Stef's S2AB ikdienas aparāts
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
Nee, jaudas pieaugums uz:
degvielas suuknja
zirneklja
turbiinas
sprauslu
softa
reekina :)
degvielas suuknja
zirneklja
turbiinas
sprauslu
softa
reekina :)
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
Izskatas, ka ta jau sak palikt par apsestibu, lidzigi ka musu draugam Kohtanenam, visu laiku ir jadabu pa kadam Zs klat un ar sasniegto nekad nepietiek :)
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
nav komentāru par apskatāmajiem auto un pieminetajiem personāžiem, bet mani arī brīžiem, lasot par tiekšanos pēc nenormālām jaudām, pārņem šaubas un neizpratne ...ZingZeng wrote:Izskatas, ka ta jau sak palikt par apsestibu, lidzigi ka musu draugam Kohtanenam, visu laiku ir jadabu pa kadam Zs klat un ar sasniegto nekad nepietiek :)
Pārvietojoties ar nemodificētu T16 (175hp pēc papīriem) un izjūtot Garret piedāvāto paātrinājumu esmu domīgs vai spētu savaldīt kaut kādus 200 + zirgus nemaz nerunājot par 300+.
Tur taču kāja visu laiku ir jāpietur, lai nenospiež par daudz to pedāli :unsure: Kur reāli tie mega hp sevi pierāda (ārpus sacīkšu trases)?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
Arkārtīgi atvainojos!
Sajaucu gan :(
Sajaucu gan :(
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
dzēšu ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
KurBads wrote:
nav komentāru par apskatāmajiem auto un pieminetajiem personāžiem, bet mani arī brīžiem, lasot par tiekšanos pēc nenormālām jaudām, pārņem šaubas un neizpratne ...
Pārvietojoties ar nemodificētu T16 (175hp pēc papīriem) un izjūtot Garret piedāvāto paātrinājumu esmu domīgs vai spētu savaldīt kaut kādus 200 + zirgus nemaz nerunājot par 300+.
Tur taču kāja visu laiku ir jāpietur, lai nenospiež par daudz to pedāli :unsure: Kur reāli tie mega hp sevi pierāda (ārpus sacīkšu trases)?[/quote]
Ne visās sporta trasēs tā jauda palīdzēs ;) , citās var gadīties ka tieši otrādi. Man gan ir pa vidu starp 250-300 un nesūdzos pietiek :laugh: . Pārsvarā jau tā jauda tiek izmantota pie apdzīšanām, lai tā sacīt drošāk veiktu šo manevru, zinot ka tev vienmēr ir rezerve. Bet noteikti jaudai jāiet kopā ar bremzēm, jo nav māksla ieskrieties, bet gan savākties kad tas ir nepieciešams.
nav komentāru par apskatāmajiem auto un pieminetajiem personāžiem, bet mani arī brīžiem, lasot par tiekšanos pēc nenormālām jaudām, pārņem šaubas un neizpratne ...
Pārvietojoties ar nemodificētu T16 (175hp pēc papīriem) un izjūtot Garret piedāvāto paātrinājumu esmu domīgs vai spētu savaldīt kaut kādus 200 + zirgus nemaz nerunājot par 300+.
Tur taču kāja visu laiku ir jāpietur, lai nenospiež par daudz to pedāli :unsure: Kur reāli tie mega hp sevi pierāda (ārpus sacīkšu trases)?[/quote]
Ne visās sporta trasēs tā jauda palīdzēs ;) , citās var gadīties ka tieši otrādi. Man gan ir pa vidu starp 250-300 un nesūdzos pietiek :laugh: . Pārsvarā jau tā jauda tiek izmantota pie apdzīšanām, lai tā sacīt drošāk veiktu šo manevru, zinot ka tev vienmēr ir rezerve. Bet noteikti jaudai jāiet kopā ar bremzēm, jo nav māksla ieskrieties, bet gan savākties kad tas ir nepieciešams.
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
Top gear pierādīja, ka Mini Cooper S ar rūpnīcas 160 zirgiem trasē ir ātrāks par modificētajiem un tjūninga kompāniju piedāvātajiem 200+ zs Cooperiem! :)
Taisnē megamonstri ir ātrāki, bet kā sākas līkumi, tā paspēlē vienos vārtos! :)
Taisnē megamonstri ir ātrāki, bet kā sākas līkumi, tā paspēlē vienos vārtos! :)
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
pie jaudas ljoti aatri pierod... :)
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
tev ir no 250-300? :blink:skirem wrote:
Ne visās sporta trasēs tā jauda palīdzēs ;) , citās var gadīties ka tieši otrādi. Man gan ir pa vidu starp 250-300 un nesūdzos pietiek :laugh: . Pārsvarā jau tā jauda tiek izmantota pie apdzīšanām, lai tā sacīt drošāk veiktu šo manevru, zinot ka tev vienmēr ir rezerve. Bet noteikti jaudai jāiet kopā ar bremzēm, jo nav māksla ieskrieties, bet gan savākties kad tas ir nepieciešams.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
Tas gan tiesa, pēc SAABA iekāpu darba Megānē un braucot uz Talsiem, mēģināju apdzīt fūri, tur kur ar saabu var paiet garām 3 fūrēm, tur ar megāni, knapi, knapi izspruku, až auksti sviedri izmetās!:unsure:stefs wrote:pie jaudas ljoti aatri pierod... :)
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
Teorētiski vajadzētu bt ~280Hp, 440Nm, bet neesmu mērījis pats uz stenda, pēc iepriekšējās pieredzes būs ap ~250 - 260 Hp, 400-420 Nm.Ainars wrote:tev ir no 250-300? :blink:skirem wrote:
Ne visās sporta trasēs tā jauda palīdzēs ;) , citās var gadīties ka tieši otrādi. Man gan ir pa vidu starp 250-300 un nesūdzos pietiek :laugh: . Pārsvarā jau tā jauda tiek izmantota pie apdzīšanām, lai tā sacīt drošāk veiktu šo manevru, zinot ka tev vienmēr ir rezerve. Bet noteikti jaudai jāiet kopā ar bremzēm, jo nav māksla ieskrieties, bet gan savākties kad tas ir nepieciešams.
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
Beidzot ilgi naakushais Pioneer XDV-P6 dvd changer ir atnaacis un sovakar jau uzstaadiits.
Re:Stef's S2AB ikdienas aparāts
...un protams gaidu kad paraadiisies jaunais kits priex 9-3ss Aero uz nedaudz vairaak ZS/NM... kursh veel ir izstraades procesaa