96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Ok, bet tikai ja ir kads 90 padoma :woohoo:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Un jura nesupojas ... :blush:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
ZingZeng wrote:Un jura nesupojas ... :blush:
Nedaudz laba vīna un sinosoīdas izlīdzinās. :)
Sarkans un ziemai ?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nu protams, ka izmēģināšu. Nekādu īpašo komfortu vai ekstras jau es negaidu no ši auto :)ZingZeng wrote:Defektivais, labak tomer pirms iegades to izmegini.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Sarkans deretu, gads 87.g., ne tikai ziemai, bet visam citam sezonam ari.
Tikai diemzel bus jagaida, lai paliek vecaks par 25 gadiem, jo negribas maksat 250 Ls pirmas registracijas nodokli :(
Tikai diemzel bus jagaida, lai paliek vecaks par 25 gadiem, jo negribas maksat 250 Ls pirmas registracijas nodokli :(
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Es arī labprāt iegūtu 96, bet mani neinteresē V4 ;)
Man vairāk velk uz vienkāršāku motoru ar mazāk cilindriem un taktīm ;)
Man vairāk velk uz vienkāršāku motoru ar mazāk cilindriem un taktīm ;)
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nez cik reāli ir iegūt/atrast/nopirkt SAAB 2-taktnieku (pliku motoru)?mixeris wrote:Es arī labprāt iegūtu 96, bet mani neinteresē V4 ;)
Man vairāk velk uz vienkāršāku motoru ar mazāk cilindriem un taktīm ;)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
KurBads wrote:Nez cik reāli ir iegūt/atrast/nopirkt SAAB 2-taktnieku (pliku motoru)?
Domāju ļoti reāli. Vēlies Sonett-u no V4 pārveidot uz 3 karburatoru 2-takteri ?
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Hmmmm padomāsim?!
Vai ir tāda lieta kā V4 sacenes? Nē
Vai ir tāda lieta kā 2T sacenes? Jā
Ja ir pieprasījums ir arī piedāvājums :) Un var dabūt gan motorus gan sporta sadalenes, galvas utt.
Vai ir tāda lieta kā V4 sacenes? Nē
Vai ir tāda lieta kā 2T sacenes? Jā
Ja ir pieprasījums ir arī piedāvājums :) Un var dabūt gan motorus gan sporta sadalenes, galvas utt.
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Cik saprotu, ar 2-T viņš kļūst vieglāks un ņiprāks nekā V4.Normunds wrote:KurBads wrote:Nez cik reāli ir iegūt/atrast/nopirkt SAAB 2-taktnieku (pliku motoru)?
Domāju ļoti reāli. Vēlies Sonett-u no V4 pārveidot uz 3 karburatoru 2-takteri ?
Lai arī pašlaik šis motors ir pieredzējis Jack Ashcraft upgrade`us, Weber 2-kameru karburatoru - šķiet nav zemē metams.
Nezinu, vai tāds solis (V4 -> 2-T) būtu kaut kādā ziņā attaisnojams?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nu ir, ir arī ko darīt arī ar V4. Lai ar piekrītu visiem, kas redzējuši kā ir spējīgs iegriezties 750 vai 850cccm 2-taktera motors un kāda tam ir dziesma.
Un vai Tu domā 1000cccm kausu ?
Un vai Tu domā 1000cccm kausu ?
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
KurBads wrote: Nezinu, vai tāds solis (V4 -> 2-T) būtu kaut kādā ziņā attaisnojams?
Bet vai mēs te vispār nerunājam par :) emocijām. Un ja rezultāts pārbūvei iecerēts kā :) :) :) emocijas, tad kapēc ne .
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
OK, kad būšu sapratis, ko man spēj piedāvāt šis V4, tad redzēs vai prasīsies ko vēl ...Normunds wrote:KurBads wrote: Nezinu, vai tāds solis (V4 -> 2-T) būtu kaut kādā ziņā attaisnojams?
Bet vai mēs te vispār nerunājam par :) emocijām. Un ja rezultāts pārbūvei iecerēts kā :) :) :) emocijas, tad kapēc ne .
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Kad busi redzejis un sapratis, tad bus jau par velu :laugh:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
???ZingZeng wrote:Kad busi redzejis un sapratis, tad bus jau par velu :laugh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7