9-3 dīzelim kvēpu filtrs


User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by zinitis »

SeRgy88 wrote:un vai 3.0 tid 2002. gads arī ir kvēpu filtrs? ja ir, tad kur šams atrodas?
Nomieriniea!Sim motoram filtra nav,tie naca tikai 1,9 motoriem:)
Ivchiks
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Fri Feb 08, 2008 11:25 am

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by Ivchiks »

Nu vot - šodien biju uz kompi. Savādi, bet filtrs bija ciet. Ņemot vērā to ka pildos tikai Nestē, rīt jābrauc vēl reiz, uz padziļināto diagnostiku. Vikingā teica ka varētu būt tā ka kaut kur degvielas padeves sistēmā sūc garām gaisu, kas izraisa filtra aizlipšanu. Rīt ies cauri visām trubiņām, tad redzēs rezultātu...
asrs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Fri Apr 15, 2011 4:27 pm
Contact:

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by asrs »

Un kā ar kvēpu filtru ir 3.0TiD 2004 gada SAAB 9-5(?)
Nācās mainīt blīves un nevarēja nemanīt ka ir spēcīgi aizkvēpējis ieplūdes kolektors, gandrīz vai nācās saukt skursteņslauķi...
Varbūt ir kāds koments par par tādiem filtiem vai par lielu kvēpējumu?
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by zinitis »

asrs wrote:Un kā ar kvēpu filtru ir 3.0TiD 2004 gada SAAB 9-5(?)
Nācās mainīt blīves un nevarēja nemanīt ka ir spēcīgi aizkvēpējis ieplūdes kolektors, gandrīz vai nācās saukt skursteņslauķi...
Varbūt ir kāds koments par par tādiem filtiem vai par lielu kvēpējumu?
Ja esi palasijis šo topiku,pāris postus augstāk,tad par kvēpu filtru jautāmiem nevajadzētu būt.(Ja nav par grūtu izlasīt iepriekšējos topikus)
Bet par aizaugušu ieplūdi ir jāskatās katrs gadijums atsevišķi,bet principā 3.0TID,tā jau ir problēma,kad sāk nedarboties....
asrs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Fri Apr 15, 2011 4:27 pm
Contact:

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by asrs »

Zinitis wrote:Ja esi palasijis šo topiku,pāris postus augstāk,tad par kvēpu filtru jautāmiem nevajadzētu būt.(Ja nav par grūtu izlasīt iepriekšējos topikus)
Bet par aizaugušu ieplūdi ir jāskatās katrs gadijums atsevišķi,bet principā 3.0TID,tā jau ir problēma,kad sāk nedarboties....
Kas sāk nedarboties, lūdzu pabeidz ;) ?
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by zinitis »

asrs wrote:
Kas sāk nedarboties, lūdzu pabeidz ;) ?
Nu to caur netu pateikt nevarēs.
Katrs gadijums ir atsevišķs...,citam ir problēmas ar EGR,citam ar devējiem,citam ar elektroniku,un pats bēdīgākais ir mehāniskas motora problēmas.
asrs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Fri Apr 15, 2011 4:27 pm
Contact:

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by asrs »

Zinitis wrote:
asrs wrote:
Kas sāk nedarboties, lūdzu pabeidz ;) ?
Nu to caur netu pateikt nevarēs.
Katrs gadijums ir atsevišķs...,citam ir problēmas ar EGR,citam ar devējiem,citam ar elektroniku,un pats bēdīgākais ir mehāniskas motora problēmas.

Un kur to varēs pateikt? :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by elmo »

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs

Post by lawyer »

Uz turieni savus Saabus ar dīzeļkaitēm labāk nevest :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply