Man gan nav paši CP mirkšinājuši, bet reiz ap 12tiem naktī vilku no Cēsīm mājās ar sievas mašīnu, tad sieva zvanīja un teica lai nometu ātrumu bišk. CP paši uzzvanīja un palūdza lai neskrienu viņiem garām, kad tas jau bija noticis aiz Vangažiem uz Rīgas pusi :DMalder wrote:Fotoradara bilde ar neviena nav, tik pamirksinajusi(pasi CP) paris reizes.
Sadzīviski jautājumi par vissko
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Paņēmu uz īri grīdas slīpmašīnu, kura, kā man teica, sver 50kg. Ar sievu divatā panest nevarējām. Bet beigu beigās viens augšā uzmocīju, bet galva plīst pušu reizē ar muguru:S
Taču dabūju iekšā virtuvē, visu saštellēju, un nu.. slēdzam iekšā.. domāju ja būs baigi skaļš, tad neslīpēšu, lai kaimiņi netrako, taču ieslēdzu un.. nemaz nav baigi skaļš :) Skaņa tāda kā sēžot lidmašīnai pie turbīnas, kad tā sāk kustēt.. :laugh:
Taču dabūju iekšā virtuvē, visu saštellēju, un nu.. slēdzam iekšā.. domāju ja būs baigi skaļš, tad neslīpēšu, lai kaimiņi netrako, taču ieslēdzu un.. nemaz nav baigi skaļš :) Skaņa tāda kā sēžot lidmašīnai pie turbīnas, kad tā sāk kustēt.. :laugh:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Klau, vai varat man palīdzēt vienā lietā.
Ālējotis pa mežu uz celma saliecām pr. kardānu Jeep Grand Cherokee, pasūtijām jaunu, bet kamēr nāk lai varētu braukt viņu vnk noņēmām. Vai šāda braukšana nevar kkā kaitet kādam mezglam? Kārba automāts ar automātiski piesledzošo tiltu tipo Quadra Drive
Ālējotis pa mežu uz celma saliecām pr. kardānu Jeep Grand Cherokee, pasūtijām jaunu, bet kamēr nāk lai varētu braukt viņu vnk noņēmām. Vai šāda braukšana nevar kkā kaitet kādam mezglam? Kārba automāts ar automātiski piesledzošo tiltu tipo Quadra Drive
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Man reiz darba viens klients atveda udensmoca motoru sutisanai uz remontu. Teica, ka 60kg, uzlieku uz svariem 106kg, pacilaju kasti, likas viegla, domaju ka svari beigti un aizsutiju sverties uz lidostu, bet tur ari 106kg. Ta luk tas svars ir manigs, jo so motoriti pat neispringstot vareja cilat.
chippy wrote:Paņēmu uz īri grīdas slīpmašīnu, kura, kā man teica, sver 50kg. Ar sievu divatā panest nevarējām. Bet beigu beigās viens augšā uzmocīju, bet galva plīst pušu reizē ar muguru:S
Taču dabūju iekšā virtuvē, visu saštellēju, un nu.. slēdzam iekšā.. domāju ja būs baigi skaļš, tad neslīpēšu, lai kaimiņi netrako, taču ieslēdzu un.. nemaz nav baigi skaļš :) Skaņa tāda kā sēžot lidmašīnai pie turbīnas, kad tā sāk kustēt.. :laugh:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Tiešām neviens nezin?
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Kam ir Stefa nr?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Skaties PM! :)KoreFun wrote:Kam ir Stefa nr?
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Atminos, ka Gregers ir speciālists apdrošināšanas jautājumos. Kā Tev šķiet, vai KASKO prēmija 3.9% apmērā no apdrošināšanas summas ir OK tirgus apstākļiem (apdrošinātājs IF)? Man atsūtīta jaunā polise un es neesmu pārliecināts, vai es nevarētu dabūt zemāku cenu (bet gribētos palikt pie IFa, serviss ir tīri labs). Jā, un vēl - pēc kā nez viņi nosaka apdrošināšanas summu? Manam 2002. gada 9-5 ielikuši EUR 12,480. Ha ha, gribētos jau man pie tādas summas tikt, bet šībrīža ļoti optimistiska tirgus vērtība nebūs daudz augstāka par EUR 8,000 - EUR 9,000. Gribētos arī to dabūt zemāku, ja vien IFs neuzskatīs šito par zemapdrošināšanu (vai kā nu to sauc).
Vaicāju forumā, jo kazi vēl kādam līdzīgs jautājums ir / būs.
Vaicāju forumā, jo kazi vēl kādam līdzīgs jautājums ir / būs.
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Greger, vai atceries, 1. velobraucienā stāstīji par putām, ko sapūti visos 4os ratos? Nu, ja pārdur, tad putas tiek pie gaisa (vai kautkā tml.) un automātiski caurums aizaug?
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Jap, laikam no saules gaismas vai kkā tā. Tās vienīgi nav īsti putas, bet doma tā patichippy wrote:Greger, vai atceries, 1. velobraucienā stāstīji par putām, ko sapūti visos 4os ratos? Nu, ja pārdur, tad putas tiek pie gaisa (vai kautkā tml.) un automātiski caurums aizaug?
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Man radās jautājums, kas notiek tad kad vajag nomontēt gumiju??? :blink:Gregers wrote:Jap, laikam no saules gaismas vai kkā tā. Tās vienīgi nav īsti putas, bet doma tā patichippy wrote:Greger, vai atceries, 1. velobraucienā stāstīji par putām, ko sapūti visos 4os ratos? Nu, ja pārdur, tad putas tiek pie gaisa (vai kautkā tml.) un automātiski caurums aizaug?
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Ja vēl aktuāli tad varam par to parunāt.donalds dax wrote:Atminos, ka Gregers ir speciālists apdrošināšanas jautājumos. Kā Tev šķiet, vai KASKO prēmija 3.9% apmērā no apdrošināšanas summas ir OK tirgus apstākļiem (apdrošinātājs IF)? Man atsūtīta jaunā polise un es neesmu pārliecināts, vai es nevarētu dabūt zemāku cenu (bet gribētos palikt pie IFa, serviss ir tīri labs). Jā, un vēl - pēc kā nez viņi nosaka apdrošināšanas summu? Manam 2002. gada 9-5 ielikuši EUR 12,480. Ha ha, gribētos jau man pie tādas summas tikt, bet šībrīža ļoti optimistiska tirgus vērtība nebūs daudz augstāka par EUR 8,000 - EUR 9,000. Gribētos arī to dabūt zemāku, ja vien IFs neuzskatīs šito par zemapdrošināšanu (vai kā nu to sauc).
Vaicāju forumā, jo kazi vēl kādam līdzīgs jautājums ir / būs.
Sūti PM ar savu numuru, uzzvanīšu Tev.
Par uzdotajiem jautājumiem.
3.9% ir labš tarifs, bet lielākā daļa kompāniju vairs procentos nerēķina, kā arī tas tarifs var nebūt īpaši labs ja noteikumi ir nekādi.
IF ir laba kompānija, bet Seesam un Nordicia ir labākas, bieži arī lētākas.
Pie šībrīža tirgus situācijas vērtību izzīž no pirksta, jeb nonāk pārrunu ceļā :)
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Tad tu dzirdēsi labas atsaukmes no montētāja, par tevi un tavu seksuālo orientāciju. Kā arī, visdrīzāk, ja putas caurumu neturēs, riepu varēsi izmest.chippy wrote:Man radās jautājums, kas notiek tad kad vajag nomontēt gumiju??? :blink:Gregers wrote:Jap, laikam no saules gaismas vai kkā tā. Tās vienīgi nav īsti putas, bet doma tā patichippy wrote:Greger, vai atceries, 1. velobraucienā stāstīji par putām, ko sapūti visos 4os ratos? Nu, ja pārdur, tad putas tiek pie gaisa (vai kautkā tml.) un automātiski caurums aizaug?
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Drauga, kimiņa un nu jau arī mana pieredze rāda, ka var ļoti ilgstoši braukt arī pēc nopietna bojājuma protektora rajonā. Pirms lāpīšanas viss smuki izskalojās ar augstspiedienu un karstu ūdeni. Ja caurums ir liels tad apstajoties tieši uz viņa tobrīd nedaudz laidīs gaisu, bet uzsākot braukt viss atkal ir ok. Čoma džipam bija tads copis, ka trīs pirkstus varēja iebāzt, baloniņš visu smuki aiztaisija un mierīgi braukāja kamēr no refindirekta atnāca jaunas riepas.
Man bija liela nagla iedūrusies pr. riepā. Nolēmu sapūst un aizbraukt līdz Rīgai, bet ta kā līdz Rīgai aizbraucot gaiss nepalika mazāk turināju braukt vel mēnesi vai pusotru līdz tehniskajai. Galvenā ērtība protams tas, ka pārdurot riepu nekas nav jāskrūvē un jāpumpe, bet vnk iepūt un brauc. Tagad rezerveni vadāju tikai gadījumam ja patiešām nopietns bojājums gadīsies. Kad noņēmām riepu servismens tiešām rādija skābu ģīmi :) bet pec izskalošanas atzina, ka nav nekādu problēmu.
Man bija liela nagla iedūrusies pr. riepā. Nolēmu sapūst un aizbraukt līdz Rīgai, bet ta kā līdz Rīgai aizbraucot gaiss nepalika mazāk turināju braukt vel mēnesi vai pusotru līdz tehniskajai. Galvenā ērtība protams tas, ka pārdurot riepu nekas nav jāskrūvē un jāpumpe, bet vnk iepūt un brauc. Tagad rezerveni vadāju tikai gadījumam ja patiešām nopietns bojājums gadīsies. Kad noņēmām riepu servismens tiešām rādija skābu ģīmi :) bet pec izskalošanas atzina, ka nav nekādu problēmu.
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko
Nav bik` mednieku stāstiņi :dry:? Vai arī parādi man tos konkrētos trīs pirkstus?Gregers wrote:... Čoma džipam bija tads copis, ka trīs pirkstus varēja iebāzt, baloniņš visu smuki aiztaisija un mierīgi braukāja kamēr ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7