apc/turbo
Re:apc/turbo
Õ, viņu var iztīrīt? Jomajo, un to es uzzinu tad, kad jau ir tumšs un divu nedēļu atvaļinājums cauri. :D Rīt uz darbu. Eh.
Saab 900 Turbo '81
Re:apc/turbo
Liekas,ka tā arī man ir :). Ikdienā necenšos visus ērzeļus izlaist,tapēc uz sitiena neatceros. Pietiek arī ar maģisko šņācienu, lai pievērstu uzmanību,ja ir tāda vēlme :laugh:KoreFun wrote:Stock SAABam šautriņai jāiet līdz sarkanas robežas.
Re:apc/turbo
Vienīga atšķirība, ka dažādiem motoriem pie tās robežas ir dažādi spiedieni.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:apc/turbo
Mums ar Gustavu, cik sapratu, tad motori vienādi. :)KoreFun wrote:Vienīga atšķirība, ka dažādiem motoriem pie tās robežas ir dažādi spiedieni.
Bet, Gustav, tu nočeko, cik tālu viņš tev iet un padod ziņu. ;)
Hmmm... Tātad melnajam ir kaut kāda šaize ar to lietu, jo viņam droši gāja sarkanajā un pie dziļākas ieiešanas noraustījās... :dry:
Divdomīgi uzrakstīju... :blush: :laugh: :laugh: :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:apc/turbo
:woohoo: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: pamatīgīgi nosmējoscarlorossi wrote:Mums ar Gustavu, cik sapratu, tad motori vienādi. :)KoreFun wrote:Vienīga atšķirība, ka dažādiem motoriem pie tās robežas ir dažādi spiedieni.
Bet, Gustav, tu nočeko, cik tālu viņš tev iet un padod ziņu. ;)
Hmmm... Tātad melnajam ir kaut kāda šaize ar to lietu, jo viņam droši gāja sarkanajā un pie dziļākas ieiešanas noraustījās... :dry:
Divdomīgi uzrakstīju... :blush: :laugh: :laugh: :laugh:
Re:apc/turbo
par BPC runājot, man ir divi tādi, jo domāju ka viens ir beigts, tapēc šrotā paņēmu vēlvienu un tagad ir tā ka ar vienu veidojas parāk liels pārspiediens, bet ar otru apc dačiks aiziet tikai līdz sarkanajai raustītajai robežai (pāºi tai neiet). Tagad sāku domāt vai abi tie BPC mierā vai kkas cits!! rīt vēl ar testeri nočekošu vai vispār kkāds signāls pieiet tam BPC!!
bet man kkā dīvaini liekas tas ka man tā W šļauka ir uz kompresorsa, bet C uz weistgeita, itkā jābūt otrādi, bet kad uzlieku otrādi tad ar abiem BPC ir pārspiediens!?!!
bet man kkā dīvaini liekas tas ka man tā W šļauka ir uz kompresorsa, bet C uz weistgeita, itkā jābūt otrādi, bet kad uzlieku otrādi tad ar abiem BPC ir pārspiediens!?!!
Re:apc/turbo
Ja motoram nav veikti uzlabojumi, tad bultiņai nav jāiet sarkanajā. Ja tomēr iet, tad ir pārspiediens. Tas ir Turba sapūš pārāk daudz gaisa un degvielas sistēma nevar paspēt nodrošināt nepieciešamo degvielas daudzumu, bet tajā brīdī spiediens vēl aug. Tad gudrā SAAB elektronika uz īsu laiku atslēdz degvielas padevi, lai apstādināt to motora "nogalinošo" procesu, (šoferis ta vēl stiprāk spiež pedāli grīdā:laugh:) Kā rezultātā iegūstam raustīšanos, pie šautriņas sarkanajā zonā:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:apc/turbo
Nu un kas nepatīk, ka apstājās pie sarkanas robežas?cepums wrote:par BPC runājot, man ir divi tādi, jo domāju ka viens ir beigts, tapēc šrotā paņēmu vēlvienu un tagad ir tā ka ar vienu veidojas parāk liels pārspiediens, bet ar otru apc dačiks aiziet tikai līdz sarkanajai raustītajai robežai (pāºi tai neiet). Tagad sāku domāt vai abi tie BPC mierā vai kkas cits!! rīt vēl ar testeri nočekošu vai vispār kkāds signāls pieiet tam BPC!!
bet man kkā dīvaini liekas tas ka man tā W šļauka ir uz kompresorsa, bet C uz weistgeita, itkā jābūt otrādi, bet kad uzlieku otrādi tad ar abiem BPC ir pārspiediens!?!!
Vai tiešām W un C šļaukas aiziet tur, kur viņiem vajag, varbūt nepareizi nomarķēts, bet pieslēgts pareizi?:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:apc/turbo
nu pēc novērotā, sanāk ir tiešām nepareizi nomarķētas! jo kad saliku itkā pareizi tad weistgeits var teikt ka vispār nestrādāja!
un tad šanāk ka šāds spiediens ir normāls?(tas ir max, vairāk dabūt nevar)
un tad šanāk ka šāds spiediens ir normāls?(tas ir max, vairāk dabūt nevar)
Re:apc/turbo
kkā nesanāk pievienot foto
Re:apc/turbo
Nebaidies tā uz dullo testēt? Ja westgeits nenolaidīs spiedienu, tad spiediens atrādīs citu izeju, kur viņam iziet atmosfērā;)cepums wrote:nu pēc novērotā, sanāk ir tiešām nepareizi nomarķētas! jo kad saliku itkā pareizi tad weistgeits var teikt ka vispār nestrādāja!
un tad šanāk ka šāds spiediens ir normāls?(tas ir max, vairāk dabūt nevar)
Lābāk pārliecinies, vai W un C šļaukas aiziet tur, kur viņiem vajag būt, un tad atvelc, cik gribi:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:apc/turbo
nu vot bet kā lai tagad zinu kur kurai šļaukai ir jaaiziet?!?!
nu un bildē ir tā ka visu laiku, bet liekas ka biki ir pa maz
nu un bildē ir tā ka visu laiku, bet liekas ka biki ir pa maz
Re:apc/turbo
Hmmm... paga, man šķiet, ka man iet bish tālāk. Līdz sarkanajam, lai gan tagad tā paskatoties, jāpiedoā riktīgāk. Kro4 es vēlāk varbūt nočekošu, ja kkur braukšu, jo aukstu tagad līdz galam nevilkšu. :laugh:cepums wrote: kkā nesanāk pievienot foto
Saab 900 Turbo '81