classic 900 clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Tad jau redzēsim :) Cik palasīju saabcentral 900 performance forumā, tad neviens itkā nesūdzējās par 9k intercooler`u - arī cilvēki, kuriem uz mašīnām ir standarta turbīnas :huh:
+ Vēl pagājušogad saab festivāla laikā Zviedrijā novēroju šo kā diezgan populāru modifikāciju starp 900og.
Var jau arī likt no 740 Volvo, bet man nepatīk tas koncepts, ka gaisa pievadtrubas iznāk ārā no motortelpas pa apakšu (zem grīdas) - par sēdināšanu var aizmirst...
+ Vēl pagājušogad saab festivāla laikā Zviedrijā novēroju šo kā diezgan populāru modifikāciju starp 900og.
Var jau arī likt no 740 Volvo, bet man nepatīk tas koncepts, ka gaisa pievadtrubas iznāk ārā no motortelpas pa apakšu (zem grīdas) - par sēdināšanu var aizmirst...
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
pag, bet šitas taču nav standarta 9k IC ...? Ļoti populāri sc.com aprindās ir e-bay IC, kas jauni pieejami dažādos izmēros un maksā maz.ziedoniz wrote:Tad jau redzēsim :) Cik palasīju saabcentral 900 performance forumā, tad neviens itkā nesūdzējās par 9k intercooler`u - arī cilvēki, kuriem uz mašīnām ir standarta turbīnas :huh:
+ Vēl pagājušogad saab festivāla laikā Zviedrijā novēroju šo kā diezgan populāru modifikāciju starp 900og.
Var jau arī likt no 740 Volvo, bet man nepatīk tas koncepts, ka gaisa pievadtrubas iznāk ārā no motortelpas pa apakšu (zem grīdas) - par sēdināšanu var aizmirst...
Jāvērtē ir pressure drop un papildus lag, ko šāds IC dos.
Vai Tu savam aparātam plāno kaut ko vairāk motora vadības ziņā vai paliksi pie oriģinālā. Saprotu, ka aizdedzes un degvielas padeves ziņā tas pats MS var dot ļoti ievērojamu rezultātu, jo oriģinālā sistēma ir samērā "rupja".
Tāpat arī standarta downpipe ir "bremze".
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Intercooler ir abbott racing ražojums - dabūju lietotu B) Bet ir jau pārbaudīts, ka noplūdes nekur nav. Par vadību - vēl tik daudz nezinu par 900og lai domātu par MS, pagaidām meklēju čipu. Visticamāk, ka sūtīšu speedparts stage1, kā arī JT 3" downpipe...kādreiz, cerams, ka pēc iespējas drīzāk. :)
Vēljoprojām gaidu to nolāpīto dzeses radiatoru :angry:
Vēljoprojām gaidu to nolāpīto dzeses radiatoru :angry:
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
izskatās, ka MS nav nekas ūbersarežģīts un jau salodēts maksā pāris simtus EUR. Arvien vairāk c900 braucēju iet MS DIY ceļu un pasekojot sc.com aprakstiem daudzas lietas paliek skaidrākas.
Downpipe tiešām būs noderīga, tik vien kā nāksies akumulatora bateriju pārvietot ... (droši vien uz oriģionālā IC vietu otrā pusē, jo tev jau ir FMIC).
Downpipe tiešām būs noderīga, tik vien kā nāksies akumulatora bateriju pārvietot ... (droši vien uz oriģionālā IC vietu otrā pusē, jo tev jau ir FMIC).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Gribēju pie reizes jau tagad pārvietot akumulatoru, taču man viss ir nedaudz ieildzis un slinkums vilkt vadus uz bagažnieku, bet tas ir izdarāmo lietu sarakstā :) + vēl arī kad salikšu būs nedaudz jāpiebremzē ar modifikācijām, jo dzīvē eksistē arī citas lietas, nevis tikai mašīna :laugh:
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
It`s alive! :angry:
Pēc ļoti īsa test drive kopējais spriedums IR - par spīti vajadzībai šo to pieregulēt, iet jau nu labi :silly:
It`s alive! :angry:
Pēc ļoti īsa test drive kopējais spriedums IR - par spīti vajadzībai šo to pieregulēt, iet jau nu labi :silly:
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Pirmajā bildē uz BMW 7-ās serijas līdzīgs ir:laugh:
Skaisti:)
Skaisti:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:900 T16S #8
Iedosi Izgāzt? B) :D:D:D
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Žēl ja :ohmy:ziedoniz wrote:Tu nezini atbildi? :P
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Vispirms es gribu pats papriecāties B)
Jautājums zinošiem cilvēkiem - motoram darbojoties tukšgaitā (ieplūdes kolektorā ir vakums ~ -0.7bar) blow-offam jāatrodas vaļējā stāvoklī? Visu laiku mani nomāc doma vai esmu pareizi saregulējis :dry:
Jautājums zinošiem cilvēkiem - motoram darbojoties tukšgaitā (ieplūdes kolektorā ir vakums ~ -0.7bar) blow-offam jāatrodas vaļējā stāvoklī? Visu laiku mani nomāc doma vai esmu pareizi saregulējis :dry:
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
nezinu kaa jaabuut, mans blow-off brīvgaitā nav valā.ziedoniz wrote: Jautājums zinošiem cilvēkiem - motoram darbojoties tukšgaitā (ieplūdes kolektorā ir vakums ~ -0.7bar) blow-offam jāatrodas vaļējā stāvoklī? Visu laiku mani nomāc doma vai esmu pareizi saregulējis :dry:
SAAB 99 Rally Blue '76
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Varbūt tas ir tāpēc, ka tavs ir 2 piston?
Gaidu vēl viedokļus...
Gaidu vēl viedokļus...
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Nu ja tukšgaitā tas puļķis vaļā stāv, tad:
a. Ja ir MAF vai MAV, tad maisījums ir garām - liess.
b. Gaiss dzinējā nokļūst nefiltrēts pa vieglāko pretestības ceļu, t.i. caur to puļķi.
Principā teorija vēsta, ka tukšgaitā vārstam jābūt ciet, cita lieta pie piespiedu tukšgaitas.
a. Ja ir MAF vai MAV, tad maisījums ir garām - liess.
b. Gaiss dzinējā nokļūst nefiltrēts pa vieglāko pretestības ceļu, t.i. caur to puļķi.
Principā teorija vēsta, ka tukšgaitā vārstam jābūt ciet, cita lieta pie piespiedu tukšgaitas.
Re:900 T16S #8
Vispirms jātiek skaidrībā ar terminiem : "ciet" / "vaļā"
Man domāt ka miera stāvoklī un brīvgaitā viņam būtu jābūt ciet (gaiss netiek novadīts prom no ieplīdes kolektora/trubas), jo turbīna brīvgaitā nepumpē spiedienu.
Man domāt ka miera stāvoklī un brīvgaitā viņam būtu jābūt ciet (gaiss netiek novadīts prom no ieplīdes kolektora/trubas), jo turbīna brīvgaitā nepumpē spiedienu.