9k tomāts vs. netomāts


didijs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Sun Jan 27, 2008 7:31 am

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by didijs »

nu man autinam ar no sakuma bija degvilas paterins tikai kadi 8-9 litri tad sis vienu bridi saka man est visus 15 litrus nu man nacas sakt galvu lauzt kas par lietu bet beigas izradijas ka zonde bija izkupejusi un kompim deva nepareizu informaciju tad kad nominiju zondi sis atgriezas pie vecajiem labajiem 8-9 litriem:huh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by edijs »

Jāpalūr, vai vecajam nav tāda pati zonde un jāmēģina pārskrūvēt. :) Bet nobrukusī zonde tev check engine nemeta uz displeja?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by uculs »

Apsveicu ar jauno ieguvumu!
Sāksim ar to, ka man braukšana bija bez sastrēgumiem un arī pilsētas pamatā caurbraucot. Tas bija pirms, nu jau, septiņiem un vairāk gadiem, kad mašīnu bija reizes trīs mazāk. Arī tagad es nebraucu pa sastrēgumiem, tiesa pa pilsētu gan.
Tev taču šis nav Aero? Tāpēc arī ar Aero nav salīdzināms uzrāvienā. Ja Aero uz sausa asfalta vēl ar trešo rauj apkārt, tad automātam un neAero tas ir neiedomājami.
Par to aizturi, tās ir tikai tavas iedomas. Pats rakstīji, ka pirms liela uzrāviena ieliec trešajā. Šajā gadījumā, tev jādara tas pats, tikai nevis ar roku, bet kāju, iespiežot pedāli grīdā. Ja gribi labu uzrāvienu, tad pedālis tiešam jāspiež līdz galam, jo citādi elektronika sapratīs tikai to, ka tu gribi nedaudz paātrināties. Manam, piemēram, kikdown slēdzās pat uz otro, ja ātrums bija kaut kur nedaudz virs 60 un pedālis grīdā. Tad gan tas pasākums ievilkās, bet ar roku slēgājis esmu tikai braucot cauri dubļiem. Un šis automāts nav paredzēts manuālai slēgšanai uz leju, bet darīt jau var.
didijs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Sun Jan 27, 2008 7:31 am

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by didijs »

man vins uzmeta tikai veinu reizi vinu un vairak nereiz tikai man nav ne jausmas kapec
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by Viensjaanis »

Man pa pilsetu ar 2.3T automatu iziet VISMAZ 15 litri.Ta ka laikam ta ir jabut.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by LINIS »

Nezinite 9000 wrote:Re ko raksta mana 9k iepriekšējais īpašnieks:
1998 gada Sept. 600-700,- Ls

Pārbūvēta un uzlabota visa iekša!
2x vairāk, nekā būtu ja nomainītu lielos Re-komplektus.. patiesībā tas bija manis apmaksāts - viņa eksperiments!

Izmainija:
a) 1-2 ātruma slēgšanās momentus,
b) 2-3 garumu,
c) eļļošanas un dzsēšanas systēmu (vēlāk demontēju),
d) Koriģēja Kick-Down (tas arī vēlāk salūza un tika nomainīts par 300,- Ls toreizējā E&Sā) ..

tādus uzlabojumus varēja veikt tikai ZF kārbām. Reāli auto lika iekšā pat 3,5 benzīna/manual motoriem!"


Par patēriņu - nu ir viņš liels. Bet arī kaifs ir liels.
Vai tad 9k nāk kuckdown podziņa zem pedāļa?:dry:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by edijs »

Tā. Vēl diena nobrauka ar jauno tomātu.

Tas patēriņš baigi lēkā. Sanāk brīžam ļoti pieklājīgi - kādi 13-14 litri, nemaz necenšoties baigi taupīgi braukt un arī ne pa tām tukšākajām ielām pārvietojoties. Līdz 15 jau vēl būtu ok. Bet tad atkal uznāk brīži, kad šis pie tādas pat braukšanas uzlec līdz 16-17. Un tad es vairs baigi priecīgs neesmu.

Bet vispār jau tas laikam ne no tomāta atkarīgs, bet no sabeigtā motora. Kad pirmo reizi skatījos to vāģi, nekādas aizdomīgas skaņas no motora nedzirdēju, no izpūtēja ne miņas no nepareizās krāsas dūmiem. Arī otrdien pie pirkšanas neko tādu nemanīju. Vakar sāka parādīties balti dūmi, arvien lielāki un lielāki. Šodien uz vakarpusi jau tāds mākonis aizmugurē, ka neko redzēt nevar. Kaut kas ir pilnīgi un galīgi tirsā! Gan jau pārdevējs bija iegāzis kaut kādu ķīmiju motorā, lai uz tirgošanas brīdi nedūmo.

Vismaz priecē tas, ka sētā stāv vecais Aero, kura motoru tad nu varēs mest iekšā šitam verķim. Un es pat baigi sliecos domāt, ka Aero kārbu arī jāaizved saremontēt (pazuduši 3-4 robi) un jāliek virsū. Jo es šodien izgāzu ar brālēna 2.3T manuāli un sapratu, ka iet zvērīgāk. :) Ok, varbūt es to automātu vēl tik sirsnīgi neiemanījos spaidīt, lai sajūstu kaut necik līdzvērtīgu rāvienu. Nē nu iet jau šams, ja min. Bet 1) patēriņš lec debesīs (labi, tas laikam izdrāztā motora dēļ); 2) es arī raustos mocīt pārlieku to tomātu, izturos krietni saudzīgāk kā pret manuāli.

Vispār būs jānoliek rīt blakus savējais un brālēna vāģis, lai sirds mierīga - lai redzu, ka nemaz tik ļoti nepalieku iepakaļ. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by edijs »

Ā, un tā automāta skaņa man joprojām krīt uz nerviem. Tāda dīcoša. Manuālim tik smuka turbīnas rēkoņa, smuks nopūtiens. Mmmmm. :) Bet neesmu vēl mūzikas sistēmu pārlicis, varbūt tas kaut ko mainīs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by 737_pilot »

Paklau, tas ko stāvot korķos rāda borta kompis, varat ignorēt, jo tur taču ir formula v=SxT un pēc tā kompis izrēķina patēriņu, attiecīgi, ja jūs stāvat propkā, tad 100 km brauksiet 30x ilgāk, nekā ja normālā tempā braucat. Tak nevar
būt, ka stāvot tērē 15l..
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:9k tomāts vs. netomāts

Post by Nauris_t16 »

Tieši tā - jo ilgāk stāvēsi, jo lielāku degvielas patēriņu kompis izrēķinās
900aero clubsport #8
Post Reply