Vienkārši pieņem zināšanai, ka var;)serg wrote:No kurienes tev ir tādas ziņas? Es mana saab-grāmatā tādu infu neredzēju.elmo wrote:etanols(spirķiks) piesaista ūdeni, tāpēc arī neveidojas kondensāts!Starpcitu, ražotājs ir paredzējis, ka tavam auto var būt bioetanola piejaukums degvielā līdz 10%. Tā kā brauc droši!
Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Lawyer un Mixer, interesē Jūsu risinājumi ar plauktu. Vai Jūs piebeidzat to čīkstēšanu? Man nežēlīgi čīkst visos laika apstākļos. Pagaidām īsti vēl neesmu domājis ko lai tādu uzmeistarot, bet liekas, ka vajadzēs uz plastmasu uzlīmēt kādu plānu "paklāju". Kaut ko "matainu" vai maigu.:dry:lawyer wrote:Un tas aukstumā tavējam čīkst? Kādā veidā? Tas taču ir labi nostiprināts jau standartā, bet es to vēl papildus esmu nostiprinājis, lai tas nestaigā sāniski...mixeris wrote:Ar plauktu es domāju pūkaino bagāžnieka nodalījuma pārsegu :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Uff :)
Man tagad siltajā laikā šī problēma ir daudz mazāka. Praktiski nav.
Bet par to ko varētu uzlīmēt. Maybe jāpalūko Depo tur varbūt ir kaut kas spalvaināks par parasto līmlenti vai varbūt tajā sadaļā kur ir filca gabali ko līmēt zem krēslu kājām.
Vēl viens variants ko vajadzētu pārbaudīt ir vai nečīkst pašas plaukta eņģu vietas. Tipa noskrūvēt tās plastmasas un uzlikt to plauktu brīvi virsū :)
Man tagad siltajā laikā šī problēma ir daudz mazāka. Praktiski nav.
Bet par to ko varētu uzlīmēt. Maybe jāpalūko Depo tur varbūt ir kaut kas spalvaināks par parasto līmlenti vai varbūt tajā sadaļā kur ir filca gabali ko līmēt zem krēslu kājām.
Vēl viens variants ko vajadzētu pārbaudīt ir vai nečīkst pašas plaukta eņģu vietas. Tipa noskrūvēt tās plastmasas un uzlikt to plauktu brīvi virsū :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Man kāreiz čīkst pie bagāžnieka vāka, blakus skaļruņiem, kur plaukts guļ uz tām melnām plastmasas "plauktiņiem". Tas ir atverot bagāžnieku vistuvāk cilvēkam, abos sāna galos.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
beidzot atradu ar ko varētu mēģināt izlīdzēt :)
http://lv.farnell.com/_/tsb220-3x6mmx30 ... /dp/536799
Nezinu kur citur var dabūt, bet te var pasūtīt :)
http://lv.farnell.com/_/tsb220-3x6mmx30 ... /dp/536799
Nezinu kur citur var dabūt, bet te var pasūtīt :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Kaut kad tuvākajā laikā nodarbošos ar šo problēmu :blush:
Esmu novērojis, ka čīkstēšana sākas tad, kad viens cilvēks iesēžas aizmugurējā sēdeklī...?!:huh:
Principā, manas galvenās aizdomas vēršas uz tā plaukta eņģēm...
Apbruņošos ar divpusējo līmlenti, izolācijas lentu un filcu un ziņošu par rezultātiem ;)
Bet bez tās man ir cita ļoti kaitinoša problēma uzradusies - tukšgaitā brīžiem no motora vibrācijas pretīgi sāk vibrēt viduskonsole, kur atrodas ACC un brīžiem šāda pretīga vibrācija nāk arī no bardačoka, ventilācijas atveres, skaļruņa sieta puses - tas gan ir tracinoši... Nezinu gan, vai motora spilvenu maiņa te līdzēs - Vikingos tos pirms kāda laiciņa skatījās un teica, ka tie esot gan atlaidušies, bet vēl darba kārtībā un to nomaiņa Vikingos maksāja 600 latus kopā ar darbu - šāds risinājums man nepatīk... Varbūt variants ir pajaukt ārā paneli un salikt vibroizolācijas paneļus?:huh:
Esmu novērojis, ka čīkstēšana sākas tad, kad viens cilvēks iesēžas aizmugurējā sēdeklī...?!:huh:
Principā, manas galvenās aizdomas vēršas uz tā plaukta eņģēm...
Apbruņošos ar divpusējo līmlenti, izolācijas lentu un filcu un ziņošu par rezultātiem ;)
Bet bez tās man ir cita ļoti kaitinoša problēma uzradusies - tukšgaitā brīžiem no motora vibrācijas pretīgi sāk vibrēt viduskonsole, kur atrodas ACC un brīžiem šāda pretīga vibrācija nāk arī no bardačoka, ventilācijas atveres, skaļruņa sieta puses - tas gan ir tracinoši... Nezinu gan, vai motora spilvenu maiņa te līdzēs - Vikingos tos pirms kāda laiciņa skatījās un teica, ka tie esot gan atlaidušies, bet vēl darba kārtībā un to nomaiņa Vikingos maksāja 600 latus kopā ar darbu - šāds risinājums man nepatīk... Varbūt variants ir pajaukt ārā paneli un salikt vibroizolācijas paneļus?:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Man ir probleema ar kabrio jumta "ruchku" - kriit aaraa, nefikseejaas izvilktaa staavoklii. please help
'00
kabrio 93
'00
kabrio 93
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Sveiks Arnij.
Kaut kad, pagājušo nedēļ jautāju par Atgāzu reģenerācijās vārstu uz 9-3. Prasīji lai nosaucu kļūdu. Vot man priekšā ir it kā izdruka no Alfa Motors, īsti nevaru saprast, kas no tā visa ir kļūdas kods. Kāds tas varētu izskatīties?
Kaut kad, pagājušo nedēļ jautāju par Atgāzu reģenerācijās vārstu uz 9-3. Prasīji lai nosaucu kļūdu. Vot man priekšā ir it kā izdruka no Alfa Motors, īsti nevaru saprast, kas no tā visa ir kļūdas kods. Kāds tas varētu izskatīties?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ja vibracija ir tikai tuksgaita,varbut ir verts nedaudz paaugstinat tuksgaitas apgriezienus...Tas butu ertak neka parjaukt paneli.lawyer wrote:Kaut kad tuvākajā laikā nodarbošos ar šo problēmu :blush:
Esmu novērojis, ka čīkstēšana sākas tad, kad viens cilvēks iesēžas aizmugurējā sēdeklī...?!:huh:
Principā, manas galvenās aizdomas vēršas uz tā plaukta eņģēm...
Apbruņošos ar divpusējo līmlenti, izolācijas lentu un filcu un ziņošu par rezultātiem ;)
Bet bez tās man ir cita ļoti kaitinoša problēma uzradusies - tukšgaitā brīžiem no motora vibrācijas pretīgi sāk vibrēt viduskonsole, kur atrodas ACC un brīžiem šāda pretīga vibrācija nāk arī no bardačoka, ventilācijas atveres, skaļruņa sieta puses - tas gan ir tracinoši... Nezinu gan, vai motora spilvenu maiņa te līdzēs - Vikingos tos pirms kāda laiciņa skatījās un teica, ka tie esot gan atlaidušies, bet vēl darba kārtībā un to nomaiņa Vikingos maksāja 600 latus kopā ar darbu - šāds risinājums man nepatīk... Varbūt variants ir pajaukt ārā paneli un salikt vibroizolācijas paneļus?:huh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
"P" burts un 4 cipariIvchiks wrote:Sveiks Arnij.
Kaut kad, pagājušo nedēļ jautāju par Atgāzu reģenerācijās vārstu uz 9-3. Prasīji lai nosaucu kļūdu. Vot man priekšā ir it kā izdruka no Alfa Motors, īsti nevaru saprast, kas no tā visa ir kļūdas kods. Kāds tas varētu izskatīties?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu skaidrs. Tāda man nav. Tātad viņi to kodu nav norādījuši acīm redzot....
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Kādēļ Tu vispār uz turieni brauc ja ir Arnijs un Vikingi :huh:Ivchiks wrote:Nu skaidrs. Tāda man nav. Tātad viņi to kodu nav norādījuši acīm redzot....
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
6mm - baigi resns, manuprāt:huh:mixeris wrote:beidzot atradu ar ko varētu mēģināt izlīdzēt :)
http://lv.farnell.com/_/tsb220-3x6mmx30 ... /dp/536799
Nezinu kur citur var dabūt, bet te var pasūtīt :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Kāds resns?
6mm plats un 3mm augsts.
6mm plats un 3mm augsts.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ātrumā paskatījos un nepamanīju izmērus.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible