Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Shodien manam 900-am tika konstateetas divas probleemas:
1. Jaamaina (nezinu ka ir pareizi latviski, bet krieviski saucaas "Stupica" )
2. Aizmugureejam amortizatoram apaksheejaa bukse savu ilgu muuzhu jau nogaaja un tagad kustaas, liidz ar ko rada nepatikamu skanju.
Jautaajums: Cik var maxaat shitaas detaljas jaunas, un vai kaadam nebuus kaads labs variants (lietots) ko piedavaat?
Tomeer paliek atveerts jautaajums par izsaukuma ziimes degshanu, startera darbiibas laikaa:blush:
Liels paldies jau ieprieksh
1. Jaamaina (nezinu ka ir pareizi latviski, bet krieviski saucaas "Stupica" )
2. Aizmugureejam amortizatoram apaksheejaa bukse savu ilgu muuzhu jau nogaaja un tagad kustaas, liidz ar ko rada nepatikamu skanju.
Jautaajums: Cik var maxaat shitaas detaljas jaunas, un vai kaadam nebuus kaads labs variants (lietots) ko piedavaat?
Tomeer paliek atveerts jautaajums par izsaukuma ziimes degshanu, startera darbiibas laikaa:blush:
Liels paldies jau ieprieksh
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu buksīti jau gan liec jaunu.
Ja tā "stupica" ir lodveida balsts(meistaru terminoloģiju grūti reizēm izprast) , arī ieteiktu likt jaunu, lai arī maksā ap 35 ls, tad nu tomēr kādu laiku par to nedomāsi.
Vispār jau ritošai daļai labāk likt jaunas detaļas,savādāk var sanākt ka ietaupījuma nav, vairākas reizes maini vienu un to pašu detaļu(lietotu) un samaksājot par darbu beigās sanāk pat vairāk nekā vienreiz nomainīt jaunu.
Ja tā "stupica" ir lodveida balsts(meistaru terminoloģiju grūti reizēm izprast) , arī ieteiktu likt jaunu, lai arī maksā ap 35 ls, tad nu tomēr kādu laiku par to nedomāsi.
Vispār jau ritošai daļai labāk likt jaunas detaļas,savādāk var sanākt ka ietaupījuma nav, vairākas reizes maini vienu un to pašu detaļu(lietotu) un samaksājot par darbu beigās sanāk pat vairāk nekā vienreiz nomainīt jaunu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nee, lodveida balsts, ir kas cits. Cik saprotu taas ir divas katraa pusee un tie stiprinaas pie sviraam. Bet man vajag to detalju, pie kaa skruveejaas bremzhu disks, un iekshaa iepreseejaas gultnis ("Latviski vareetu saukties RUMBA" teica servisaa dzheks) Latvieshu valoda man nav dzimtaa, taapeec ceru ka vareesiet saprast, par ko iet runa:blush:
Bet ar amortizatoru ir taa: meistars teica, ka taa bukse ir iepreseeta un atsevishkji nepardodas, taapeec jaamaina visu amiiti. Tapeec arii prasiiju cik var maksaat jauns, jeb varbuut kaads var piedavaat kadu lietotu ekzemplaaru:dry:
Bet ar amortizatoru ir taa: meistars teica, ka taa bukse ir iepreseeta un atsevishkji nepardodas, taapeec jaamaina visu amiiti. Tapeec arii prasiiju cik var maksaat jauns, jeb varbuut kaads var piedavaat kadu lietotu ekzemplaaru:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Par to buksi šaubos vai vajag mainīt visu amortizātoru.Bet var jau būt, precīzi neatceros.
Jelgavā, ir Romas serviss-šrots tur kādreiz bija viens 900tais OG, ies`pejams ka var vēl ko no viņa dabūt.Telefons man šķiet ir 1188.lv vai kaut kur tādā veida izziņas.Varbūt ka Nezinite 9000 zin.
Jelgavā, ir Romas serviss-šrots tur kādreiz bija viens 900tais OG, ies`pejams ka var vēl ko no viņa dabūt.Telefons man šķiet ir 1188.lv vai kaut kur tādā veida izziņas.Varbūt ka Nezinite 9000 zin.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tā kā pans Negatifčiks dabūja Igauņu radus, meklēju plastmasas ieliktņa gabalu priekšējā loga blīvē aš a 10cm. Vudjū?;)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Priekšējā loga plastmasas gabalu vēl varu palūrēt uz sava norakstītā 900. Ja kas zvani.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jautājums KoreFun - Andrejsalā pamanīju, ka tavam 900 ir tonēti priekšējie gabarīt/pagriezien lukturi - tu viņus nolakoji vai ar plēvi aplīmēji? Man ir doma savējam notonēt. :) Un kā ir ar apskati - ko viņi saka par tonētām lampām? :huh:
900aero clubsport #8
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900
Un kaa Jums shkiet:)? Ko apskate saka par lampaam:woohoo: :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 900
To Ziedoniz:
Es gan neko nedariiju, jo taadus dabuuju. Bet varu pateikt, ka vinji nav toneetie, tur ir tumsha plastmassa. Apskatee teicu ka ir origjinaalie (man tur stuuriitis aplauzts un var redzeet, ka nav toneets) A vai tad apskatee var nepalaist, ja pagriezieni ir tumshi, bet spiid ar pareizu dzeltenu kraasu, (turklaat tik pat spilgti, ka origjinaalie dzeltenie) nevis kau kaaadu oranzhu un t.t., ka tas parasti ir kad tonee ar pleevi?
Es gan neko nedariiju, jo taadus dabuuju. Bet varu pateikt, ka vinji nav toneetie, tur ir tumsha plastmassa. Apskatee teicu ka ir origjinaalie (man tur stuuriitis aplauzts un var redzeet, ka nav toneets) A vai tad apskatee var nepalaist, ja pagriezieni ir tumshi, bet spiid ar pareizu dzeltenu kraasu, (turklaat tik pat spilgti, ka origjinaalie dzeltenie) nevis kau kaaadu oranzhu un t.t., ka tas parasti ir kad tonee ar pleevi?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900
Apskatee palaidiis kaut vai zalji tie pagriezieni, bet ORIGINAALI. Ja toneesi ar laku, kraasu, pleevi, liks pleest nost. Zinu, ko runaaju, pats berzu laku nost:blink:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paldies par info, bet nav tur taada vairs(((lablaiks wrote:Par to buksi šaubos vai vajag mainīt visu amortizātoru.Bet var jau būt, precīzi neatceros.
Jelgavā, ir Romas serviss-šrots tur kādreiz bija viens 900tais OG, ies`pejams ka var vēl ko no viņa dabūt.Telefons man šķiet ir 1188.lv vai kaut kur tādā veida izziņas.Varbūt ka Nezinite 9000 zin.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Damn, nāksies uz laiku atlikt. Vai arī riskēt :)Luciferz wrote:Apskatee palaidiis kaut vai zalji tie pagriezieni, bet ORIGINAALI. Ja toneesi ar laku, kraasu, pleevi, liks pleest nost. Zinu, ko runaaju, pats berzu laku nost:blink:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu tad varbūt ir vērts pameklēt vēl vienu oriģinālo komplektu, tad vienu notonēt un otru likt apskatei;) :P :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Mix!
Palūri plz :)
Palūri plz :)