classic 900 clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:900 T16S #8
kas spalvainie :?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:900 T16S #8
Lablaik, tie noteikti dod klāt jaudu! Vēl laba lieta ir astīte, kas velkas pa zemi, kā PSRS laikos žiguļiem.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Hehe un hromēta mašīnīte caurspīdīgā ātrumpārslēdzēja rokturī :laugh:
900aero clubsport #8
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:900 T16S #8
obanā, bet kā 1990. gadā dzimis jaunietis to var atcerēties :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:900 T16S #8
Es vēl atceros tādus, kuriem iekšā roze bija:P Manam vectēvam tāda bija "zaporožcā":laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:900 T16S #8
Beidzat spamot! :)
Un ne jau Tu Mr Pink Eyes esi pēdējais kurš kaut ko atceras no padomju laikiem! :D
Un ne jau Tu Mr Pink Eyes esi pēdējais kurš kaut ko atceras no padomju laikiem! :D
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Šodien mans iemīļotais gadžets (performance meter) uzrādīja man tīkamu rezultātu - 217zs un 7,6sek līdz 100km/h :woohoo:
http://www.autobarndeals.com/servlet/th ... VPC/Detail
Savadam visus datus par auto, piespraužam gadžetu pie stikla un no visa spēka velkam līdz ~100km/h (no vietas gan :blink: ). Jaudu mans mēra no 40km/h līdz 90km/h. Visumā interesanti. Braucot var arī vērot, cik lieli spēki darbojas uz mašinu (G). Vai arī ierakstīt 5 min garu sesiju ar spēkiem, kas darbojas uz mašīnu un pēc tam to piemērot, piemēram, trasei, par kuru tika braukts :silly:
http://www.autobarndeals.com/servlet/th ... VPC/Detail
Savadam visus datus par auto, piespraužam gadžetu pie stikla un no visa spēka velkam līdz ~100km/h (no vietas gan :blink: ). Jaudu mans mēra no 40km/h līdz 90km/h. Visumā interesanti. Braucot var arī vērot, cik lieli spēki darbojas uz mašinu (G). Vai arī ierakstīt 5 min garu sesiju ar spēkiem, kas darbojas uz mašīnu un pēc tam to piemērot, piemēram, trasei, par kuru tika braukts :silly:
900aero clubsport #8
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:900 T16S #8
Tas ir ticami? Reāli tik arī ir? :unsure: Ja tā, tad tas ir ļoti labs rezultāts 80to gadu 900tajam :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:900 T16S #8
Vot nesaprotu kādēļ tu vēlies skrieties ar manu 9-3, kad uzliksi viņam čipu? No vietas tu man iekabināsi 1 un 2. Vienīgi varbūt pie kaut kādiem citiem ātrumiem un pārnesumiem. :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Nu sekundes toč ir, tur nav divu domu :P Par to jaudu, es teiktu, ka +/- jā, pat ja pieņem, ka kļūda varētu būt līdz ~5%, rezultāts vēljoprojām paliktu labs :) Es vienkārši neesmu pilnīgi drošs par ievadīto gaisa pretestības koeficientu CDA - tas ir vienīgais parametrs, kas ir uzstādīts +/-. Varbūt kāds gudrs cilvēks zin šo CDA priekš 900og? :dry:
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
mixeris wrote:Vot nesaprotu kādēļ tu vēlies skrieties ar manu 9-3, kad uzliksi viņam čipu? No vietas tu man iekabināsi 1 un 2. Vienīgi varbūt pie kaut kādiem citiem ātrumiem un pārnesumiem. :)
Tu tiešām domā, ka es tev ieliktu ar pirmo ātrumu? Cik es zinu pēc pieredzes, tad saab ar benzīna motoriem pirmais ātrums ir domāts tikai lai izkustētos no vietas :laugh:
Un vispār tas bija domāts kā joks ;)
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Lūk tev info par CDA.
The 900, an automobile from Saab, was released in 1978 for the 1979 model year, and was produced through 1993 (some cabriolets were sold as 1994 models). It was based on the Saab 99 chassis, but had a longer front end to meet U.S. frontal crash regulations. The drag coefficient was 0.34.
Skatīt pēdējo ciparu.
The 900, an automobile from Saab, was released in 1978 for the 1979 model year, and was produced through 1993 (some cabriolets were sold as 1994 models). It was based on the Saab 99 chassis, but had a longer front end to meet U.S. frontal crash regulations. The drag coefficient was 0.34.
Skatīt pēdējo ciparu.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Emm, ja nemaldos, tad tas ir CD. CDA iegūst sareizinot CD ar mašīnas virsmas laukumu??? :huh:
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Njā. īstenībā nevis virsmas laukumu bet šķersgriezuma laukumu objektam kurššķeļ gaisu.
Don't worry, you weren't thowing any monkey wrenches in... because you were looking at the wrong piece of data. .675 is CdA not Cd (drag coeffiecent), CdA is a PRODUCT of drag coeffienct (effiency of a shape) and frontal area (the cross sectional size of the shape going through the air). I fail to understand why companies insist on quoting Cd's instead of CdA's... a Cd alone is pointless in determining aero effiency.
A vto kā kaut ko tādu dabūt normāli automašīnai es nezinu.
Don't worry, you weren't thowing any monkey wrenches in... because you were looking at the wrong piece of data. .675 is CdA not Cd (drag coeffiecent), CdA is a PRODUCT of drag coeffienct (effiency of a shape) and frontal area (the cross sectional size of the shape going through the air). I fail to understand why companies insist on quoting Cd's instead of CdA's... a Cd alone is pointless in determining aero effiency.
A vto kā kaut ko tādu dabūt normāli automašīnai es nezinu.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Izraksts no instrukcijas:
`Cd` means drag coefficient, and it is a direct indication of how `slippery` the shape is - how easily it goes through the air. `A` is a frontal area of the car, measured in square feet.
Vispār es atradu kā to figņu noteikt - ir viens tests, kas jāveic, tikai šovakar slinkums to darīt :)
`Cd` means drag coefficient, and it is a direct indication of how `slippery` the shape is - how easily it goes through the air. `A` is a frontal area of the car, measured in square feet.
Vispār es atradu kā to figņu noteikt - ir viens tests, kas jāveic, tikai šovakar slinkums to darīt :)
900aero clubsport #8