Sajūgs un gāzes pedālis


Post Reply
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Sajūgs un gāzes pedālis

Post by 737_pilot »

Man 1994. gada 900.-ajam ir baigi ciets sajūga un gāzes pedālīš, ko darīt, tauta?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūgs un gāzes pedālis

Post by Arnijs »

737_pilot wrote:Man 1994. gada 900.-ajam ir baigi ciets sajūga un gāzes pedālīš, ko darīt, tauta?
Tā viš i! Maini uz 9-3!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:Sajūgs un gāzes pedālis

Post by 737_pilot »

Sak, ka visiem 900-ajiem tā ir un neko nevar padarīt?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūgs un gāzes pedālis

Post by Arnijs »

737_pilot wrote:Sak, ka visiem 900-ajiem tā ir un neko nevar padarīt?
Sajūgam tur jau defaultaa naak paciets kurvis, kursh apvienojumaa ar troses pievadu arii padara sho poziiciju smagu. Gazes trosiitei un pedaalim jaapaarskata visi stiprinaajumi. Skjiet, ka tur galvenokaart spruuda pedaalis salonaa - stiprinaajuma vietaa pie sienas. Var izmantot aerosolu ar kjeezu ellju.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply