apc/turbo
Re:apc/turbo
Pamekle labak manualus neta, jo kaut ko aprakstit ir daudz grutak neka pasam paskatit manuali.
Iespejams ka kaut ko var atrast www.saabnet.ru pie FAQ.
Iespejams ka kaut ko var atrast www.saabnet.ru pie FAQ.
Re:apc/turbo
paldies, atradu un bija rakstīts ka W šļauka pieiet pie waste geita, bet tagad ir cita problēma , līdz šim bija saliktas otrādi W ar C, un spiediens bija nu taads itkaa normāls , varbūt biki par mazu, bet tagad saliku taa kaa bija rakstīts tajā manuālī, un tagad braucot rodas liels parspiediens,
kādam ir idejas kapēc tā??
kādam ir idejas kapēc tā??
Re:apc/turbo
Taja pasa www.saabnet.ru pie FAQ par 900og ir mineti trablshutingi un pieminets parak liels spiediens. Apskaties, tiesa nezinu vai tev ir 900og.
Re:apc/turbo
upss, nepamaniju, ka jau mineji, ka runa iet par 9000.
Re:apc/turbo
Jau bija apspriests par 9000-šā pārspiedienu. Pameklē topikos:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:apc/turbo
jau meklēju bet man neko neatradu!!!!
varbūt ja kadam ir zināms kurā topikā tas jau ir ticis pārspriests, tad varētu iemest šeit linku!
jau iepriekš pateicos!
varbūt ja kadam ir zināms kurā topikā tas jau ir ticis pārspriests, tad varētu iemest šeit linku!
jau iepriekš pateicos!
Re:apc/turbo
Man toreiz bija tā, ka pārspiediens radās dēļ tā, ka viena no trubiņām bija pa tuvu ventilatoram pielīdusi un bija izberzts caurums.
Tagad, kad biju čekot vienu melnu aero automātu, bija tieši tas pats, iespiežot pedāli līdz grīdai, spiediens uzkāpj par daudz un autiņš pamatīgi noraustās.
Pirmais, ko darīju, čekoju trubiņas, nekādus caurumus neatradu un nomukušas arī it kā nebija.
Saimnieks lika uz degvielas filtru, teicās, ka nav ļoti sen mainījis, tāpēc tā varētu būt...
Kur vēl varētu meklēt vainu?
No vienas puses, labs iemesls, lai nosistu cenu, no otras, ja nu šaize nav tik maza kā cerēts?
Tagad, kad biju čekot vienu melnu aero automātu, bija tieši tas pats, iespiežot pedāli līdz grīdai, spiediens uzkāpj par daudz un autiņš pamatīgi noraustās.
Pirmais, ko darīju, čekoju trubiņas, nekādus caurumus neatradu un nomukušas arī it kā nebija.
Saimnieks lika uz degvielas filtru, teicās, ka nav ļoti sen mainījis, tāpēc tā varētu būt...
Kur vēl varētu meklēt vainu?
No vienas puses, labs iemesls, lai nosistu cenu, no otras, ja nu šaize nav tik maza kā cerēts?
Saab 900 Turbo '81
Re:apc/turbo
Pārspiediens nerādīsies dēļ degvielas filtra.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:apc/turbo
Samekle kadu ejosu donoru un samainieties ar BPC varstiem!
Re:apc/turbo
Jā, tiesa.
Bet ar to pārspiedienu arī ne velna nevar saprast. Vot, tagad reizi un par visām reizēm kāds apgaismojiet mani - cik tālu 9k aero standartā drīkst aiziet turbo/apc da4iks? Līdz sarkanajam, sarkanajā?
Respektīvi ir tā, manam sābam viņš iet līdz sarkanajam, tieši pie redline atduras un, lai cik pedālis būtu dziļi, tālāk pa raustīto neiet.
Viens saka, ka jāiet sarkanajā, otrs, ka nav jāiet, cik sapratu, tad drusku var ieiet.
Un, kad iedevu izlaist vienam citam 9k īpašniekam, viņš izbrauca un teica, ka jāiet labāk.
Un vienu dienu bija tā, ka izbraucot uz ventspils šosejas, sanāca tā spēcīgāk uzmīt ar trešo, autiņš noraustījās, domāju, atkal kāda trubiņa caura vai nomukusi, pabraucu vēl, iespiežu, nē, vairs neraustās, bet turbo/apc iet nepierasti tālāk, ~pus sarkanajā apstājas un pat šķiet, ka iet drusku labāk. Domāju, opā, atleca manam zvēriņam kaut kas vaļā. Iebraucu pirmajā tankā, paveru haubi, no4ekoju smalki visas trubiņas ap turbīnu, viss ok.
neko, priecīgs braucu tālāk.
Nākošajā rītā visi prieki pagaisuši, atkal, līdz redline aiziet un spītīgi stāv.
Domāju inscinēšu iepriekšējās dienas darbības ar trešo atvelkot, nekādu variantu.
Nobrīnījos un braucu tālāk.
Tā arī no šitās mistikas neko neesmu sapratis, domāju uz Vikingiem aizbraukt kārtīgi pa visu elektroniku nodiagnosticēties, jo līdzīgi kā edijam, man pēc kārbas maiņas deg TCS, neiet cruise, bet kaut kā līdz šim nav sanācis.
Tad laika dēļ, tad finašu deļ...
Bet ar to pārspiedienu arī ne velna nevar saprast. Vot, tagad reizi un par visām reizēm kāds apgaismojiet mani - cik tālu 9k aero standartā drīkst aiziet turbo/apc da4iks? Līdz sarkanajam, sarkanajā?
Respektīvi ir tā, manam sābam viņš iet līdz sarkanajam, tieši pie redline atduras un, lai cik pedālis būtu dziļi, tālāk pa raustīto neiet.
Viens saka, ka jāiet sarkanajā, otrs, ka nav jāiet, cik sapratu, tad drusku var ieiet.
Un, kad iedevu izlaist vienam citam 9k īpašniekam, viņš izbrauca un teica, ka jāiet labāk.
Un vienu dienu bija tā, ka izbraucot uz ventspils šosejas, sanāca tā spēcīgāk uzmīt ar trešo, autiņš noraustījās, domāju, atkal kāda trubiņa caura vai nomukusi, pabraucu vēl, iespiežu, nē, vairs neraustās, bet turbo/apc iet nepierasti tālāk, ~pus sarkanajā apstājas un pat šķiet, ka iet drusku labāk. Domāju, opā, atleca manam zvēriņam kaut kas vaļā. Iebraucu pirmajā tankā, paveru haubi, no4ekoju smalki visas trubiņas ap turbīnu, viss ok.
neko, priecīgs braucu tālāk.
Nākošajā rītā visi prieki pagaisuši, atkal, līdz redline aiziet un spītīgi stāv.
Domāju inscinēšu iepriekšējās dienas darbības ar trešo atvelkot, nekādu variantu.
Nobrīnījos un braucu tālāk.
Tā arī no šitās mistikas neko neesmu sapratis, domāju uz Vikingiem aizbraukt kārtīgi pa visu elektroniku nodiagnosticēties, jo līdzīgi kā edijam, man pēc kārbas maiņas deg TCS, neiet cruise, bet kaut kā līdz šim nav sanācis.
Tad laika dēļ, tad finašu deļ...
Saab 900 Turbo '81
Re:apc/turbo
Šitais ir tas elektromehāniskais sūdiņš [šķiet, ka edijs viņu reiz tā definēja :laugh: ], tāds melns sūdiņš, kuram pienāk trīs trubiņas?Zinitis wrote:Samekle kadu ejosu donoru un samainieties ar BPC varstiem!
Jā, toreiz, kad tas čalis izlaide test draivu un teica, ka jāiet labāk, minēja, ka pie vainas varētu bū šis "sūdiņš" :)
Saab 900 Turbo '81
Re:apc/turbo
Ja tas pats sūdiņs :Pcarlorossi wrote:Šitais ir tas elektromehāniskais sūdiņš [šķiet, ka edijs viņu reiz tā definēja :laugh: ], tāds melns sūdiņš, kuram pienāk trīs trubiņas?Zinitis wrote:Samekle kadu ejosu donoru un samainieties ar BPC varstiem!
Jā, toreiz, kad tas čalis izlaide test draivu un teica, ka jāiet labāk, minēja, ka pie vainas varētu bū šis "sūdiņš" :)
Re:apc/turbo
Nu, tad kā tur ir? Cik tālu tam stabiņam īsti jāiet?
Gustav, cik tavējais tālu slīd? ja tev tālāk, tad moš kādu dienu "zabjom strelku", saminīsies uz pāris min un no4ekos, kas pa lietām? :laugh:
Gustav, cik tavējais tālu slīd? ja tev tālāk, tad moš kādu dienu "zabjom strelku", saminīsies uz pāris min un no4ekos, kas pa lietām? :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:apc/turbo
Stock SAABam šautriņai jāiet līdz sarkanas robežas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:apc/turbo
Cik esmu palasījies pietiek - vismaz sākotnēji ar BPC iztīrīšanu.carlorossi wrote:Nu, tad kā tur ir? Cik tālu tam stabiņam īsti jāiet?
Gustav, cik tavējais tālu slīd? ja tev tālāk, tad moš kādu dienu "zabjom strelku", saminīsies uz pāris min un no4ekos, kas pa lietām? :laugh:
Tu zini - es nezinu :laugh: ! Nē nopietni, ja iet runa par iemīšanu, tad es skatos un tveru ceļu :lol:, na laika pētīt.
Ok vēlāk notestēšu. Varam arī sasist bultiņu un patestēt :) !