Gregers wrote:vasils wrote:
es biju domaajis to taa ,ka analogs vaacu razhojuma motors(bmw.vw.) buus ar krietni lielaaku jaudu. katraa zinjaa asv inzhenieri motorbuuvee( mazaaks pateerinsh ,lielaaka jauda) ir veel taalu no deuchland.braucis neesmu, blakus seedeeju ,tikai 4,2 litru aparaatam un vinsh gaaja suudiigaak par manu 2,3t,. un vinsh (saimnieks) saciija ,ka tas saabs ed 17 litrus videeji. prieksh 4,2 litriem bishku pa daudz.[/quote]
Nu ja, ar lielaku jaudu no litra un mazāku resursu.
4.2 protams nav nekāda raķete, bet 2.3t nedz no nulles nedz no 90 km/h startējot prom no 9-7 netiks! Neiešana ir subjektīva sajūta kura ir gandrīz visās amo mašīnās un ir mīksto sēdekļu un
mīkstās piekares nopelns- nav asu rāvienu, smadzenēm liekās, ka braucam lenāk. Par patēriņu runājot. Nezinu kā ir ar 4.2, bet Aero versija pa pilsētu ēd no 16 līdz 19 litriem kas priekš 5.3 nav daudz. Piemēram Q7 4.2 litru DĪZELIS pat pie samērā mierīgas braukšanas pilsētā patērē 22 litrus( braukšanas kvalitāte gan cita un cena arī trīskārša), Toyota L.C. 4.0 benzīnnieks ēd ap
15-20 neskatoties uz to, ka ir mazjaudīgaks un uz ceļa uzvedās kā zaķa un taburetes diletantisks krustojums ( njā...bet pa dubļiem kā tanks).
Da i vispār, nav jau ar ko īsti salīdzināt to 9-7. Nedz vaciešiem, nedz japāņiem līdzīgi auto gandrīz nav pieejami.[/quote]
varbuut dalja taisniibas te irB) , bet ka Q7 4.2 litru DĪZELIS pat pie samērā mierīgas braukšanas pilsētā patērē 22 litrus- te nu gan es tev negribeetu ticeet.tas nav reaali.:cheer: