mixeris wrote:Viņš manuprāt čikst tajās sēžas vietās kur ir plastmasa pret plastmasu. Nav sanācis laika patiešām aukstumā pačekot kas notiek ja plauktu izņem laukā.
Izņemot to pūkaino plauktu, laukā, salons kļūst daudz klusāks arī vnk braucot pa bruģi vai ļoti nelīdzenu ceļu - neforšu čīkstoņu rada berze: 1) stiprinājuma vietās 2) sēžas vietās, kas atrodas uz izvirzījuma uzreiz aiz skaļruņu sieta...
Kaut kas jāizdomā ir, lai šo izbeigtu... Var uzlikt uz magnētiem, bet vajag spēcīgus magnētus... Vēl kādas idejas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
To var dabūt piemēram INCAR salonā, bet nāk viņa lielākos peneļos un ir jāgriež, bet ir laikam arī kaut kāda šaurā kura ir paredzēta speciāli plastmasas detaļu savienojuma vietām, bet maksā dārgāk jo to kāds jau ir sagriezis.
radio vairs neklausos, tagad klausos cd, bet tagad ir cita probleema
taa kaa defaultaa uz borta kompja staav itaalju valoda, tur paraadaas uzraksts "rabbocare lavavetro" kas buutiibaa noziimee kkaadas darbiibas ar logu skjidrumu (kas nav uzpildiit, jo tad ir cits uzraksts kas burtiski tulkojot sanaak "zems logu skjidruma liimenis")
nomainot uz anglju val tur paraadaas "fill coolant liquid" - shoriit uzpildiiju dzeseeshanas skjidrumu ar domu ka lieko taapat izspiediis aaraa, bet uzraksts nepazuud.. :blink:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Varbūt kāds varat apstāstīt kā ir ar pašrocīgu eļļas maiņu 9-3 2003.g 2.2 dīzelim? Eļļas filtrs cik saprotu kautkur motora priekšpusē jāmeklē no apakšas skatoties :) Kā ir ar vecās eļļas ārā tecināšanu - kartera skrūvei normāli tiek klāt un galu galā vai nav nekādi zemūdens akmeņi, kas traucētu tādu pasākumu izveikt :)
Vēl pie viena arī par tāda paša veida operāciju ar degvielas filtru - cik to ir reāli apmainīt pašam? :blush:
Paldies jau iepriekš ;)
Filtram jāmaina elemnts kuram tiek klāt no augšas noņemot motora dekoratīvo vāku.
Nezinu kā no apakšas tiek klāt skrūvei bet man vienmēr ir sūkuši no augšas laukā.
Zemūdens akmens varētu būt vajadzība izsūkt eļļu arī no filtra puses, jo no turienes viņa neaiztek tik viegli prom.
Thanks :)
Primārais jau ir nevis ekonomija, bet gan tas, ka ir gan vieta kur to visu izdarīt, gan arī weekendā solās būt labs laiks un gribas arī pašam kautko varēt izdarīt :)
Bet būs jāpaskata kas un kā ir ar to filtru, jo ar ko izsūkt to eļļu gan man nav...
Man gultnis gaudo, 9-3, 2004.gads - vienu jau nomainiiju peerkot grosaa pa 90LVL.. mosh kaads zin, kur var dabuut leetaak normaalu, laikam jau SKF gultni ar visiem pribambasiem kas tur tam gultnim naak liidzi..
Izmekleejos netu, bet no Anglijas taapat 75 maarcinjas + 15 piegaade = 90LVL un veel risks, ka nebuus tas ko vajag..
Un vispaar nesaprotu, kaadeelj gultnis jaaapkarina ar visaadiem datchikiem un citiem dzelzhiem - nevar jau kaa VW Sharan taa pasha gada mashiinai gultni atseviski tirgot un pa 30LVL piedevaam!
Kaads nejauc vecos gultnjus aaraa un nemaina iekshas vai tas nav tehniski iespeejams?
Globalizaacija suukaa.. driiz varees tikai pa ceturtdaljai mashiinas mainiit, ja gultnis vai bukse buus beigta..