Uz ko pievērst uzmanību pie pirkšanas (īss pircēja ievadkurss), aprakstāmā modeļa īpašnieku viedoklis, jūtas, lietojot konkrēto modeli.. Nu kaut kā tā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Kluba žurnāls
Nu re , būs arī viens raksts no KoreFun..
Par ko Tu rakstīsi- par c900 vai 9-3?
Par ko Tu rakstīsi- par c900 vai 9-3?