classic 900 clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Tad seko nākamais jautājums - kas BOV ver vaļā - turbīnas sapumpētais spiediens vai ieplūdes kolektorā esošais vakums?
Un kas ir MAF un MAV? :blush:
Kad viņš tukšgaitā šodien stāvēja vaļā, tad atvelkot un pārslēdzoties arī bija pssssst, toties tagad aizgriezu tukšgaitā ciet un skaņu vairs nedzird :huh:
Un kas ir MAF un MAV? :blush:
Kad viņš tukšgaitā šodien stāvēja vaļā, tad atvelkot un pārslēdzoties arī bija pssssst, toties tagad aizgriezu tukšgaitā ciet un skaņu vairs nedzird :huh:
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Neviens ne otrs, pēc manām domām spiedienu kontrolē APC vārstsziedoniz wrote:Tad seko nākamais jautājums - kas BOV ver vaļā - turbīnas sapumpētais spiediens vai ieplūdes kolektorā esošais vakums?
Un kas ir MAF un MAV? :blush:
Kad viņš tukšgaitā šodien stāvēja vaļā, tad atvelkot un pārslēdzoties arī bija pssssst, toties tagad aizgriezu tukšgaitā ciet un skaņu vairs nedzird :huh:
APC is an engine knock and boost control system
MAF - mass airflow sensor is used to determine the mass of air entering an electronically fuel-injected engine. The air mass information is necessary for the engine control unit (ECU) to calculate and deliver the correct fuel mass to the engine.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
A blow-off-valve is connected by a vacuum hose to the intake manifold after the throttle plate. When the throttle is closed, manifold vacuum without pressure develops in the intake manifold after the throttle plate and "sucks" the blowoff valve open. The excess pressure from the turbocharger is vented into the atmosphere or recirculated into the intake upstream of the compressor inlet.
Tas ir tas, ko saka wikipedia :huh: Bet, ja jau viņš stāv vaļā, tad taču var notikt kā rakstīja nīgrais - pa atvērto vārstu tiek iesūkts `lieks` gaiss.
Gribētos zināt Arnija viedokli, jo viņam uz 900ng ir tieši tāds pats BOV kā manējais
Tas ir tas, ko saka wikipedia :huh: Bet, ja jau viņš stāv vaļā, tad taču var notikt kā rakstīja nīgrais - pa atvērto vārstu tiek iesūkts `lieks` gaiss.
Gribētos zināt Arnija viedokli, jo viņam uz 900ng ir tieši tāds pats BOV kā manējais
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Laikam tiku skaidrībā - jāsūta dual piston blow off, kas pateicoties divu virzulīšu tehnoloģijai pie vakuma ieplūdes kolektorā stāv ciet, taču atlaižot gāzes pedāli braucot, tas izpūš atmosfērā lieko gaisu B)
Ieteikums tautai - nemēģiniet pievienot single piston blow-off pie mašīnas ar bosch lh2.4 ECU - tas nelīdz galam strādā :blink:
Ieteikums tautai - nemēģiniet pievienot single piston blow-off pie mašīnas ar bosch lh2.4 ECU - tas nelīdz galam strādā :blink:
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
man nav dual piston, man ir dual horn, t.i., ar diviem caurumiem, un tukšgaitā stāv ciet.
SAAB 99 Rally Blue '76
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
Re:900 T16S #8
Ziedoniz, es ar interesi sekoju Tavai cīņai, visu cieņu, bet nu es vairs nesaprotu neko.ziedoniz wrote:Laikam tiku skaidrībā - jāsūta dual piston blow off, kas pateicoties divu virzulīšu tehnoloģijai pie vakuma ieplūdes kolektorā stāv ciet, taču atlaižot gāzes pedāli braucot, tas izpūš atmosfērā lieko gaisu B)
Ieteikums tautai - nemēģiniet pievienot single piston blow-off pie mašīnas ar bosch lh2.4 ECU - tas nelīdz galam strādā :blink:
Kāda saistība ir LH 2.4 ECU ar elementārpneumātisko ierīci ko cēli par blow offu sauc?
Cik zinu, tad tas puļķis turot rokā ir ciet. Ja vien neesi iepircis sazinkādu brīnumu, tad vaļā viņam jātaisās ar vakumu. Vai tā ir? Kur Tu ņem to vakumu? Līdz cik bar Tu gribi nomest spiedienu starp turbīnu un droseli, ja max spiediens Tev ir 0.9 bar? Ko rāda tas manometrs uz paneļa?
Es mēģinu izprast ko tur sadarīji, tāpēc, lūdzu, neuzskati to par uzbraucienu.;)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
OK, pa punktiem :)
Aizmirsu uzrakstīt, ka pēc kārtīgas atstiepšanas nedrīkst atlaist gāzi, jo tad mašīna slāpst. Tas ir saistīts ar lh2.4, jo tai sistēmai acīmredzot nu ļooti nepatīk tas, ka tas gaiss pazūd atmosfērā un motors gluži vienkārši noslāpst (tiek izslēgts??).
Tieši tā, turot rokā tas vārsts ir ciet. Vakums viņa darbināšanai tiek ņemts no ieplūdes kolektora. Motoram strādājot tukšgaitā ieplūdes kolektorā ir vakums -> vārsts stāv vaļā. Nomest spiedienu vajadzētu līdz 0 bar. Bet es to gadžetu iepirku galvenokārt ar domu paklausīties jaukajā šņākoņā :blush: Manometrs uz paneļa rāda turbīnas spiedienu - tas vienkārši ir dublieris iebūvētajam datčikam.
Par uzbraucienu to neuzskatu, jo pieļauju domu, ka nemāku visu pietiekami profesionāli izskaidrot :dry:
Vispār šodien es sapratu ka tā nebūs aršana un noņēmu to blow-off`u nost. :laugh: Vietā uzliku veco labo bosch recirkulējošo vārstu, tiesa gan nedaudz pārtaisīju viņa atrašanās vietu (kā 9000). Strādā ideāli, mašīna `ceļ augšā` vēl labāk nekā ar BOV un arī hhššššš ir dzirdams :)
Aizmirsu uzrakstīt, ka pēc kārtīgas atstiepšanas nedrīkst atlaist gāzi, jo tad mašīna slāpst. Tas ir saistīts ar lh2.4, jo tai sistēmai acīmredzot nu ļooti nepatīk tas, ka tas gaiss pazūd atmosfērā un motors gluži vienkārši noslāpst (tiek izslēgts??).
Tieši tā, turot rokā tas vārsts ir ciet. Vakums viņa darbināšanai tiek ņemts no ieplūdes kolektora. Motoram strādājot tukšgaitā ieplūdes kolektorā ir vakums -> vārsts stāv vaļā. Nomest spiedienu vajadzētu līdz 0 bar. Bet es to gadžetu iepirku galvenokārt ar domu paklausīties jaukajā šņākoņā :blush: Manometrs uz paneļa rāda turbīnas spiedienu - tas vienkārši ir dublieris iebūvētajam datčikam.
Par uzbraucienu to neuzskatu, jo pieļauju domu, ka nemāku visu pietiekami profesionāli izskaidrot :dry:
Vispār šodien es sapratu ka tā nebūs aršana un noņēmu to blow-off`u nost. :laugh: Vietā uzliku veco labo bosch recirkulējošo vārstu, tiesa gan nedaudz pārtaisīju viņa atrašanās vietu (kā 9000). Strādā ideāli, mašīna `ceļ augšā` vēl labāk nekā ar BOV un arī hhššššš ir dzirdams :)
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Tagad sapratu kur tas suns aprakts. :lol:
Jebkurā gadījumā apsveicu ar saprātīga lēmuma pieņemšanu atgriežoties pie normāla vārsta.
Blow off pielietošanas lietderība ir stipri apšaubāma, lai neteiktu vairāk. Lai man piedod tie, kas tādus ir uzlikuši, bet neredzu nekāda tehniska pamatojuma šādas ierīces izmantošanā, ja neskaita ēzeļa purkšķa efekta iegūšanu tantuku biedēšanai un meitiņu pievilināšanai. :laugh:
Ja vien Tev ir vēlme uzzināt, kur aplauzies ar blow offu, tad pie iespējas centīšos aprakstīt šos procesus.
;)
Jebkurā gadījumā apsveicu ar saprātīga lēmuma pieņemšanu atgriežoties pie normāla vārsta.
Blow off pielietošanas lietderība ir stipri apšaubāma, lai neteiktu vairāk. Lai man piedod tie, kas tādus ir uzlikuši, bet neredzu nekāda tehniska pamatojuma šādas ierīces izmantošanā, ja neskaita ēzeļa purkšķa efekta iegūšanu tantuku biedēšanai un meitiņu pievilināšanai. :laugh:
Ja vien Tev ir vēlme uzzināt, kur aplauzies ar blow offu, tad pie iespējas centīšos aprakstīt šos procesus.
;)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Ir ir vēlme, no savām kļūdām ir jāmācas :)
+ vēl bilde no šī vakara fotosesijas B)
Made by walcc
+ vēl bilde no šī vakara fotosesijas B)
Made by walcc
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:900 T16S #8
kas Tev riepām par izmēriem? Izskatās tādas riktīgi krutas!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Tāds pats izmērs kā es gribu likt uz 99 :)
Tikai manā gadījumā es vēlos uzlikt šādi
+++++
Tikai manā gadījumā es vēlos uzlikt šādi
+++++
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:900 T16S #8
baigi jau nu plānās! Man pat 55 bija par plānu Latvijas bedrēm..
Re:900 T16S #8
man tie spalvainie kailiņi dikti patīk, kruta!!!